۷۸۶۵۱۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نمازی: شک ندارم بالاخره بخت ما برمی‌گردد

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: شک ندارم بالاخره بخت ما برمی‌گردد و روزی مزد حملات زیاد خود را خواهیم گرفت.

خبرگزاری فارس: امید نمازی، سرمربی ذوب آهن پس از تساوی بدون گل تیمش برابر سپیدرود رشت در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: نیمه اول کاملاً در دست ما بود. در نیمه دوم تا دقیقه ۷۰ طبق برنامه پیش رفتیم، اما پس از آن نژادمهدی دچار مصدومیت شد و تعویض اجباری انجام دادیم و شاکله تیم ما بهم خورد. قانون فوتبال این است که اگر از فرصت‌های خود استفاده نکنید ضربه خواهید خورد.

وی ادامه داد: سپیدرود در بازی برابر سپاهان با نتیجه ۶ بر یک باخت و این در حالی بود که در ۱۰ دقیقه ابتدایی می‌توانستند حداقل ۲ گل به سپاهان بزنند. اگر مالکیت توپ و کنترل زمین را در اختیار داشته باشیم باید از فرصت‌های خود به خوبی استفاده کنیم.

نمازی: شک ندارم بالاخره بخت ما برمی‌گردد

ما در بازی برابر استقلال خوزستان تمام بازی دست ما بود، اما در نهایت یک توپ به سود آنها پنالتی شد و توانستند برنده مسابقه شوند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: ما از فرصت‌های خود استفاده نمی‌کنیم و دلیلش شاید این باشد که مهارت ما مقابل دروازه چندان زیاد نیست. دنبال این هستیم تا بازیکنی جذب کنیم که در این بخش بتواند به ما کمک کند. در مجموع از بازی بازیکنانم بسیار راضی هستم، چون با تمام توان جنگیدند و تانک انرژی خود را خالی کردند. هرچند سپیدرود هم موقعیت‌هایی داشت، اما حق‌مان این بود که امروز پیروز شویم.

وی درخصوص جو ورزشگاه و حضور تماشاگران در ورزشگاه عنوان کرد: ما بازی خودمان را کردیم. تماشاگران رشت بسیار پرشور هستند و من را یاد نساجی انداختند. خیلی خوب است که اگر در ورزشگاه‌های دیگر هم حتی وقتی 200 یا 300 تماشاگر می‌آیند پرشور باشند. تماشاگران امروز حامی تیم خود بودند و این موضوع در آینده می‌تواند خیلی به سپیدرود کمک کند.

نمازی درخصوص سطح فنی بازیکنان خارجی ذوب‌آهن تصریح کرد: هدف ما این است که بالاترین رده جدول را به دست بیاوریم. مشکل گلزنی ما حل شود پله پله بالا می‌رویم.

بازیکن برزیلی ما امروز خیلی خوب کار کرد؛ او گلزن نیست، اما بسیار دونده ظاهر می‌شود و موقعیت می‌سازد. هرناندز هم تاکنون 3 گل زده است و چون فکر می‌کنم کمی افت کرده به عنوان بازیکن جانشین او را وارد زمین کردم. شک ندارم بالاخره بخت ما برمی‌گردد و روزی مزد حملات زیاد خود را خواهیم گرفت.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درخصوص افت تیمش در نیمه دوم و بازی بهتر سپیدرود عنوان کرد: ما یک مصدومیت داشتیم که شالکه تیم ما را بهم زد. در فیلم بازی هم خواهید دید که حتی در نیمه دوم هم ما برتر بودیم. فکر می‌کنم سپیدرود تنها چند دقیقه تیم برتر میدان بود، اما در مجموع ما بهتر ظاهر شدیم، اما نتوانستیم از برتری خود استفاده کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج