جاباما
۷۸۸۶۳۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سامسونگ در یک قدمی لپ‌تاپ با نمایشگر تاشو

به نظر می‌رسد که بعد از گوشی‌های تاشو، حالا نوبت به معرفی لپ‌تاپ‌های تاشو و منعطف رسیده است چراکه سامسونگ اخیرا اعلام کرده که درصدد عرضه چنین محصولی به بازار است.

خبرگزاری ایسنا: بیش از یک سال است که غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ از برنامه‌های خود برای معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیر خبر داده‌اند.

از آنجا که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان باید چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی‌تلاطم را رونق ببخشد و تحولات قابل توجهی را برای کاربران و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

سامسونگ در یک قدمی لپ‌تاپ با نمایشگر تاشو

حالا به تازگی سامسونگ اعلام کرده است که در نظر دارد یک لپ تاپ با نمایشگر تاشو و انعطاف پذیر از نوع AMOLED را به بازارهای تکنولوژی معرفی و عرضه کند.

بر اساس گزارش وب سایت the verge، سامسونگ به تازگی اعلام کرده است که به منظور جلب نظر کاربران و مشتریان تصمیم گرفته است نمایشگرهای تاشو و منعطف را از گوشی‌های هوشمند به دنیای لپ تاپ ها نیز بیاورد و بدین منظور مدتهاست که بر روی طراحی و توسعه چنین محصولی وقت گذاشته و کار می‌کند.

لی مین چئول، قائم‌مقام بازاریابی بخش رایانه سامسونگ روز گذشته در این خصوص خاطرنشان کرد که ساخت لپ‌تاپ با نمایشگر تاشو، نشان دهنده تلاش مداوم و بی‌وقفه این شرکت کره‌ای برای نوآوری در صنعت ساخت رایانه و لپ‌تاپ است و در همین راستا نیز با شرکت‌های سازنده صفحه نمایش متعددی مذاکره و همکاری کرده است.

وی در ادامه سخنانش گفت این محصول علاوه بر باز و بسته شدن متداول لپ‌تاپ‌ها، تجربه لذت‌بخش و شگفت‌انگیزی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

بدون شک یکی از بزرگ‌ترین مزایای لپ‌تاپ‌های با نمایشگر انعطاف‌پذیر حمل راحت و کوچکتر شدن اندازه آنهاست.

البته سامسونگ تنها شرکت تکنولوژی نیست که کار بر روی توسعه لپ‌تاپ‌های با نمایشگر تاشو را شروع کرده بلکه لنوو نیز اخیرا اعلام کرده بود قصد دارد در آینده‌ای نزدیک به توسعه و تولید چنین محصول مشابهی بپردازد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج