جاباما
۷۸۷۱۶۵
۷۴ نظر
۵۱۴۳
۷۴ نظر
۵۱۴۳
پ

باران کوثری: به دلیل مواضع‌ام در سال ۸۸ ممنوع‌التصویر شده‌ام

باران کوثری بازیگر خلاق و بااستعداد سینمای ایران است. خلاق و بااستعداد از این جهت که وقتی کارنامه بازی او را زیر و رو می‌کنید کمتر نقشی از او پیدا می‌کنید که شبیه هم باشد. این نکته به انتخاب‌های این بازیگر هم برمی‌گردد. اغلب کاراکتر‌هایی که او خلق کرده با هوشمندی خاص انتخاب شده و این فرصت را به او داده که توانایی‌اش را به خوبی به منصه ظهور برساند.

روزنامه اعتماد - تینا جلالی: باران كوثری بازیگر خلاق و بااستعداد سینمای ایران است. خلاق و بااستعداد از این جهت كه وقتی كارنامه بازی او را زیر و رو می‌كنید كمتر نقشی از او پیدا می‌كنید كه شبیه هم باشد. این نكته به انتخاب‌های این بازیگر هم برمی‌گردد. اغلب كاراكترهایی كه او خلق كرده با هوشمندی خاص انتخاب شده و این فرصت را به او داده كه توانایی‌اش را به خوبی به منصه ظهور برساند.

به تنوع بازی‌های او نگاهی بیندازیم: نقش گوهر در فیلم «جامه‌دران»، ستاره در «عصبانی نیستم»، محدثه در فیلم «كوچه بی‌نام»، شیرین «دایره زنگی»، سمیره «روز سوم»، می‌گل «گیلانه» و نقطه اوج همه بازی‌های او سارا در فیلم «خون‌بازی» و.... از نوعی توانایی خاص در او حكایت دارد كه فرضیه آقازاده بودن او در سینما را رد می‌كند كه اگر به واسطه رانت در سینما حضور پیدا می‌كرد نباید این همه نبوغ را از او شاهد می‌بودیم.

باران کوثری: به دلیل مواضع‌ام در سال ۸۸ ممنوع‌التصویر شده‌ام

باران كوثری سوای از وجه بازیگری، فعال اجتماعی هم هست و در هر برهه‌ای نسبت به مشكلات موجود در جامعه موضع‌گیری‌های خاص می‌كند كه بعضا پیامد منفی برایش به همراه دارد اما با این وجود كوتاه هم نمی‌آید و مسیری را كه انتخاب كرده با سماجت ادامه می‌دهد. به عنوان نمونه او به جای اینكه در صفحات مجازی از جدیدترین عكس‌های خود رونمایی كند، از مشكلات مردم جامعه حرف می‌زند.

اما فیلم «عرق سرد» با بازی او در نقش «افروز اردستانی» این روزها در سینماها نمایش داده می‌شود؛ فیلمی كه ماجرای سفر بازیكن زن تیم ملی فوتسال به خارج از كشور را دستمایه ساخت قرار می‌دهد كه به جهت حضور در مسابقات فوتسال در كشور مالزی با عدم اجازه همسرش مواجه شده و ممنوع‌الخروج می‌شود.

به بهانه نمایش این فیلم در سینماها با باران كوثری گفت‌وگویی انجام دادیم كه از نظر می‌گذرانید:

خانم كوثری به نظر می‌رسد به بعضی فیلم‌های‌تان نوعی دلبستگی خاص دارید؟

قطعا همین‌طور است كه می‌گویید.

و فیلم «عرق سرد» نظیر «سد معبر»، «لانتوری»، «عصبانی نیستم» از آن مدل فیلم‌هایی است كه حضور و نقش‌آفرینی در آن باعث خوشحالی شماست.

دقیقا...

مختصات و ویژگی فیلم «عرق سرد» برای‌تان چه بود؟

در جواب پرسش اول شما باید بگویم من همه فیلم‌های كارنامه‌ام را دوست دارم، ‌اما یك تعداد از فیلم‌هایی كه كاركردم علاوه بر اینكه دوست‌شان دارم احترام ویژه‌ای هم برای‌شان قائلم. جدا از اینكه خودم در این نوع فیلم‌ها بازی كردم، خیلی خوشحالم كه اساسا فیلم‌هایی نظیر «سد معبر»،‌ «عصبانی نیستم»، «خون بازی» برای سینمای ایران ساخته می‌شود... فیلم «عرق سرد» برای من این حس و حال خوب را دارد. مهم‌ترین ویژگی فیلم «عرق سرد» جدا از اینكه احترام ویژه‌ای برای این فیلم قائلم و موضوعی كه در این فیلم مطرح می‌شود دغدغه من است؛ به نقشی برمی‌گردد كه در این فیلم بازی كردم. به نظر من كاراكتر افروز نقش ویژه‌ای است.

كه جای پرداخت برای یك بازیگر دارد.

دقیقا. در مصاحبه‌های اخیرم گفتم؛ هر بازیگری آرزویش است كه چنین نقش‌هایی به او پیشنهاد شود و بازی كند. خب وقتی چنین شاه‌نقشی آن‌هم در فیلمنامه‌ای كه من خیلی دوستش دارم و به حرفی كه در فیلم می‌زنم اعتقاد هم دارم به من پیشنهاد می‌شود، علاقه من به این فیلم دوچندان می‌شود.

ازآنجایی‌كه «عرق سرد» دومین فیلم سهیل بیرقی در كارنامه‌اش به حساب می آید، وسواسی برای چگونگی همكاری با ایشان نداشتید؟ و اینكه قرار است چه كسانی در گروه با شما پشت‌صحنه و مقابل دوربین همكاری داشته باشند، حساس نبودید؟ در این راستا پیشنهاد هم مطرح می‌كردیدكه چه كسانی با گروه همكاری كنند؟

قطعا در كارم وسواس دارم؛ اما هیچ‌وقت در انتخاب افراد پشت‌صحنه دخالت نمی‌كنم. اگر از من سوالی شود قطعا پیشنهادم را مطرح می‌كنم؛ اما در مورد انتخاب بازیگران، سهیل بیرقی از آن دست كارگردانانی است كه در حین نگارش به بازیگرانی كه بتوانند جای شخصیت‌ها بازی كنند فكر می‌كند.

باران کوثری: به دلیل مواضع‌ام در سال ۸۸ ممنوع‌التصویر شده‌ام

به این معنی كه وقتی فیلمنامه را می‌نوشتند همه بازیگرها را انتخاب كرده بودند و از ابتدا نقش «افروز» را برای شما نوشته بودند؟

بله. من قطعا در طول كار حساسیت‌هایی دارم. اما این وسواس را بیشتر روی نحوه بازی خودم متمركز می‌كنم و ارتباطی كه با كارگردان باید داشته باشم؛ اما خوشبختانه وقتی با كارگردان نكته‌سنجی چون سهیل بیرقی كار می‌كنم كه خودش چشم ناظری بیش از دقت من است و از زاویه‌ای بازتر كار مرا كنترل می‌كند و زیرنظر دارد این اطمینان خاطر را در طول كار دارم و خودم را در اختیار كارگردان قرار می‌دهم و با خیال راحت روی بازی‌ام تمركز می‌كنم.

در هنگام بازی پیشنهاد مطرح می‌كردید؟ چون از حال و هوای فیلم این‌گونه به نظر می‌رسد كه فضا برای بداهه‌پردازی باز بود.

ببینید! ما دو ماه قبل از فیلمبرداری تمرین و دورخوانی داشتیم. در طول تمرینات همه ما بازیگران پیشنهاد یا نظری اگر داشتیم با سهیل بیرقی مطرح می‌كردیم. بداهه هم اگر پیش می‌آمد زمان تمرین شكل می‌گرفت سهیل تمام نكات را یادداشت می‌كرد. به همین جهت با فیلمنامه‌ای كامل كه نظرات جمع در آن لحاظ شده بود سر صحنه رفتیم. خیر، در طول فیلمبرداری به‌هیچ‌وجه بداهه نداشتیم و میزانسن‌ها و نوع بازی‌ها از قبل آماده بود.

با فوتسالیست‌های خاصی برای ارایه نقش‌ها مشورت داشتید؟ این‌طور كه مطرح می‌شود دو ماه تمرین سختی را پشت سر گذاشتید.

دو مربی بدن‌سازی داشتم. خانم‌ها طنین نراقی و پریا نوروزی. خانم آزیتا حجازی به من خیلی در این فیلم لطف داشتند و من توانستم در جام رمضان بازی كنم.

برای صحنه‌های ابتدایی فیلم و راه یافتن به فینال طراحی خاصی داشتید؟

بله این صحنه‌ها توسط خانم شهرزاد مظفر كه سرمربی تیم ملی بودند طراحی شد و ما مطابق با صحنه‌های طراحی‌شده ایشان بازی كردیم.

همه می‌دانند باران كوثری سوای از بازیگری، یك كاراكتر ورزشی دارد؛ به این معنی كه فوتبال را دنبال می‌كند و از آنجایی‌كه پدر شما هم در عرصه ورزش سابقه فعالیت دارند و با این بخش آشنایی كامل دارند اما این سوال به وجود آمده بود اگر شخصیت اصلی فیلم به جای «افروز فوتسالیست»، بسكتبالیست یا خانمی كه در رشته تنیس یا دو و میدانی بود بازهم قبول می‌كردید؟

به نظر من سوای از كاراكتر ورزشی كه افروز دارد یك‌سری ویژگی و خصوصیات پررنگ‌تری هم این نقش دارد كه اهمیت به‌مراتب بیشتری برای من دارد.

به نكته درستی اشاره كردید. از آنجایی كه داستان این فیلم مساله مربوط به زنان را به چالش می‌كشد خیلی‌ها معتقدند این فیلم فمینیستی است و در احقاق حقوق زنان مانیفست صادر می‌كند. موافقید؟

اگر احقاق اولیه‌ترین و انسانی‌ترین حقوق زنان فمینیستی است، من از اینكه بگویم این فیلم فمینیستی است ابایی ندارم. جدای از زن و مرد بودن شخصیت اصلی فیلم، افروز یك آدم است و برای كارش، برای آنچه تلاش كرده و زحمت‌كشیده می‌خواهد از كشور خارج شود و این حقش است كه از مملكت خارج شود. اما اجازه‌اش دست شخص دیگری است كه همسرش است. این فیلم پیش از هر چیز نگاه انسانی دارد تا فمینیستی. اگر انسانی بودن، فمینیست تلقی می‌شود من ابایی از آن ندارم.

باران کوثری: به دلیل مواضع‌ام در سال ۸۸ ممنوع‌التصویر شده‌ام

گفته می‌شود داستان فیلم «عرق سرد» بر مبنای شخصیت‌های واقعی شكل‌گرفته. هراسی نداشتید كه جای «نیلوفر اردلان» بخواهید بازی كنید و این تشابه صورت بگیرد؟

این فیلم به‌هیچ‌عنوان راجع به داستان زندگی نیلوفر اردلان نیست. موضوع این فیلم برای هركسی می‌تواند اتفاق بیفتد و داستان زندگی خیلی از آدم‌ها باشد. خانم نیلوفر اردلان كسی است كه موضوع زندگی‌اش همگانی شده و به گوش همه رسیده. خیر؛ این داستان ربطی به زندگی ایشان ندارد.

حرف شما متین؛ ولی شواهد چیز دیگری می‌گوید. مخاطب به‌محض اینكه فیلم را می‌بیند ارجاع به این قضیه می‌دهد.

مخاطبان ما اگر راجع به زندگی بقیه آدم‌ها هم می‌فهمیدند ، به شخص یا اشخاص خاصی فكر نمی‌كردند.

جدال بین زن و شوهر«افروز و یاسر» و لجبازی بین آنها حس و فضای خوبی بر فیلم حاكم كرده، طوری كه لحظه‌ای ریتم فیلم كند نمی‌شود.

به نظر من سهیل بیرقی روابط و ریتم را خیلی خوب می‌شناسد و سوای از فیلمنامه و نوع كارگردانی مناسب، فیلم «عرق سرد» مدیون تدوین خوب بهرام دهقانی هم هست.

به عنوان بازیگر وقتی شخصیت «افروز اردستانی» را بازی می‌كردید چه حسی در شما ایجاد می‌كرد؟

معتقدم اگر بازیگر به كاراكتر نگاه از بیرون داشته باشد این مساله اصلا خوب نیست و این برای نقش خطرناك است؛ من هیچ‌وقت از بیرون به كاراكترهایی كه بازی می‌كنم نگاه نمی‌كنم. اما اگر جای افروز بودم به‌جای اینكه دلم برای خودم بسوزد سعی می‌كردم عصبانی شوم و حقم را از همسرم بگیرم.

صحنه‌هایی در فیلم بود كه برای مخاطب به یاسر (همسر افروز) حق می‌داد و با او همراه می‌شد. موافقید؟

یكی از ویژگی‌های فیلم «عرق سرد» این است كه قهرمانش خاكستری است. قهرمان یك انسان است با تمام ضعف‌هایی كه انسان دارد غرور بیش‌ازحد، ترس از عكس‌العمل یاسر برای طلاق و... همه از خصوصیات افروز است كه از او قهرمانی خاكستری می‌سازد و درنهایت لحظه‌هایی را شكل می‌دهد كه به مرد داستان هم حق دهیم. ولی آن چیزی كه برای من اهمیت دارد اینكه مرد حق ندارد جلوی موفقیت زنش را بگیرد و اجازه ندهد او از كشور خارج شود.

باران کوثری: به دلیل مواضع‌ام در سال ۸۸ ممنوع‌التصویر شده‌ام

خانم كوثری شما برای تلویزیون یك سریال ماندگار بازی كردید (صاحبدلان) كه بعد از گذشت سال‌ها كمتر جایگزینی برای آن پیداشده، پدر شما از برنامه‌سازان و مجریان باسابقه تلویزیون است. جای تعجب دارد كه تلویزیون روی اسم شما خط قرمز می‌كشد...

تلویزیون اسم مرا خط نمی‌زند. من هستم كه دلم نمی‌خواهد با تلویزیون كاركنم.

به شما پیشنهادشده كه قبول نكنید؟

بله و نمی‌پذیرم.

شاید به همین دلیل و از سر لجبازی كه با شما دارند تبلیغات فیلم‌های‌تان را پخش نمی‌كنند؟

خیر به دلیل مواضع من در سال ۸۸ به این‌طرف تلویزیون مرا ممنوع‌التصویر كرد؛ البته برای من اهمیتی ندارد اما بحث تبلیغات كاملا فرق می‌كند. تلویزیون با این كارش حق تهیه‌كننده‌ها را ضایع می‌كند. مسوولان باید بدانند تلویزیون جایگاهی نیست كه بخواهد قدرت‌نمایی كند وقتی بر اساس نظرات و سلایق خودش این حق را قائل می‌شود كه به تعدادی از فیلم‌ها تیزر اختصاص دهد و بعضی از فیلم‌ها را از تبلیغات محروم كند این یعنی حق تهیه‌كننده‌ها ضایع می‌شود.

از طرفی حوزه هنری هم بعضی فیلم‌ها را تحریم كرده كه خیلی‌ها معتقدند حوزه با این كار به معرفی و تبلیغ فیلم‌ها بیشتر كمك می‌كند.

واقعا می‌گویم كه تحریم آنها به فروش فیلم كمك نمی‌كند اما متاسفانه از قدرت برخوردار است و سالن‌های بزرگ سراسر كشور را در اختیار دارد و این سالن‌ها را از فیلم‌ها دریغ می‌كند. قطعا تحریم و عدم پخش یكسری فیلم‌ها، باعث آسیب رسیدن به فیلم‌ها می‌شود و فیلم‌ها در زمان پخش صدمه می‌بیند اما به لحاظ اعتباری به نفع یك فیلم است كه توسط حوزه هنری تحریم شود.

برخی از فیلمسازها معتقد بودند كه حوزه هنری محلی شده برای اكران فیلم‌های غیرارزشمند و سخیفی كه بازگشت مالی خوبی دارند.

به نظر من كسی حق ندارد خودش را قیم مردم بداند و تصمیم بگیرد كه مردم چه فیلمی را ببینند و چه فیلمی را نبینند. ولی برفرض اینكه حوزه هنری به صلاح مردم فكر می‌كند و یكسری فیلم‌ها را پخش نمی‌كند، دقیقا باید بگویم كه خط قرمز حوزه ابتذال و مسائل اخلاقی نیست بلكه ابتذال از نظر حوزه به فیلم‌هایی مربوط می‌شود كه نقد اجتماعی می‌كنند. حوزه هنری فیلم‌هایی را كه جامعه را نقد می‌كنند نشان نمی‌دهد. تجربه نشان داده كه حوزه هنری فیلم‌های كمدی مبتذل را به‌خوبی و در تعداد سانس‌های بالا پخش می‌كند.

اما «عرق سرد» به‌خوبی توسط مردم به یكدیگر توصیه می‌شود و دهان‌به‌دهان فیلم را تبلیغ می‌كنند.

خیلی كامنت‌های خوبی از مردم دریافت كردم. بله خدا را شكر ارتباط مردم با فیلم خوب است و فروش هم این مطلب را ثابت می‌كند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sami

      بواسطه پدرش انقدر فیلم بازی کرده و نوع ازیش شبیهه همه که اگر دوتا فیلمشو پشت هم ببینی فکر میکنی سریاله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقدر بدبخت شدن چون هنرمندا حامی مردم مظلومن جدیدن به همشون حمله میکنن

      • بدون نام

        لیلا حاتمی عزیز تو فسنیوال گفت هر کی انتقاداعتراض کنه در ایران هزینه داره به همه مون ثابت شده

      • بدون نام

        باران یه دنیا عشقه سیاستمدار نیست

      • بدون نام

        تمام پیش بینی که مردم و موسوی ۸۸کردن از آینده ایران که درست بود کشور اقتصاد زندگی مردم نابود شده بیکاری اختلاس ها فساد رانت بیکاری سن بالا ازدواج اعتیاد تورم

      • بدون نام

        با زرنگی مخالفان برجام ایران رو نابود کردن سالها کشور دستشون بودمیخوان با جو دادن بندازن گردن
        هنرمندا بگن اینا گفتن رای بدیم مگه دادی تو اصلا فکر کن توافق نبود تحریم ها که بود چهار سال پیش زودتر بیشتر هم میشد

      • ر

        گل گفتی
        سلبریتی بیسواد

      • بدون نام

        سلبریتی زدن این روزا انگار مد شده توسط دلواپس تحریمی چون هنرمند از مردمش حمایت کرده جالبه

    • جوان افسرده

      باران‌خانوم شما را ما قبول داریم ،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه جامعه شناس روانشناس خوب شده موافقم

      • بدون نام

        من هيچ كدوم از بازيگرا رو قبوا ندارم هيچ كدوم شايد تك و توك كارگردان خوب باشن ولي بازيگرا يكدونشون نشد كه خوب بمونن

    • رحیم

      بنده به عنوان یک ایرانی از حصر موسوی خیلی ناراحت ام بابا بخداقسم احترام چهارده ملیون طرفدار اقای موسوی واجبه من خودم طرفدار اصولگرا هستم اما بقران خوبیت نداره چقد طرفدارهای جنبش سبز التماستون کنند به خاطر شادی دل مردم حداقل ازادشون کنید.

      پاسخ ها

      • هلال

        چه حرفا؟!!
        به خاطر مواضعم؟..مواضعم؟ !...
        مگه شما کی هستی؟که مواضع داشته باشی؟
        خخخخخ
        میگه تلویزیون مرا خط نمی زند من پیشنهادات را قبول نمیکنم دو خط بعدش میگه تلویزیون مرا ممنوع التصویر کرده
        دروغ گو فراموشکار هم هستش

      • بدون نام

        جنبش سبز هیچ کجا به هیچ کس التماس نکرده موسوی هم حصر رو تحمل کرد حرف دیگه ای نزد

      • بدون نام

        خدا لعنت كنه جنبش سبز (جنبش اسرائيلي رو)

      • بدون نام

        ما شادیمون تو چیز دیگه ای هست انگار تو رو خوب سیر دارن

    • شناس

      دروغ میگی مثل . . .
      این همه آدم اظهار نظر کردن، ممنوع التصویر نشدن ، فقط تو یکی شدی!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرت نگو انقدر واقعیت رو بگو

      • بدون نام

        زشته دروغ نگو دیگه

    • بدون نام

      سلبریتی بیسواد!
      #تَکرار میکنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تنها قشر باسواد کتابخون فیلم ببین موسیقی گوش کن عاشق زندگی رنگ یه حال خوبن هنرمندا هستن دنیا اینو میدونه میخوای کسی رو بزنید یکم مطالعه کن با حقیقت واقعیت حرف بزن حتا به ضررت باشه

      • بدون نام

        تو و همون تکرار مموتی روحانی همه مثل هم اما هنرمندا و مردم با همند همیشه

    • بدون نام

      88 سال ننگ و سياه براي بازيگران و سلبريتي ها كه رسوا شدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زرشک

      • بدون نام

        با این همه اختلاس و احتکار این شعار حرفات شوخیه

      • بدون نام

        خجالتم نمیکشه سالد۸۸ سالی بود که برای براندازی نظام دندون تیز کرده بودن خیلی فهمیدنش سخته بدون روپای خود وایسادن مملکتتون تقسیم میکنن بیچاره ها

      • بدون نام

        خیلی روزای تلخ و سیاهی بود برای مردم اما ربطش چیه به مردم ازشون حمایت کرد که

      • بدون نام

        چرا عادت چرت بگین دلیل رسوایی چیه انقدر برچسب الکی نزنید به مردم

      • بدون نام

        چرا فرافکنی میکنی جای مسئول رو با مردم و هنرمندا عوض میکنی بودجه کشور و مسئولیت تصمیم گیری با اوناست نه مردم و هنرمند سو مدیریت و حمایت آشکارتون در کامنتا چرا متوجه بقیه میکنید

      • بدون نام

        ببند زرزر نکن

      • بدون نام

        ساندیس تو بخور حرف نزن

      • بدون نام

        برای امثال تو اره

    • بدون نام

      بازیگر خلاق و با استعداد

    • بدون نام

      وقتی مخالف و خائن هست بایدم ممنوع التصویر باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این همه مدیر ناکارامد خائن و سو مدیریت چرت نگو به بازیگر

    • سربندی

      فرزند جهانگیر کوثری پدر باران خانوم ( تهیه کننده ، سرمایه گزار و مجری تلویزیون) و رخشان بنی اعتماد مادر باران خانوم ( تهیه کننده، کارگردان و فیلمساز) خودش: بازیگر و فعال سیاسی!!!
      طلبکار هم هستند!

    • بدون نام

      بابا به کی بگیم از تو خوشمون نمیاد؟
      آخه تو بازیگر نیستی
      چرا همش خودت رو مطرح می کنی؟
      بابا ما اصلا تو رو قبول نداریم
      با پارتی پدرو مادرت که باند مافیای سینما هستند اومدی بازگیر شدی
      بابا برو پی کارت
      من نمیدونم به کی بگیم نمی خوایم این رو ببینیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقدر دروغ وظیفه ات رو انجام دادی برو پاداش بگیر

    • بدون نام

      دمت گرم ،دوستت دارم وبرات آرزوی موفقیت روز افزون دارم

    • مهسا رضایی

      رنگ مو جدید باران کوثری خوب نیست ، انگار سنشو خیلی بالا برده
      با رنگ موی مشکی خیلی خوشگلتره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اينجا رو با سالن آرايشگاه اشتباه گرفتي خانوم چه لزومي داره تو يهفضاي كه هم مردا هستن وهم زنا درباره مسائل زنانه صحبت كني
        همتون عقده اي هستيد و دنبال جلب توجه

      • مهسا رضایی

        کاربر ۰۷:۵۹
        ببند اون دهن پر از لجنت رو ساندیس خور احمق
        به تو هیچ ربطی نداری دهاتی پشت کوهی

    • بدون نام

      درود به مواضع حمایتت از مردم

    • بدون نام

      مردم هم مثل تو پیش بینی این سالهاشون درست بود ما تحریم کردیم شما گزینه دیگری نبود از تو همون کاندیدای تایید صلاحیت شده دست به حمایت زدی

    • بدون نام

      اتفاقا ما بخاطر همین مواضعت دوستت داریم بزار اونایی که چش دیدنت را ندارن بسوزن

    • بدون نام

      انقدر سر مردم با این حاشیه ها گرم خواهند کرد تا مطالبات مردم از یادشان برود.

    • بدون نام

      مواضع ات چی بود کشتن خودت برای حمایت از روحانی تا مردم گولتو بخورن و به این آقا رای بدن تا الان که کار درست و درمونی انجام ندادی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از چهارتا گزینه گذاشتین جلوش انتخاب کرد ترامپ رو که انتخاب نکرد

    • بدون نام

      مرگ بر فتنه گر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با این همه خاوری ها اختلاس احتکار فساد اداری ظلم به مردم چطور هنوز روتون میشه این شعار رو بدی

      • بدون نام

        جمع کن خودتو

      • بدون نام

        مرگ بر ساندیسی

    • بدون نام

      شما مواضعم داری؟؟؟ فیلمتونو بازی کنین بابا

    • غزل

      نمیدونم چرا بهش هیت میدین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هیئت بهش ندادن مداح نیست که بازیگر محبوبه

      • غزل

        هیت یعنی نفرت داشتن
        یعنی دیس کردن

    • سربندی

      سایت برترینها، نماد اصلاح طلبان است، تفکری که هرگونه نظر مخالف و یا حتی منتقد را قلع و قمع می کند. جامعه باز و جریان آزاد اطلاعات چرندیاتی است که راه عوامفریبی و حقه بازی اصلاح طلبان را باز می کند، وگرنه یک نظر مخالف با امپراتوری خانواده سینماگر کوثری( جهانگیر کئوثری، رخشان بنی اعتماد و باران کوثری) که همیشه مدعی پر و پا قرص سیاسی بازی هستند به جایی بر نمی خورد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برترينها مشمئزكننده است

      • محمد

        احسنت

      • السانا

        دقیقا همینطوره

    • بدون نام

      بازهم سانسور.... 3000 بازدید و بدون نظر!!!

    • بدون نام

      به عنوان بازیگر مورد علاقم چند سالی هست که بدجوری از چشمم افتاده و هیچ کدوم از فیلمهاشو نمیبینم چون واقعا غیر قابل تحمل شده واسم متاسفانه

    • عام تمبکی

      بازیگرا و فوتبالیستا = پرروترین قشر جامعه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سهراب اما قطاری دید سیاست میبرد خالی میرفت

    • محمد

      99 درصد چهره های معروف 99 درصد مردم اصلاح طلب هستن (هر چند ممکنه خودشون اینو ندونن)
      نمیدونم چرا این اقلیت تندرو نظرشون رو به ما تحمیل میکنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        در حقيقت بي قيد و شرط ها بي حجاب ها و بي نماز ها اصلاحاتي هستند

    • بدون نام

      تو خودت با پارتي اومدي بازيگر شدي حالا ژست ميگيري برا ما؟برو كشكتو بساب

    • محمد

      نه عزیزم شماها همتون تا یکم مشهور میشید دیگه افت کلاس براتون بیاید تو تلویزیون و شروع میکنید به انتقاد و ایراد گرفتن
      نمک رو که خوردین نمکدون رو میشکنید
      اگرچه که توقع دیگه ای هم ازتون نیست شخصیت های فوق العاده کوچیکی دارید

    • بدون نام

      درود بر باران کوثری

    • بدون نام

      تو خودت چی هستی که مواضعت چی باشه، برو بابا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو چی هستی با نظرت برو بابا

    • بدون نام

      به دلیل مواضع ام در سال 88 اینهمه پرکار شده ام

    • بدون نام

      یادت نره که برای مردم چقدر عزیزی و ممنوع تصویر هم نیستی

    • بدون نام

      تا حالا زنده موندی برو خدا راشکر‌ کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج