۷۸۷۸۸۵
۱۰ نظر
۵۰۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۱
پ

قانون جدید به نفع پرسپولیس؛ فینال حتی با باخت!

 تغییر قانون لیگ قهرمانان آسیا در بازی برگشت مقابل السد شاید به کمک برانکو و شاگردانش بیاید.

وب‌سایت نود: پرسپولیس در بازی برگشت مقابل السد شرایطی مشابه بازی برگشت مقابل الدحیل دارد و در خانه به میدان می‌رود. البته گل زده پرسپولیس و برد در بازی رفت باعث می‌شود که شرایط این تیم نسبت به بازی قبلی بسیار بهتر باشد. پرسپولیس بار دیگر فرصت دارد تا در بازی برگشت مقابل هوادارانش یک شگفتی دیگر آفریده و راهی فینال شود.

یکی از قوانینی که در بازی قبلی هم وجود داشت و در این بازی هم می‌تواند به کمک پرسپولیس بیاید تغییر قانون گل‌زده در خانه حریف است. البته پرسپولیس در مرحله قبل در ۹۰ دقیقه کار را تمام کرد و نیازی به این قانون پیدا نکرد اما شاید مقابل السد بتواند از آن سود ببرد.

براساس قوانین جدید AFC قانون گل‌زده در خانه حریف فقط در تایم قانونی و ۹۰دقیقه‌ای بازی‌های رفت و برگشت محاسبه می‌شود. یعنی اگر پرسپولیس در طول ۹۰ دقیقه، یک گل دریافت کند و بازی به وقت اضافه کشیده شود این تیم می‌تواند در ۳۰ دقیقه وقت اضافه بدون این که نگران این قانون باشد در شرایطی برابر با السد بازی کرده و نتیجه را به سود خود به پایان ببرد.

گل زده السد در این وقت اضافه معادل یک گل عادی خواهد بود و هیچ امتیازی اضافه برای السدی‌ها نخواهد داشت و پرسپولیس حتی با تساوی در وقت اضافه هم می‌تواند شانس خود را برای صعود در ضربات پنالتی زنده نگه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمود کرملو

      اخه این چه مطلبیه روش کار کردید وقتی کار به وقت اضافه کشیده بشهاگه پرسپولیس بازی رو ببره که صعود کرده اگه السد گل بزنه خب بازی رو رفت و برگشت دو بر یک برده اگه پرسپولیس در وقت اضافه گل بزنه بازی یک بر یک ساوی میشه با احتساب برد بازی رفت صعود میکنه

    • samad

      خدا شفاتون بده

    • بدون نام

      اصلا خودت فهمیدی چی گفتی٬ چرا اینقد پیچوندی قضیه رو٬ خلاصش اینه که قانون گل زده درخانه حریف تا ۹۰ دقیقه معتبره٬ مثلا اگه السد تو ۹۰ دقیقه ۱-۰ ببره و بازی بره وقت اضافه و تو وقت اضافه هردوتیم گل بزنن بشه ۲-۱ به نفع السد بازی تموم نمیشه با صعود السد بلکه میره پنالتی

    • بدون نام

      اینکه قانون جدید نیست. وقتی گل زده درخونه ی حریف دوبرابر میشه که دو تیم دردو بازی امتیاز مساوی داشته باشن. وقتی پرسپولیس اونجا یک صفر برده اینجا اگه یک هیچ ببازه هم شرایط مساوی هست وبه وقت اضافه میره. توی وقت اضافه هم هر تیمی گل بزنه برنده هست. حالا حتی اگه پرسپولیس توی وقت اضافه بزنه یک یک میشه وچون اونجا برده میره فینال. این قانون مال وقتیه که اونا توی وقت اضافی باز گل بزنن و دو هیچ بشه اونوقت اگه پرسپولیس گل زد و دویک شد چون توی وفت اضافه تیم مهمان گل زده دیگه هرگلش دوتا حساب نمیشه وبه پنالتی میکشه. تازه اونم در صورتیه که بازی توی وقت اضافه با تفاضل بیشتر از یک گل به نفع مهمان نباشه.

    • بدون نام

      اصلا خودتون فهمید چی نوشتید!؟

    • بدون نام

      خودت فهمیدی چی نوشتی

    • حمید

      پاکش کنید افتضاحه

    • دوست

      ب امید خدا و باهمت بچه ها وحضور عاشقان پرسپولبس صعود میکنیم

    • استقلال

      شما لنگی ها کم هوش هستید وگرنه متن گویاست . حیفه شما برید فینال آسیا

    • بدون نام

      چه میگی تعطیلی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج