جاباما
۷۸۹۴۵۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شهباززاده: با کی‌روش روز‌های بهتری خواهیم داشت

سجاد شهباززاده مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: کی‌روش بازیکن خیلی خوبی است و با او روز‌های بهتری در سپاهان خواهیم داشت.

خبرگزاری تسنیم: سجاد شهباززاده بعد از برتری یک بر صفر تیمش مقابل استقلال در جمع خبرنگاران گفت: بازی خیلی سختی داشتیم چرا که استقلال فوتبال خوبی بازی می‌کند و واقعا بازی برای ما سخت شده بود. خوشحالم که توانستیم این بازی را ببریم.

وی درباره آینده تیمش یادآور شد: تیم خیلی خوبی داریم و در اکثر بازی‌ها هجومی ظاهر می‌شویم. این را آمار گل‌های ما هم می‌گوید و در هر بازی برای برد به میدان می‌رویم. تلاش می‌کنیم این روند را ادامه دهیم.

شهباززاده در مورد عملکرد خودش در این مسابقه خاطرنشان کرد: فکر کنم بد کار نکردم. سعی کردم وظایفی که به من سپرده شده بود را به نحو احسن انجام دهم.

وی راجع به داوری مسابقه تصریح کرد: صحنه خاصی ندیدم. فیلم بازی را ندیدم که بخواهم در مورد آن حرف بزنم اما در صحنه‌ای که داور پنالتی اعلام کرد و بعد نظرش عوض شد، اعتقادم این است که پنالتی بود.

مهاجم سپاهان در واکنش به این موضوع که به نظر می‌آمد امروز مقابل استقلال خیلی انگیزه داشت، گفت: بله، فوتبال روزهای سخت دارد که من آن روز‌ها را دیدم. امسال فصل خوبی برای من بوده و همه چیز خوب پیش‌ می‌رود. چیزی که امسال متفاوت است کمی عقب‌تر بازی می‌کنم و از این موضوع راضی‌ام.

وی در پایان راجع به بازی کنار کی‌روش استنلی عنوان کرد: کی‌روش بازیکن خیلی خوبی است و من در کنار او راحت بازی می‌کنم. قطعا می‌توانیم در کنار هم روز‌های بهتری را در سپاهان داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج