۷۸۸۳۲۳
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

احداث کارخانه زباله سوز در شمال تهران

شهردار منطقه ۲ گفت: به دنبال آن هستیم که با همکاری چهار منطقه، کارخانه‌ زباله‌سوز ۱۶۰۰ تنی را در شمال تهران احداث کنیم.

خبرگزاری فارس: کشت‌پور در جلسه هم‌اندیشی با فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: امنیت گران‌ترین محصولی است که در دنیا تولید می‌شود و بزرگترین مؤلفه توسعه کشورها امنیت است و بعد از موضوع هوا امنیت در اولویت قرار می‌گیرد.

شهردار منطقه ۲ بیان داشت: ما هم در شهرداری هوای پاک، ترافیک روان، فضای سبز، ایمنی شهری، معماری و هویت شهری تولید می‌کنیم و باید تلاش کنیم این محصولاتی که تولید می‌شود کیفیت خوبی نیز داشته باشند و به دلیل کم کیفیت بودن این محصولات طبیعی است که مردم از ما راضی نباشند.

وی یادآور شد: ما به دنبال این هستیم که محصولات را با کیفیت بالاتری ایجاد کنیم. در حال حاضر منطقه ۲ تهران ۷۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و در تلاش هستیم که با تکنیک‌های جدید و استفاده از تکنولوژی خدمات خوبی را به شهروندان ارائه دهیم.

کشت‌پور افزود: در یک سال گذشته توانسته‌ایم وضعیت فعلی را سامان دهیم و بر ریل توسعه قرار بگیریم.

وی یادآور شد: با همکاری چهار منطقه تهران به دنبال ایجاد کارخانه زباله‌سوز ۱۶۰۰ تنی در شمال تهران هستیم چرا که موضوع پسماند بسیار حائز اهمیت است.

شهردار منطقه ۲ خاطرنشان کرد: در راستای هوشمندسازی شهر اقداماتی انجام داده‌ایم و بیش از یک دهه است که شهرهای بزرگ دنیا به سمت هوشمندسازی پیش رفته‌اند.

کشت‌پور گفت: ما به دنبال آن هستیم که بدون طی زمان و مکان شهروندان بتوانند خدمات لازم را از شهرداری دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه نسبت به شهرهای توسعه یافته ۳۰ سال عقب‌تر هستیم، بیان داشت: در راستای هوشمندسازی منطقه ۲ طرح‌های زیادی اجرایی شده است که از جمله آن می‌توان به پارک حاشیه‌ای، دریافت زباله‌های خشک و دیگر موارد اشاره کرد.

شهردار منطقه ۲ افزود: در سایر حوزه‌های اجتماعی نیز ایده‌هایی داریم که یکی از موارد آن موضوع سدمعبر است و در حال حاضر نسبت به سایر مناطق سد معبرهای کمتری داریم و به پرسنل خود در سد معبر آموزش کنترل خشم و مهارت می‌آموزیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      بکی‌ از معضلات این منطقه کمبود فضای پارک خودرو ساکنین می باشد شهرداری محترم از فضا های بلا استفاده در نواحی مختلف می تواند برای خودرو ها بخصوص در شب ها فضای مناسب پارک خودرو در نظر بگیرد وساکنین با هزینه مناسب و بدون دغدغه سرقت خودرو خود از این مکانها بهره مند شوند

    • بدون نام

      و در نهایت تولید برق

    • بدون نام

      بیکاری وفقرنجومی افاغنه باش لاامنیت بایدخداحافظی کردخودتون ومارو گول ودلخوش نکنید

    • محمد

      حرفها و طرحها قشنگ و نوازش دهنده اند ولی نمیدانم چرا راه که میرویم چندش آور موشها و زباله ها و تابلوهای ناموزون مغازه ها و خرابی پیاده روها و پلهای کثیف وباغچه ها خشک و تراکم جمعیت و ترافیک سنگین و گدایان چهار راهها و کیف قاپی و مزاحمت خانمها و کارگران مستقر در کنار معابر و شیره های زیر مخازن زباله و گل فروشهای اتو بان بهشت زهرا ودستفروشان مترو و......................؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج