۷۸۹۶۶
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

حمزه زرینی خداحافظی می کند؟

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: با وجود آن که برای حضور در مسابقات قهرمانان قاره‌ها زیاد تمرین نکرده بودیم، هماهنگی خوبی داشتیم.

باشگاه خبرنگاران: دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: با وجود آن که برای حضور در مسابقات قهرمانان قاره‌ها زیاد تمرین نکرده بودیم، هماهنگی خوبی داشتیم.

حمزه زرینی اظهار داشت: یکسری افراد بودند که پس از شکست ایتالیا در خانه می‌گفتند این برد شانسی بود ما این بار در ژاپن بازهم تیم ملی ایتالیا را شکست دادیم که ثابت کنیم برد قبلی‌مان شانسی نبود و نتیجه زحمات همگان را به خوبی جواب دادیم.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال کشورمان تصریح کرد: با وجود اینکه برای حضور در مسابقات قهرمانان قاره‌ها فقط یک هفته تمرین کرده بودیم ولی از هماهنگی خوبی برخوردار بودیم. البته این مسأله به آمادگی خوب ملی‌پوشان در طول مسابقات لیگ برتر هم مربوط می‌شود.

وي تصریح کرد: در طول این دوره از مسابقات جام قهرمانان قاره‌ها به مصاف تیمهای بزرگ دنیای والیبال رفتیم.

با وجود بازی‌های خوبی که داشتیم مقام چهارم را کسب کردیم. برای اولین‌بار بود که این رقابت‌ها یک تیم با ۲ برد جایگاه سوم (ایتالیا) را کسب می‌کرد و یک تیم با سه برد (ایران) به مکان چهارم
دست یافت. این با هم ناعادلانه بودن ترتیب تیم ‌ها قسمت تیم ملی والیبال ایران شد ولی با این همه باز هم خوشحال هستیم که با بازی‌های خوب توانستیم مردم را شاد کنیم .

زرینی یادآورشد: برد ایتالیا که با انگیزه بالا مقابل ما ظاهر شد بسیار سخت ولی شیرین بود.
در برد آمریکا هم به خوبی توانستیم تمام موارد فنی و تاکتیکی که کادر فنی به ما گوشزد کرده بود را به خوبی به خصوص درست‌های پایانی به مرحله اجرا در آوریم وبه یک برد خوب دست پیدا کنیم.

وی گفت: در حال حاضر فقط برد برزیل را کسب نکرده‌ایم که امیدوارم در مسابقات جهانی سال‌های آینده آن‌ها را هم شکست داده و کارنامه‌مان را از برد تمام تیم‌های بزرگ دنیا پرکنیم.

واليباليست تيم ملي واليبال کشورمان درخصوص خداحافظی‌اش از تیم ملی اظهار داشت: به هیچ عنوان قصد خداحافظی ندارم بیان اخبار اشتباه لفظی پیش آمده بود و به اشتباه فامیلی من را نوشته بودند باید بگویم که من حالا، حالاها در تیم ملی هستم و برای این هدف نهایت تلاشم را به کار خواهم گرفت.

زرینی در مورد خداحافظی " فرهاد ظریف" لیبروی تیم از والیبال ملی گفت: این امر یک تصمیم شخصی بود ولی به نظرم یک اتفاق قشنگ بود که وی وقتی که به عنوان بهترین لیبروی جهان معرفی شد، خداحافظی کرد به طور کل حیف شد که فرهاد رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج