۷۸۸۷۱۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کدام مربیان در تابستان به رئال مادرید، نه گفتند؟

قبل از رسیدن به نام لوپتگی، پرز از ۵ مربی جواب منفی شنیده بود.

وبسایت نود: به نقل از آاس، کار جولن لوپتگی بعد از تنها ۴ ماه بعد از انتصاب به عنوان سرمربی رئال گره خورده و آینده او روی نیمکت برنابئو در هاله ای از ابهام قرار دارد.

حتی ۴ ماه قبل هم انتخاب لوپتگی به عنوان سرمربی رئال و شیوه انتخاب او بسیاری را شوکه کرد. عده ای معتقد بودند که لوپتگی هرگز اولویت نخست رئال نبوده و پرز قبل از او با چندین مربی سطح اول فوتبال اروپا به گفت و گو و مذاکره پرداخته است. در ادامه قصد داریم به ۵ مربی بپردازیم که به رئال مادرید "نه" گفتند و ماندن در شرایط سابق خود را به حضور در مادرید ترجیح دادند.

مائوریسیو پوچتینو (۴۶ ساله-تاتنهام)

سرمربی آرژانتینی در ماه می قرارداد خود را با تاتنهام تمدید کرد و به این ترتیب تا سال ۲۰۲۳ به لندنی ها وفادار ماند. پرز همچنین قصد نداشت بعد از تنش های رخ داده بر سر انتقال گرت بیل، دوباره با دنیل لوی، مالک تاتنهام وارد چالش شود. تاتنهام اکنون در جایگاه پنجم لیگ برتر حضور دارد و در گروه خود در لیگ قهرمانان (گروه B) سوم است.

ماسیمیلیانو آلگری (۵۱ ساله-یوونتوس)

او پیش از این یک بار گفته بود پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم چرا که به یووه بله گفتم. بعد از دو شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپا، آلگری عطش زیادی برای کسب قهرمانی در این رقابت ها به همراه یوونتوس دارد. او همچنین تا سال ۲۰۲۰ با بانوی پیر قرارداد دارد و تیم او هم اینک با ۴ امتیاز اختلاف نسبت به ناپولی، صدرنشین سری آ است. یوونتوس هم چنین صدرنشین گروه ۸ لیگ قهرمانان است.

یورگن کلوپ (۵۱ ساله-لیورپول)

کلوپ اکنون پروژه ای را به همراه لیورپول آغاز کرده که همه بنای آن را خود ساخته است. او گزینه محبوب "کاپ" (جایگاه دوآتشه های لیورپول) است و حتی حاضر نشد برای رفتن از آنفیلد مذاکره کند. قرارداد مربی آلمانی با لک لک ها تا سال ۲۰۲۲ معتبر است. لیورپول اکنون در لیگ برتر هم امتیاز با منچسترسیتی صدرنشین است و در گروه C لیگ قهرمانان پشت سر ناپولی در جایگاه دوم قرار دارد.

آنتونیو کونته (۴۹ ساله-بدون باشگاه)

مربی ایتالیایی که به رویکرد منطقی خود شهرت دارد در ایتالیا به همراه یوونتوس سه اسکودتو را فتح کرد و در اولین فصل حضور خود در لیگ برتر انگلیس به همراه چلسی به قهرمانی رسید. گفته می‌شود او همچنین یکی از گزینه های منچستریونایتد در صورت اخراج ژوزه مورینیو خواهد بود.

یولین ناگلزمن (۳۱ ساله-هوفنهایم)

ناگلزمن اخیرا به جوانترین مربی تاریخ رقابت های لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد. اگرچه هوفنهایم اینک در بوندسلیگا هشتم است اما نشان داده در لیگ قهرمانان برای هر تیمی حریف سرسختی خواهد بود. ناگلزمن با قراردادی که در فصل تابستان امضا کرد، از تابستان ۲۰۱۹ هدایت لایپزیش را به عهده خواهد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج