۷۸۹۳۸۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

یوونتوس، تیم آینده‌ دخیا خواهد بود؟

روزنامه‌ انگلیسی «سان» می‌گوید: احتمال این‌که یوونتوس بتواند داوید دخیا دروازه‌بان منچستریونایتد را به تورین منتقل کند، افزایش یافته است.

ورزش سه: روزنامه‌ انگلیسی «سان» می‌گوید: احتمال این‌که یوونتوس بتواند داوید دخیا دروازه‌بان منچستریونایتد را به تورین منتقل کند، افزایش یافته است.

دخیا هنوز از امضای قرارداد جدید با یونایتد خودداری کرده ست و یوونتوس که از مدتی پیش به جذب این سنگربان اسپانیایی علاقه‌مند بود، تلاش خود را برای راضی کردن او افزایش داده و مدیر برنامه‌های دخیا اعلام کرده است که او برای بررسی پیشنهاد یوونتوس آماده است.

با فرا رسیدن تابستان آینده، دخیا دیگر با یونایتد قرارداد نخواهد داشت؛ هر چند شیاطین سرخ بر اساس بندی در قرارداد، از این گزینه برخوردارند که قرارداد او را به مدت یک فصل دیگر تمدید کنند.

دخیا این هفته، روز سه‌شنبه در قالب رقابتهای چمپیونزلیگ در اولدترافورد، مقابل یوونتوس به میدان رفت؛ ولی نتوانست دروازه‌ تیمش را بسته نگه دارد تا بانوی پیر تورین در نهایت با پیروزی ۱-۰ به ایتالیا بازگردد.

یکی از منابع نزدیک به منچستریونایتد به سان گفت: " دخیا روز سه‌شنبه مقابل باشگاه آینده خود بازی کرد. یوونتوسی‌ها استاد امضا کردن قراردادهای عالی هستند و در این زمینه خیلی هوشمندانه عمل می‌کنند. اگر یونایتد تابستان آینده حاضر نباشد دخیا را بفروشد، یوونتوسی‌ها تا زمانی که قرارداد دخیا با پایان برسد، صبر خواهند کرد".

یوونتوس، تیم آینده‌ دخیا خواهد بود؟

این در حالی است که در طول تابستان سال جاری، انتظار می‌رفت که دخیا قرارداد جدیدی با یونایتد امضا کند؛ ولی او تا کنون از این کار سر باز زده است. به این ترتیب، یونایتد سال آینده در پنجره‌ نقل و انتقالات تابستانی، از ترس اینکه 12 ماه بعد که دخیا بازیکن آزاد خواهد شد، او را به کلی از دست بدهد، شاید مجبور شود با فروش او به یوونتوس موافقت کند.

امسال تابستان، شایعات زیادی درباره‌ پیوستن دخیا به رئال مادرید هم مطرح بود؛ ولی رئال با جذب تیبو کورتوا به این شایعات پایان داد. به نظر می‌رسدکه یوونتوس در جذب دخیا مصمم است و با توجه به گزارش سان، یونایتد به احتمال زیاد در نهایت چاره‌ای جز معامله با یوونتوس پیدا نخواهد کرد.

یوونتوس، تیم آینده‌ دخیا خواهد بود؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج