جاباما
۷۸۹۴۴۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تارتار: حیدری دکتر است، ولی فریب خورد!

مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی گفت که گل اول نفت آبادان درست نبوده است.

خبرگزاری تسنیم: مهدی تارتار، سرمربی پارس جنوبی در نشست خبری بعد از تساوی ۲ بر ۲ تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازی زیبایی را شاهد بودیم و هر دو تیم موقعیت داشتند اما سهم ما بیشتر بود و اگر قدر آنها را می‌دانستیم با اختلاف می‌بردیم. در این بازی عملکرد به مراتب بهتری از حریفمان داشتیم و قسمت نبود که برنده شویم چرا که در نیمه اول چند توپ را از خط دروازه بیرون آوردند.

وی ادامه داد: در مورد صحنه گل اول نفت آبادان که از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رسید من کمی مشکوک هستم چرا که اصلا بازیکن ما خطا نکرد. به عقیده من داور در آن صحنه به اشتباه برای حریف خطا گرفت و همان منجر به گل شد. غیر از آن، دو صحنه مشکوک به پنالتی هم در بازی اتفاق افتاد که امیدوارم من اشتباه کرده باشم نه داور چرا که در آن صورت حق تیم ما واقعاً خورده شده است. در کل بازی با کیفیت بالایی انجام شد و نفت آبادان توانست دست پر به شهرش برگردد.

تارتار: حیدری دکتر است، ولی فریب خورد!

تارتار با اشاره به عملکرد محسن بنگر در این مسابقه تصریح کرد: بنگر امروز هم در کارهای دفاعی موفق بود و هم در امر گلزنی. او واقعاً جنگید و گل زیبایی هم به ثمر رساند.

ما امروز هیچ دفاعی روی نیمکت نداشتیم. حامد نورمحمدی سه روز پیش در تمرینات مصدوم شد و این بازی را از دست داد. کار حمید کُرد، دیگر مدافع تیم ما هنوز درست نشده است. اگر یکی از مدافعان ما در زمین آسیب می‌دید واقعا جایگزینی برای او نداشتیم. بنگر واقعاً امروز روز خوبی داشت و از عملکردش خیلی راضی‌ام.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در پاسخ به این سوال که آیا او از داوری شاکی است، عنوان کرد: من کار دکتر حیدری را قبول دارم. او آدم تحصیلکرده‌ای است و از نظر فنی نیز کیفیت بالایی دارد اما این انتظار را از حیدری نداشتم که در نیمه اول به آن شکل فریب بازیکن نفت آبادان را بخورد و برای حریف خطا بگیرد خطایی که منجر به گل حریف شد. به هر حال ما از داوران باتجربه‌ای چون حیدری انتظار بیشتر از اینها را داریم.

تارتار درباره حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان و چقدر شانس برای قهرمانی این تیم در این مسابقات قائل است، اظهار داشت: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. همین که پرسپولیس بعد از سال‌ها توانسته به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کرد کار بزرگی است و امیدوارم این تیم قهرمان آسیا شود.

وی با اشاره به مشکلات مالی حل نشدنی تیمش خاطرنشان کرد: مشکلات مالی ما مدت‌ها است که وجود دارد و واقعاً کار کردن در این شرایط خیلی سخت است. مشکلات مالی می‌تواند باعث شود تیم‌ها در سراشیبی سقوط گرفته و در آخر نابود شوند. من آنقدر که در مورد مسائل مالی حرف زده‌ام واقعاً دیگر خسته شده‌ام و حرف‌هایم نیز برای مردم تکراری شده است.

هر تیمی که نتواند مشکلات مالی‌اش را برطرف کند نه برای بازی و تمرینات تمرکز خواهد داشت و نه می‌تواند بازیکنی جذب کند و در نهایت هم محکوم به نابودی خواهد بود.

تارتار خاطرنشان کرد: شما قبلاً تجربه کرده‌اید که هیچ‌یک از تیم‌هایی که مشکلات مالی داشته‌اند آخر و عاقبت خوبی در انتظارشان نبوده است. تمام تلاشمان برای حل این مشکلات کرده‌ایم اما تلاش اصلی را باید مسئولان استان انجام دهند.

همین جا اعلام می‌کنم اگر مشکلات مالی پارس جنوبی حل نشود نه تنها نمی‌توانیم برای نیم فصل دوم تیم‌مان را تقویت کنیم بلکه همین نفرات را هم از دست خواهیم داد. تک‌تک بازیکنان ما به دنبال ترک تیم هستند ما در این مدت فقط وعده وعید شنیده‌ایم که هیچ‌یک تا الان عملی نشده است.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در پایان در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران درباره وقت‌کشی بازیکنان نفت آبادان گفت: به نظر بازیکنان نفت آبادان مخصوصا دفاع آنها جانانه از دروازه تیم‌شان دفاع می‌کردند. در همین نیمه اول که چند توپ را از خط دروازه بیرون کشیدند. در کل تیم ما استحقاق برد را داشت و من به شاگردانم خسته نباشید می‌گویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج