۷۸۹۴۲۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تقوی: انتقادات تماشاگران را روی سرم می‌گذارم

محمد تقوی، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز مصدومیت اشکان دژاگه را روی عملکرد تیمش در دیدار مقابل سپیدرود تأثیرگذار دانست.

خبرگزاری تسنیم: محمد تقوی، سرمربی تراکتورسازی پس از پیروزی ۲ بر یک مقابل سپیدرود رشت اظهار داشت: حتی اگر شرایط جوی مناسب نباشد، من اجازه ندارم بهانه‌ای داشته باشم، چرا که بازی در هر شرایطی برگزار می‌شود.

ما در این بازی در پرسینگ مشکل داشتیم و در این شرایط بازیکنان نمی‌توانند توپ را به هافبک‌ها برسانند. نمی‌خواهم بهانه بیاورم، اما مصدومیت دژاگه کار را برای ما سخت کرد و روی روند بازی تأثیر گذاشت، چون این بازیکن یکی از نفرات کلیدی ماست.

وی درباره عملکرد سپیدرود گفت: علی کریمی یکی از بازیکنان مورد علاقه من در تاریخ فوتبال ایران است، اما تیمش امروز دفاعی بازی می‌کرد. بازیکنان حریف فقط داشتند دفاع می‌کردند، اما ما سعی کردیم در نیم ساعت آخر بازی تغییر سیستم بدهیم که این به ما کمک خیلی زیادی کرد.

تقوی: انتقادات تماشاگران را روی سرم می‌گذارم

در هفته گذشته با لی هری اروین صحبت‌های زیادی داشتیم و سعی کردیم او را به شرایط خوبش برگردانیم. زمانی که گل دوم بازی توسط او به ثمر رسید، بسیار خوشحال شدم. واقعاً بابت گلزنی اروین بسیار خوشحالم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی افزود: ساعت پنج و شش عصر دیروز هنوز مشخص نبود شرایط بازیکنان‌مان به چه نحو است. در این بازی بازیکنان حریف پرسینگ خوبی داشتند. در این شرایط ما مجبور بودیم از سانترهای بلند استفاده کنیم که البته باد شرایط ما را سخت کرده بود. در شرایط عادی استوکس می‌توانست این توپ‌ها را به گل تبدیل کند، اما خودش هم به من گفت که باد اذیتش می‌کند. امروز خوشحالم که شرایط تاکتیکی‌مان جواب داد و توانستیم پیروز شویم.

تقوی در واکنش به این شایعه که گفته می‌شود محمدرضا اخباری قرار است به تراکتورسازی بپیوندد، تصریح کرد: من چنین چیزی نشنیده‌ام و در این باره چیزی نمی‌دانم.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد داور مسابقه خاطرنشان کرد: بعد از دریافت گل تساوی خیلی عصبانی بودم، چون بازیکنان ما باید بتوانند در این شرایط بازی را کنترل کنند. هیچ‌وقت به داور انتقادی نمی‌کنم، اما داور این بازی آن هم در این سطح اصلاً در جاگیری‌ها مناسب کار نکرد.

وقتی داور پنالتی می‌گیرد و یا نمی‌گیرد مطمئناً در هر صحنه‌ای تصمیم درستی گرفته است، اما جاگیری‌های نامناسب این داور آن هم در سطح لیگ برتر باعث شد تا روی روند بازی تأثیرگذار باشد. در این سطح از فوتبال این داور نباید داوری کند. البته من نه او و نه هیچ‌یک از داوران را نمی‌شناسم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در خاتمه تصریح کرد: تماشاگر در هر شرایطی برد می‌خواهد و این طبیعی است. همیشه خودم را مدیون تمام تماشاگران می‌دانم و اگر تماشاگر انتقادی داشته باشد من این انتقاد را روی سرم می‌گذارم و انتقادات را می‌پذیرم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج