جاباما
۷۸۵۹۷۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اهدای جایزه فیلم موزه هنر مدرن به اسکورسیزی

مارتین اسکورسیزی با دریافت جایزه فیلم موزه هنر مدرن در نیویورک تجلیل می‌شود.

خبرگزاری مهر: موزه هنر مدرن در مراسم خیریه امسال که از طرف شرکت شانل برگزار می‌شود جایزه افتخاری خود را به مارتین اسکورسیزی اهدا خواهد کرد، این موزه در روز ۱۹ نوامبر از کارگردان برنده جایزه اسکارتجلیل می‌کند.

اهدای جایزه فیلم موزه هنر مدرن به اسکورسیزی

موزه هنر مدرن همچنین قرار است بین روزهای ۳۰ اکتبر تا ۷ نوامبر مجموعه‌ای از فیلم‌های مارتین اسکورسیزی را با تمرکز بر کارهای نیویورکی‌اش در شهر نیویورک به نمایش بگذارد.

در مجموعه موزه هنر مدرن ۲۰ فیلم از کارهای اسکورسیزی وجود دارد که از جمله این فیلم‌ها می‌توان به «آلیس دیگر اینجا زندگی نمی‌کند» «راننده تاکسی»، «نیویورک، نیویورک»، «گاو خشمگین»، «رنگ پول»، «رفقای خوب» و «رفتگان» اشاره کرد. فیلم‌های اسکورسیزی از نیمه دهه ۹۰ سوژه محوری نمایشگاه‌های متفاوتی در این موزه بوده‌اند.

«راجندرا روی» سرپرست بخش فیلم موزه هنر مدرن در بخشی از بیانیه خود مارتین اسکورسیزی را برای نوآوریش به‌عنوان فیلمساز و اشتیاقش به تاریخ سینما و حمایت شخصیش از سواد سینمایی، بزرگ‌ترین قهرمان سینما خواند.

او در ادامه گفت: اسکورسیزی یک عضو عزیز و وفادار خانواده موزه هنر مدرن است و ما خوشحالیم که یک بار دیگر به او خوش آمد می‌گوییم.

فیلم آینده مارتین اسکورسیزی «مرد ایرلندی» نام دارد که درباره قتل جیمی هافا است و رابرت دنیرو و آل پاچینو دو ستاره بزرگ سینما در آن ایفای نقش کرده‌اند. این فیلم قرار است سال ۲۰۱۹ توسط نتفلیکس منتشر شود.

جولیان مور، تام هنکس، کیت بلانشت، آلفونسو کوارون، تیلدا سوئینتن، کوئنتین تارانتینو، پدرو آلمودوار، کاترین بیگلو، تیم برتون و باز لورمن از برندگان پیشین این جایزه هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج