۷۸۵۸۰
۱۷ نظر
۵۰۳۹
۱۷ نظر
۵۰۳۹
پ

فرهاد آئیش: جرأت ندارم بچه دار شوم!

فرهاد آئیش بازیگر توانمند تئاتر، سینما و تلویزیون که همسرش مائده طهماسبی نیز از جمله چهره های مطرح عرصه تئاتر است در گفتگویی نکات جالبی را درباره زندگی شخصی اش بیان کرده است.

شبکه ایران: فرهاد آئیش بازیگر توانمند تئاتر، سینما و تلویزیون که همسرش مائده طهماسبی نیز از جمله چهره های مطرح عرصه تئاتر است در گفتگویی با بهناز جعفری نکات جالبی را درباره زندگی شخصی اش بیان کرده است.

آئیش در این گفتگو که در قسمت سوم مجموعه «عقاید یک اکتور سینما» ارائه شده ضمن روایت ماجرای خواستگاری در ساعت ۵ صبح از مائده طهماسبی(!) نکاتی را هم درباره علاقه اش به ساز ویلون بیان کرده است. بخشهایی از گفته های وی را در ادامه می خوانید:

فرهاد آئیش: جرأت ندارم بچه دار شوم!

جرأت ندارم بچه دار شوم اما این آرمان من نیست

جرأت ندارم بچه دار شوم اما این آرمان من نیست. خوش شانسم همسری پیدا کردم که در این زمینه با من هم عقیده است. ترسی هست از بچه دار شدن و من و همسرم هم تمام دوره آزادیهایی که در زندگیمان داشته و داریم را با بچه نداشتن در دوران پیری تاخت زده ایم. این آزادیها قیمتی دارد و قیمت آن بچه دار نشدن است. حساب کنید اگر بچه دار شوید دیگر نمی توانید هر مسافرتی که خواستید را بروید و مرتب باید با وضعیت کودک خود را هماهنگ کنید اما به هر حال بچه داشتن هم جذابیتهای خاص خود را دارد.

فوت مادرم گیجم کرد

مادرم، دایی ام و خاله ام در عرض سه ماه فوت کردند و همین به ناگاه گیجم کرد. البته قبل از مرگ مادرم و وقتی که او بیمار شد و در بستر افتاد تقریبا این گیجی به سراغم آمده بود اما وقتی او را از دست دادم و بعد هم ناگاه خاله و دایی ام کوچ ابدی کردند من هم رفتم در گیجی.

۵ صبح به مائده زنگ زدم و گفتم تو جفت منی!

یادم می آید زمانی که در آمریکا تحصیل می کردم برای اجرای برنامه ای به آلمان رفتم و همان جا با مائده همسرم آشنا شدم. حدودا سه سالی دورادور با هم ارتباط داشتیم تا اینکه یک روز ناگهان به من الهام شد که مائده می تواند جفت من باشد! همان موقع بود که شماره اش را گرفتم و گفتم:«تو جفت من هستی و می خواهم با تو ازدواج کنم.» فکرش را کنید ۵ صبح به وقت آلمان به مائده زنگ زده بودم و او از شدت تعجب فقط می خندید و فکر می کرد دارم باهاش شوخی می کنم.

من گوشت نمی خورم

من گوشت نمی خورم و فکر می کنم خوب نیست آدمی یک سری موجودات را نگه داشته و به آنها حسابی برسد و بعد سرشان را ببرد برای خوردن خودش! این را به یکی از دوستانم که از شکار متنفر بود هم گفتم!!!

بیشتر غذاهای شرقی می خورم

بیشتر غذاهای شرقی می خورم مثلا غذاهای چینی، تایلندی و ژاپنی؛ این غذاها پر از سبزیجات هستند و ادویه ای که به آنها می زنی برآمده از زیبایی شناسی بصری آنهاست.

موسیقی سنتی گوش نمی کنم چون صبر ندارم برای این نوع موسیقی

زمانی عاشق موسیقی کلاسیک بودم و بعدترها به موسیقی جاز علاقمند شدم. موسیقی سنتی گوش نمی کنم چون صبر ندارم برای این نوع موسیقی. در موسیقی سنتی باید مدتی را صبر کرد تا کار به اوج برسد و من چون صبر ندارم موسیقی سنتی گوش نمی کنم اما هر وقت این نوع موسیقی را می شنوم به تزکیه می رسم.

چون دستت عرق می کند هیچ گاه نخواهی توانست ویلونیست درجه یک شوی

در کودکی به کلاس ویلون می رفتم اما بعد از مدتی استادم به من گفت:«تو چون دستت عرق می کند هیچ گاه نخواهی توانست ویلونیست بزرگی شوی.» و م هم ویلون را کنار گذاشتم. استادم گفت:« چرا این قدر زود نومید شدی» و من هم گفتم:« یا باید ویلونیست درجه یک شوم یا بروم سراغ هنری دیگر.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آهو

      ایشون الان باید نوه اش را ببینه برای بچه دار شدن خیلی دیره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به شما چه

    • بدون نام

      بجز بحثش در مورد شکار و حیوانات بقیه حرفهاش سطحی و عامی بود ، از آییش با این تحصیلات و وضعیت بازیگری انتظار نداشتم

    • parisa

      خیلی خوشحالم که یکی از هنرمندان کشور هم گاه خوار است, من هم گیاهخوار هستم وهمه به عموان نقطه ضعف من به این مسئله نگاه می کنند و میگن من مریض و ضعیف هستم در صورتی که هیچ مشکلی ندارم و خیلی دیر به دیر مریض می شم

    • ترسو

      " این آزادیها قیمتی دارد و قیمت آن بچه دار نشدن است. "....... جمله حکیمانه و واقعییت محض . افرین به این اینده نگری .

    • بدون نام

      براش متاسفم که الان باید نوه داشته باشه. بنده خدا داشتن فرزند یک اقبال وبرکت است

      پاسخ ها

      • من

        چه اقبال و برکتی؟خیلی ها هستن که از بچه دار شدن متنفرن مثل من.خدا رو شکر همسرم هم مثل من فکر میکنه و مشکلی نداریم.بچه جز دردسر چیزی ندااره.اما واسه اونا که دوست دارن دعا میکنم به آرزوشون برسن.در ضمن کاربر برو واسه خودت متاسف باش که هنوز متوجه اصل زندگی نشدی

    • mahshid

      man khodam mokhalefe sar sakhte bache bodam ta vaghti k dokhtaram be donya omad to in doran inghadr be ghole dostemon eghbalo barekat bod k alan migam kash 2ta bodan

    • طرفدار

      واقعا خوشا به سعادتش که با همسرش در مورد بچه دار نشدن هم عقیده بودند.بدون فرزند چه زندگی آروم و جذابی باید داشته باشند.بچه که بیاد دیگه اون جور که می خواستند نمی تونستند زندگی کنند.آفرین به این هنرمند روشنفکر.ازش خوشم اومد.

    • بدون نام

      من عاشق آ قای اییش هستم،فوق العاده هستن

    • بدون نام

      جناب ائیش هنرمند فوق العاده ای هستند احترام خاصی برایشان قائلم به بازی هاتسلط کامل دارند .بکارهمسرشان ارج مینهم برای شان ارزوی موفقیت دارم.ن.ص.ممتاز

    • بدون نام

      باسلام خدمت اقای اییش فقط اینو میتونم بگم خیلی شمارودوست دارم وحس میکنم انسان بافهم ودرک بالاهستید بازی درسریالی که درنقش شهیدی بودید واقعا فوق العاده بودامیدوارم برام توهمین صفحه پیام بزاریدتشکر

    • بدون نام

      حضرت علی علیه السلام فرمودند :فاصله دوبارگوشت خوردنتان بیش تراز چهل روز نباشد ،پس اگه گوشت خوردن بد بود که این رو نمیفرمودند.گاو و گوسفند خلق شدن برای استفاده از گوشتشون وشیروچیزهای دیگه ،دیگه

    • الیاملودی

      من فرهاد آییش رو دوست دارم و بنظرم خیلی با شخصیتن

    • ایمان

      از خودتان انسانیت به یادگار بگذارید نه انسان . تولید مثل را هر جانوری بلد است .. برتراند راسل ... کاملا با نظر استاد فرهاد آئیش درباره بچه دار نشدن اونم تو کشور گلو بلبل خودمون موافقم ...

    • نگار

      من آقای آییش روخیلی دوست دارم ودرمورد بچه دارنشدن بانظرایشون خیلی موافقم

    • ایمان

      از خودتان انسانیت به یادگار بگذارید نه انسان ، تولید مثل را هز جانوری بلد است .... برتراند راسل .. بچه داری تو این کشور گلوبلبل ؟؟؟؟؟ لابد شوخی میکنید .. مگه میشه ؟؟؟؟؟؟ مگه داریم ؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج