۷۸۷۴۲۸
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

فرار پرسپولیسی‎ها از پارچه سفید برانکو

هیچ کس دوست ندارد ۹۰ دقیقه تاریخی پرسپولیس در شب سه‎شنبه را از دست بدهد حتی آن ۲۵۰هزار نفری که طی ۱۰ دقیقه به سایت فروش بلیت حمله کرده بودند، چه برسد به بازیکنانی که تا به اینجا از جان مایه گذاشتند.

ورزش سه: هیچ کس دوست ندارد ۹۰ دقیقه تاریخی پرسپولیس در شب سه‎شنبه را از دست بدهد حتی آن ۲۵۰هزار نفری که طی ۱۰ دقیقه به سایت فروش بلیت حمله کرده بودند، چه برسد به بازیکنانی که تا به اینجا از جان مایه گذاشتند.

وقتی کمال کامیابی‎نیا کمتر از ۱۲ ساعت بعد از پنجمین در رفتگی کتف وارد چمن استادیوم شهید کاظمی می شود تا تمرینات خود را برای جدال با السد دنبال کند و زمانی که برانکو ایوانکوویچ اعلام می کند کامیابی‎نیا حتی با یک دست برای پرسپولیس به میدان خواهد رفت، باید دانست که این بازی یک چیز متفاوت نسبت به آن دیدارهایی است که پیش از آن دیده‎ایم.

موضوعی که از سمت تماشاگران هم با هجوم ۲۵۰ هزارنفره طبق ادعای حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل این باشگاه برای خرید بلیت بازی مقابل السد هم قابل لمس است.

برانکو ایوانکوویچ ۴۸ ساعت دیگر لیست ۱۱ نفره تیمش را برای جدال مقابل السد در تاریخی ترین بازی این تیم اعلام خواهد کرد و طبیعی است که هیچ کدام از بازیکنان دوست ندارند این بازی بزرگ را از روی نیمکت دنبال کنند و از ۹۰ دقیقه جدال برای تاریخ‎سازی بی‎نصیب بمانند.

درست همان جایی که برانکو با کاور سفید خود در میانه چمن به دنبال بازیکنانی می گشت که به زعم او توانایی عبور از ستاره‎های السد را ندارند و از انگیزه و کیفیت مدنظر او دور هستند.

با این حال بازیکنان پرسپولیس امروز به شکلی جالب به دنبال فرار از این پارچه (کاور) سفید که مشخص کننده نیمکت‎نشین شدن آنها در بازی تاریخی است، بودند. همان انگیزه‎ای که هواداران و برانکو را امیدوار می کند تا با عبور از السد به فینال آسیا لبخند بزنند.

فرار پرسپولیسی‎ها از پارچه سفید برانکو

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میبریم انشالله

    • هدی

      خدا به همشون کمک کنه و صعود کنیم ایشالله

    • آزاد

      با سلام . از تیتری که زدید متعجب شدم و خواستم متن رو بخونم تا چشمم افتاد به این متن که 250000 نفر ( حمله ) کردند . واقعا متاسفم برای شما که چنین متنی رو تایید کردید .

    • مریم

      برترینها موجب تاسف هست که از کلمه حمله استقبال کرید کلمه درست استقبال زیاد بود
      به امید برد تیم محبوب پرسپولیس

    • مهدیه

      انشاالله‌السد‌رو‌شکست‌میدیم‌و‌انتقام‌کیسه‌رو‌میگیریم.

      پاسخ ها

      • a

        فکرکنم شماطرفدارهیچ تیمی نیستی استقلال تیمی بزرگ وباشخصیتی است درفوتبال بردوباخت هست همانطورکه اگراستقلال دچاراون بدشانسی نمیشدویکی ازبازیکنانش اخراج نمیشدحتمآالسدرادرقطرشکست میدادهرتیم ورزشی ایرانی که خارج ازمرز کشوربازی میکنه آرزوی ماپیروزی وسربلندی آنهاست واسه ما رنگ معنانداره دربازیهای خارجی همه فرزندان ایرانن وبرای سربلندی مامیجنگن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج