جاباما
۷۸۶۲۱۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ترکیب احتمالی استقلال مقابل سایپا

استقلال تهران در هفته نهم لیگ برتر امروز در ورزشگاه تختی به مصاف سایپا تهران می‌رود و وینفرد شفر انتظار دارد با فاصله گرفتن از شرایط مسابقه به دلیل تعطیلات فیفا دی شاگردانش فضای جدیدی را تجربه کنند.

خبرگزاری ایلنا: استقلال تهران در هفته نهم لیگ برتر امروز در ورزشگاه تختی به مصاف سایپا تهران می‌رود و وینفرد شفر انتظار دارد با فاصله گرفتن از شرایط مسابقه به دلیل تعطیلات فیفا دی شاگردانش فضای جدیدی را تجربه کنند.

استقلال تا به امروز در فصل جاری لیگ برتر با توجه به ۴ گل خورده و ۷ گل زده، ۲ پیروزی و ۵ تساوی داشته که همچنین یک شکست هم برابر پارس جنوبی جم تجربه کرده‌اند. دو تیم استقلال و سایپا پیش از این در لیگ برتر ۳۴ بار با هم بازی کرده‌اند که ۱۶ بار استقلال پیروز شده و ۷ بار سایپا پیروز میدان بوده و همچنین ۱۱ بازی نیز با تساوی به پایان رسیده است.

آبی پوشان طی هفته گذشته ۱۳ بازیکن را به دلیل حضور در اردوهای تیم ملی بزرگسالان و تیم امید در اختیار نداشته‌اند و از روز چهارشنبه اردوی شاگردان شفر تکمیل شد. فرشید اسماعیلی و خسرو حیدری و روزبه چشمی سه بازیکنی هستند که با مصدومیت شانس اندکی برای بازی امروز دارند. مارکوس نیومایر هم که از ناحیه انگشت پا مصدوم بود شرایط خوبی دارد و آماده بازگشت به ترکیب است.

سید مهدی رحمتی در فصل جاری دروازه بان ثابت استقلال بوده و وینفرد شفر دلیلی ندارد که او را نیمکت نشینی سیدحسین حسینی کند که پیش از فیفا دی تصمیم داشت رضایتنامه‌اش را دریافت کند.

محمد دانشگر به همراه سه ملی پوش وریا غفوری و آرمین سهرابیان خط دفاعی آبی‌ها را به احتمال زیاد مقابل سایپا تشکیل می‌دهند. علی کریمی به فرم ایده آل خود نزدیک‌تر شده و به همراه فرشید باقری دو هافبکی در این بازی خواهند بود.

فاز تهاجمی آبی پوشان با حضور مهدی قائدی الهیار صیادمنش و مرتضی تبریزی تکمیل می‌شود و آنها پشت سر روح اله باقری برای ایجاد شانس‌های گلزنی در بازی امروز تلاش می‌کنند.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل سایپا به قرار زیر است:

سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، محمد دانشگر، وریا غفوری، آرمین سهرابیان، علی کریمی، فرشیدباقری، روح الله باقری، مهدی قائدی، الهیار صیادمنش و مرتضی تبریزی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج