۷۸۷۱۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۲
۱۰ نظر
۵۰۰۲
پ

پرسپولیس، سومین تیم ایرانی در فینال آسیا؟

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و السد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

ایسنا: ‌به نقل از AFC، دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، از سه‌شنبه هفته‌ جاری آغاز می‌شود و در یکی از دیدارها پرسپولیس باید به مصاف السد قطر برود. تیم فوتبال پرسپولیس امیدوار است اولین تیم ایرانی بعد از سال ۲۰۱۰ باشد که به فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌رسد.

آخرین بار ذوب آهن در سال ۲۰۱۰ توانست به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یابد. البته سپاهان نیز در سال ۲۰۰۷ دیگر تیم ایرانی بود که به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافت ولی هر دو تیم اصفهانی با شکست برابر تیم‌هایی از شرق آسیا، قهرمانی را از دست دادند.

پرسپولیس از پنج بازی خود در ورزشگاه آزادی در این دوره از رقابت‌ها پنج برد به دست آورده است و هر نتیجه‌ای غیر از شکست باعث صعود این تیم به دیدار نهایی خواهد شد چرا که در بازی رفت سرخ‌ها موفق شدند با تک گل علی علیپور حریف خودشان را شکست دهند و پیروزی ارزشمندی را به دست بیاورند.

السد تنها تیم حاضر در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان آسیا است که سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد. آنها در سال ۲۰۱۱ توانستند به این مهم دست یابند.

دو تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هم با هم بازی کرده‌اند که در بازی رفت السد توانست سه بر یک به پیروزی برسد ولی در بازی برگشت با یک گل شکست خورد.

در دیگر دیدار این مرحله سامسونگ کره جنوبی باید با کاشیمای ژاپن دیدار کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آبی تر از آبی

      آره استقلال اصلا وجود خارجی نداره و قهرمانیاش قبول نیست. شش گل سال ۵۲ ,شما که فیلم و مدرکی هم ازش نیست قبوله ولی قهرمانیای استقلال قبول نیست تازه چهار بار هم فینال رفتیم. شما اول بروید فینال بعد بیا چرند بنویس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی پرتی . لیگ قهرمانان آسیا الان نزدیک ده ساله تشکیل شده تو این ده سال فقط سپاهان و ذوب آهن رفتن به فینال و هیچکدوم قهرمان نشدن . قبل از آن به عنوان جام در جام اسم داشته و بصورت حرفه ایی برگزار نمیشده و فقط چهار تیم دور هم جمع میشدند مسابقاتی برگزار کردن که افتخار استقلال شده این بازیهای چهار جانبه که جزء آمار ای اف سی حساب نمیشه .

      • آبی تر از آبی

        پس اگر قبلاً لیگ آسیا ضعیف بود شما چرا عرضه نداشتید قهرمان بشید؟ چرند نگو لنگی جان. راست میگی ده ساله لیگ قهرمانان آسیا اسمش عوض شده ؟ من بی سوادم نمی دونستم. ببین لنگی اسمش عوض نشده روندش عوض شده، روزنامه لنگی خبر ورزشی اصرار داره بگه کلا دنیا عوض شده تا سابقه و قهرمانیهای بقیه پاک بشن .

    • بدون نام

      سرورت دو قهرمانی وچهار نایب قهرمانی پر افتخار ترین قاره کهن است یادت رفته لنگی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه جان خیلی از دنیا عقبی . لیگ قهرمانان آسیا نزدیکه ده ساله تشکیل شده که فقط سپاهان و ذوب آهن رفتن به فینال ولی قهرمان نشدن . قبل از آن به اسم جام در جام آسیا برگزار میشده که چهار تیم دور هم جمع میشدن با هم بازی می کردن که شده افتخار کیسه . ای اف سی اصلا جزء آمارشون حساب نکردن اون بازی ها را

      • بدون نام

        فعلا تو باد بازیهای تیم های محلات و تیم های در پیتی بمونین . لیگ قهرمان آسیا بصورت حرفه ایی فقط ده ساله شکل گرفته اگه جرات دارین حالا بیان جام بگیرین

    • مهدی

      خاک بر سرت که قلمتو به شرفت فروختی
      فینال آسیا فقط ذوب و سپاهان؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کمتر زر بزن . لیگ قهرمانان آسیا فقط ده ساله تشکیل شده که سپاهان و ذوب آهن رفتن فینال . کیسه هنوز تا یک چهارم هم نیامده

    • بدون نام

      کیسه چرا نیست مگین که قهرمان شدیم حالا اسمشون تو تیمایی که فینال رفتن نیست
      خخخخخخخ کیسه های توهمی

    • بدون نام

      کیسه ها خوش دارن خیال کنن دوسال قهرمان اسیا شدند و ستاره زدندلیگ قهرمانان اسیا به صورت حرفه ای چنساله برگزار میشه قهرمانی استقلال به قبل عیسی مسیح برمیگرده کیسه مرد میدانی الان قهرمان شو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج