۷۸۵۹۶۴
۱۴ نظر
۵۰۰۵
۱۴ نظر
۵۰۰۵
پ

روایت سعید جلیلی از خدمات یک فرماندار زن

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌گوید سال گذشته به مناسبت سالگرد تبعید آیت‌الله خامنه‌ای به ایرانشهر، سفری به آنجا داشتیم و فرماندار آن منطقه که یک خانم بود، کارهای مهمی انجام داده بود.

خبرگزاری تسنیم: سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز(پنج‌شنبه، ۲۶ مهر) در کنگره جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، با بیان اینکه "دولت در سایه" یک گفتمان و حرکت است و ملک یک شخص نیست، گفت: یک انقلابی نمی‌تواند به روند مشکلات کشور بی‌تفاوت باشد و اگر روندها صحیح است، باید تأیید، پشتیبانی و تقویت کرد.

وی افزود: سال گذشته به مناسبت سالگرد تبعید آیت‌الله خامنه‌ای به ایرانشهر، سفری به آنجا داشتیم و فرماندار آن منطقه که یک خانم بود، کارهای مهمی انجام داده بود و همه باید چنین فرماندارانی را کمک کنیم. باید کاری که برای انقلاب اسلامی است را تأیید کنیم و به همان میزان، اگر جایی نقدی هست نیز باید تذکر داد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: یک زمانی که برجام مطرح بود، برخی می‌گفتند فضای جامعه نمی‌طلبد آن را نقد کرد، در حالیکه ما اگر برخی نقدها را به موقع انجام دهیم ،جلوی ضررها و آسیب‌ها گرفته می‌شود، نمی‌توان نشست و گفت سخت نگیرید و کارهای مهم را زمین گذاشت.

وی افزود: "دولت در سایه" یک جبهه فراگیر و همه‌گیر می‌خواهد. هرکس در حوزه می‌تواند وظیفه‌اش را انجام دهد. در حد فرد خودمان اگر کاری می‌توانیم انجام دهیم، اما اگر تعدادمان بیشتر باشد، بهتر است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: تمام تلاش دشمن این است که مردم را از رهپویی انقلاب جدا کند و جریان انقلابی باید نشان دهد می‌تواند کارآمد باشد و ظرفیت خود را نشان دهد، باور عمومی جامعه مهم است که گفتمان غالب به صورت یک باور در اذهان رسوخ کرده و باور عمومی باور انقلاب باشد.

جلیلی با تأکید بر اینکه بدتر از تحریم‌های فلج‌کننده، تحلیل فلج‌کننده است، اظهار داشت: این نوع تحلیل‌ها می‌تواند فرصت‌ها را از بین ببرد و افراد را دچار تردید کند؛ اگر انقلاب اسلامی حرفی برای گفتن دارد، دشمن می‌خواهد در داخل مردم را از تفکر انقلابی و در منطقه از گفتمان انقلابی بترساند.

وی افزود: یکی از واقعیت‌ها این است که در ۴۰ سال گذشته در همه مصاف‌ها با آمریکا، ایران پیروز شده و این پیروزی از همین تفکر انقلابی به دست آمده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در جنگ اقتصادی باید تمهیدات دفاعی داشت، گفت: رهبری چند بار بحث هدایت نقدینگی را مطرح کردند، همین امروز روزانه هزار میلیارد خلق نقدینگی می‌شود و اگر هدایت نشود، بازار را به هم می‌ریزد و باید تبیین درست شود.

جلیلی با بیان اینکه فتنه زرد یعنی به مسائل غیرواقعی بپردازیم و موضوعاتی که همت نیروهای انقلاب باید صرف آن شود، را صرف مسائل غیرمهمی کنیم، اظهار داشت: آنچه فروپاشی‌اش نزدیک است، فروپاشی تحریم‌های رژیم آمریکاست و می‌توانیم همانطور که دشمن را از گزینه نظامی ناامید کردیم، از گزینه تحریم هم ناامید کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هزار سال هم تبلیغ کنی ملت به تو رأی نمیدن

    • مجاهد

      این مشغولان به فکرخودشان هستند.خیلی وقته مردم ناامیدشده اند.

    • بدون نام

      به خاطر خدمات دولت سایه اوضاع کشور عالیه اقای جلیلی

    • ج

      وزیرخارجه انشاءخوان دیگه بس کن دست بردار ازدشمنی های فردی وحزبی اگه شماودوستان دلواپس وافراطی وجنگ طلبتون میذاشتین وکمترکارشکنی وسنگ اندازی می کردین دراجرای برجام حالاماگرفتاریه جنگ طلب مثل شماهابنام ترامپ نمیشدیم برنامه ها کلی جلوتر ازحالابود

    • کاردوک

      روحانی فردا میده عوضش کنن.

    • بدون نام

      اره جون خودت بیسواد بی منطق

    • بدون نام

      من بهش رای میدم حتی اگر هیچ‌کس نده چون صداقت و خداترسی‌رو از ایشون دیدم شما هم به همون لیستی و فله ای رای دادناتون برسید

    • امیرحسین

      این بابا خیلی عشق قدرت و شهرت داره.شهر شلوغ بشه قورباغه هفت تیر میکشه،حکایت این ذلیلیه.

    • محمود

      اگه منظورت از ايران مسئولين هستن حق با شماست چون برنده هستين و تونستين از آب گل آلود ماهي بگيرين درحاليكه لياقت هيچ مسئوليتي رو ندارين. ولي حقيقت اينه كه مردم عادي ايران بازندگان حقيقي هستن و ثروت و سلامت و آينده شون تباه شده

    • بدون نام

      هیچ زحمتی نمیکشن جزخودنمایی

    • بدون نام

      پس میشه نتیجه گرفت اگر خانم ها درراس باشند ازاین مسئولین که فقط ازنظر پستی جابجا میشن خیلی بهتر کارمیکنند ولی چه کنیم که این خانم هم ازدستشان دررفته حالا شما گفتید فردا این خانم هم یه جوری مجبور به استعفا ودراخراخراج میشه

    • حقگو

      آقای جلیلی جنابعالی هم فرصت داشتی به مر دم کمک کنی.ولی مانند بقیه مسولان فقط حرف دارید 40سال از عمر انقلاب گذشت کدام یک از شماها هدفتان مردم بوده هرکدام از جناح ها درقدرت هستند خدمت.

    • حقگو

      آقای جلیلی جنابعالی هم فرصت داشتی به مر دم کمک کنی.ولی مانند بقیه مسولان فقط حرف دارید 40سال از عمر انقلاب گذشت کدام یک از شماها هدفتان مردم بوده هرکدام از جناح ها درقدرت هستند خدمت.

    • حسین

      خدا راشکردوازده رنگ داریم ولا...‌‌.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج