۷۸۷۶۷۲
۱۲ نظر
۵۰۱۵
۱۲ نظر
۵۰۱۵
پ

قیمت تمام شده یک پیراهن با دلار ۱۴ هزار تومان

مجتبی درودیان رئیس اتحادیه فروشندگان و دوزندگان پیراهن در رابطه با شرایط بازار پیراهن گفت: با وجود تغییر فصل و ثبات نسبی دلار در محدوده قیمت ۱۴۴ هزار تومان، تغییری در بازار پیراهن رخ نداده است.

عصر ایران: مجتبی درودیان رئیس اتحادیه فروشندگان و دوزندگان پیراهن در رابطه با شرایط بازار پیراهن گفت: با وجود تغییر فصل و ثبات نسبی دلار در محدوده قیمت ۱۴۴ هزار تومان، تغییری در بازار پیراهن رخ نداده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان و دوزندگان پیراهن ادامه داد: بازار زمانی از رکود خارج می‌شود که اقتصاد و نرخ دلار به ثبات واقعی دست پیدا کند که این موضوع عاملی خواهد شد تا تجار و فعالان از بابت نوسانات شدید نرخ ارز نگرانی نداشته و تأمین مواد اولیه تولید و دوخت پیراهن را پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه بازار همچنان در رکود به سر می‌برد، خاطرنشان کرد: آنچنان تقاضایی از سوی مردم وجود ندارد و این در حالی است که با توجه به نرخ دلار، قیمت تمام شده یک پیراهن برای تولیدکننده در حدود ۱۲۰ هزار تومان و حداقل قیمت عرضه به مشتری در حدود ۱۵۰ هزارتومان است.

درودیان در زمینه تأمین ارز برای تأمین مواد اولیه تولید پیراهن، اظهار کرد: کارگروهی در زمینه تأمین ارز برای واردات مواد اولیه تولید پیراهن و پوشاک تشکیل شده تا ارز از طریق سامانه نیما در اختیار فعالان قرار گیرد.

رئیس اتحادیه فروشندگان و دوزندگان پیراهن با اشاره به فعالیت واحدهای صنفی در قالب کارگاه و سفارشی دوزی، گفت: به مرور زمان سفارشی‌دوزی پیراهن و کت و شلوار کاهش یافت و جامعه به سمتی پیش رفت که محصولات آماده و دوخته را خریداری کنند اما در شرایط فعلی که از تعداد واحدهای سفارشی‌دوز کاسته شده است معدود افرادی نیاز خود را از طریق سفارشی‌دوزی تأمین می‌کنند.

او در پاسخ به این سؤال که آیا برای دوخت سفارشی پیراهن نرخی از سوی اتحادیه تعیین شده است، با تاکید بر اینکه فعالیت سفارشی‌دوزها در شرایط فعلی به تعمیرات محدود شده است، بیان کرد: در فعالیت‌های سفارشی همواره نرخ توافقی وجود داشته اما در زمینه دوخت پیراهن ساده با توجه به درجه کیفیت کار نرخی در نظر گرفته شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نمی گیریم همون کهنه های خودمان رامی پوشیم

    • بدون نام

      تا یه چند وقت دیگه باید برگ درخت بپوشیم.

    • بدون نام

      شاید قیمت شما یک میلیون باشه ! قیمت جهاانی یک دهم شماست .

    • بی نام

      اگر قیمت مصرف کننده پیراهن 150 هزار تومان باید باشد چرا قیمت فروش یک پیراهن مردانه توسط یکی از برندها (...) بیش از 500 هزار تومان است پس نظارت که حرفش را می زنید کجا اعمال میشود چرا تعزیرات حکومتی و‌اتاق اصناف کنترل و‌نظارت ندارند این که به تحریم آمریکا مربوط نمی شود انشالله ممنون

    • بدون نام

      اقای محترم کدام ادم عاقلی ۱۵۰ هزارتومان برای یک پیراهن وطنی پرداخت میکند.با کدام پول با کدام درامد.تر به خدا خجالت بکشید حیا کنید .

      پاسخ ها

      • محمد

        با دلار 14000 تومنی. پیرهن. چینی چند در می آد؟

    • علی

      لُنگ میبندیم یابرگ درخت خیلیم ارگانیک

    • سانسورچی

      بابا ولایتی درست گفت لونگ می‌ پوشیم

      پاسخ ها

      • بی نام

        بنده خدا عاقبت اندیش است بهر حال در دستگاه حاکمه با سی و‌هفت منصب می داند به کجا میرویم الان بهترین فرصت برای اتاق بازرگانی است تا لنگ از چین وارد کند

    • دلسوز

      چرت گفته شوهر من برای تولیدی دوخت پیراهن پسرونه با تمام هزینه یعنی پارچه میگیره پیرهن بسته بندی تحویل میده هر پیراهن ۵هزارتومن میگیره
      هر دفعه که میره دوک دکمه لایی و.....قیمتش دوبرابر شده ولی دستمزد فرقی نکرده
      مگه هر پیراهن چقدر پارچه میبره همش میره تو جیب بازاری وفروشنده بیاید به همدیگه رحم کنیم

      پاسخ ها

      • ت

        موافقم محترم خانم

    • بدون نام

      برمیگردیم به عصر حجر اطفاقن پوس بوفالو خیلی هم. گرمه نگفتم پوس ماموت مثل انسانهای اون موقع میدازی رو کوله مون خیلی هم شکیل هست ای بد بخد ما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج