جاباما
۷۸۸۳۳۶
۱۱ نظر
۵۰۰۴
۱۱ نظر
۵۰۰۴
پ

زنگنه: تصمیمی برای افزایش قیمت بنزین نداریم

وزیر نفت گفت:دولت قصد افزایش قیمت سوخت را ندارد اما تصمیم دارد تا برای افرادی که بدمصرف بوده و بیش از حد مصرف می کنند، فکری بکند.

خبرگزاری مهر: بیژن زنگنه وزیر نفت در حاشیه مراسم انعقاد قرارداد توسعه حمل و نقل مسافر با قطار شهری در تهران و ۸ کلانشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به گفته های روز گذشته وزیر نفت عربستان تصریح کرد: روز گذشته وزیر انرژی عربستان بعد از مدتها به ناتوانی عربستان در تامین نفت بیشتر در بازار اعتراف کرد و احتمال رسیدن به قیمت سه رقمی نفت را محتمل دانست.

وزیر نفت در پاسخ به خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت تولید نفت از لایه نفتی پارس جنوبی توضیح داد: وضعیت تولید در این لایه نفتی همانند گذشته بوده و تغییری نکرده است.

وی همچنین در پاسخ به پرسش دیگر مهر درباره تمایل روسها برای حضور در پروژه های نفتی ایران در مقابل عدم استقبال ایرانی ها گفت: چنین چیزی نشنیده ام.

این مقام مسول همچنین در ادامه در پاسخ به خبرنگار مهر، مبنی بر اینکه آیا موافق الزام تولید خودروهای سی ان جی از سوی خودروسازان هستید و آیا برنامه ای در این حوزه دارید، اظهار داشت: ما آمادگی کامل داریم و استقبال می کنیم این در حالی است که گفته هایی در این زمینه بیان شده و در حال بررسی است.

وزیر نفت، درباره زمان احیای کارت سوخت گفت: زمان مشخصی برای این اقدام وجود ندارد اما اگر کارت سوخت احیا شود قطعا برای تمام کشور خواهد بود.

به گفته زنگنه، دولت قصد افزایش قیمت سوخت را ندارد اما تصمیم دارد تا برای افرادی که بدمصرف بوده و بیش از حد مصرف می کنند، فکری بکند.

این عضو کابینه دولت دوازدهم همچنین در بخش دیگری از اظهاراتش، با اشاره به اینکه بورس نفت و عرضه نفت خام در آن دارای پیچیدگی هایی است، ادامه داد: بدون تعیین تکلیف این ریزه کاری ها و پاسخ به پرسش فعالان و متقاضیان این حوزه نمی توان آن را اجرا کرد. این در حالی است که اکنون به همه این ریزه کاری های پاسخ داده شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وانک لاعلاخلق عظیم

      پس چرا حرف میزنید اگر نمیخواهید بنزین گرون کنید یامیخواهید ببینید ملت ایران چی میگویدواقعا خجالت بکشید دولت اسلام

    • سعیدا

      پس نتیجه میگیریم گران میشود

    • بینام

      اقای زنگنه این به تو چه ربطی داره؟؟؟؟؟توفقط حسابهات رو چک کن یه وقت کم نیاری چون بزودی توهم میری پیش رفقای بر کنار شدت!!!!!پس بنابراین نرخ تایین نکن !!!!دیگه مردم رواز این بیچاره تر نکن!!!!

    • zara

      همون طور که نمیخواستید تلگرام فیلتر کنید ..یا دلار رو ارزون کنید یا روغن و گوشت و مرغ رو ارزون کنید ..

    • بدون نام

      باريكلا ،حداقل امسال نميشه اينكار رو انجام داد

    • شهرام

      جناب زنگنه . ما مردم کلا از شما وزرا ناامیدیم . چه بفروشین چه نه . چه گرون چه ارزون فرقی برای ما نمیکنه . پول نفت ملی کلا در قالب حقوق و سنوات داره میره توی جیب شما و زیردستانتون . پس پیشنهاد میدم بجای استفاده از واژه بیگانه شرکت ملی نفت از واژه شرکت نفت مدیران استفاده شود . متشکرم

    • بدون نام

      شما اقای زنگنه بنزین خیلی وقته میخوای گران کنی بی وجدان .میخواستی ملت را بد بخت ترکنی ولی نگذاشتند همینطورش هم ماندیم شما چه توسرتان است.

    • بدون نام

      شما اقای زنگنه بنزین خیلی وقته میخوای گران کنی بی وجدان .میخواستی ملت را بد بخت ترکنی ولی نگذاشتند همینطورش هم ماندیم شما چه توسرتان است.

    • بدون نام

      نه تورو خدا بیا گرون کن خجالت هم خوب چیزیه

    • بدون نام

      نه تورو خدا داشته باش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مشتری نداری هی افزایش بده ارزان بده تا صدات کنند زنگنه بیآبیااااااااااااااااااا بیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج