۷۸۸۸۸۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

«داستان وست ساید»، اثر جدید اسپیلبرگ

استیون اسپیلبرگ «داستان وست ساید» را بازسازی می‌کند و یکی از بازیگران نقش اصلی پروژه را انتخاب کرده است:انسل الگورت.

دنیای تصویر آنلاین: استیون اسپیلبرگ «داستان وست ساید» را بازسازی می‌کند و یکی از بازیگران نقش اصلی پروژه را انتخاب کرده است:انسل الگورت.

«داستان وست ساید»، اثر جدید اسپیلبرگ

اسپیلبرگ درباره پروژه جدیدش می‌گوید:«وقتی در مرحله پیش تولید هستم تمایلی ندارم درباره آن حرف بزنم. هنوز در مرحله کشف نکات جدید هستم.اما فکر می‌کنم فیلم خاصی خواهد شد.»

اما تونی کوشنر،فیلمنامه‌نویس جزئیات بیشتری را برملا کرد و گفت نسخه جدید بازسازی صددرصد «داستان وست ساید» ساخته رابرت وایز نخواهد بود و بیشتر به نمایشنامه موزیکال«داستان وست ساید» نوشته آرتور لورنتس وفادار است که سال ۱۹۵۷ به روی صحنه رفت و موسیقی را لئونارد برنشتاین ساخته بود

کوشنر گفت:« یک بازسازی صددرصد نیست.داستان گروه گنگستری جت و شارک است و داستان در شهر نیویورک می‌گذرد. مسلما مردم راهی برای دوست داشتن داستان و موسیقی فیلم در رویکرد ما پیدا می‌کنند. روشی که من و استیون اسپیلبرگ به داستان نزدیک می‌شویم و استفاده از موسیقی لئونارد برنشتاین است که بهترین موسیقی تصنیف شده برای یک تیاتر در تاریخ در نظر گرفته شده و متن جذاب کتاب است که یک شاهکار است. ما داستان را براساس کتاب پی ریزی می‌کنیم.»

کوشنر فیلمنامه‌نویس«لینکلن» و «مونیخ» نیز بوده است.داستان وست ساید به موضوعات زندگی شهری در سال‌های ۱۹۵۰ و نحوه شکل گیری و گسترش فرهنگ به واسطه مسائل اخلاقی در آن عصر خواهد پرداخت.

کوشنر در ادامه اذعان کرد:« نمی‌دانم کلمه تلخ واژه کاملا مناسبی باشد.اما جنبه‌هایی از زندگی در سال‌های پایانی دهه پنجاه وجود دارد که در فیلم سال ۱۹۶۱ به آن توجه نشده و ما روی این مسائل تمرکز کردیم.»

بعضی از منتقدان مخالف بازسازی «داستان وست ساید» هستند.و عقیده دارند این فیلم کلاسیک که برنده ده جایزه اسکار شد نباید بازسازی شود.

کوشنر از بازسازی دفاع کرد:« نسخه ما بازسازی فیلم رابرت وایز نیست که یک شاهکاراست.تعبیر جدیدی از ماجرا است.»

نویسنده برنده جایزه پولیتزر در ادامه گفت:«از شبکه‌های آنلاین مانند آمازون و نتفلیکس داستان وست ساید را دانلود و تماشا کنید.اگر فیلم را ندیده باشید دیوانه اید.مردم هنوز این فیلم را تماشا می‎‌کنند. احتمال نسخه های متنوع هنری از شاهکاری مانند داستان وست ساید وجود دارد و ما نسخه خودمان را خواهیم ساخت.»

قرار است سه ترانه مشهور برنشتاین،«آمریکا»،«امشب»؛«احساس زیبایی می‌کنم» در این فیلم نیز استفاده شود.

کوشنر اعتقاد دارد که هیچ کس سالن سینما را بدون شنیدن ترانه‌های کلاسیک ترک نخواهد کرد.

او در ادامه اشاره کرد که با استفن ساندهیم روی فیلم جدید کار می‌کند.استیون اسپیلبرگ با انتخاب انسل الگورت برای نقش تونی خیلی‌ها را شگفت زده کرد. کوشنر اعتقاد دارد که الگورت بازیگر جوان شگفت‌انگیزی است.خواننده خوبی نیز است.و ما از انتخاب او هیجان زده هستیم.

در مورد بازیگر نقش ماریا کوشنر توضیح نداد.فعلا دو نفر کاندید نقش هستند:کامیلا کابیو،نایا ریورا تست داده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج