جاباما
۷۹۰۳۱۴
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

اولین عکس‌ها از فیلم جدید کلینت ایستوود

نخستین تصاویر از حضور "کلینت ایستوود" در فیلم سینمایی "ستیزه جو" که نویسندگی و کارگردانی آن را نیز خودش بر عهده دارد توسط کمپانی سازنده اثر منتشر شد.

میزان: نخستین تصاویر از حضور "کلینت ایستوود" در فیلم سینمایی "ستیزه جو" که نویسندگی و کارگردانی آن را نیز خودش بر عهده دارد توسط کمپانی سازنده اثر منتشر شد.

ایستوود که سال گذشته تجربه شکست خورده "قطار ۱۵:۱۷ به مقصد پاریس" را در سینماهای جهان داشت امسال بار دیگر به سراغی داستانی متفاوت رفته است تا بتواند دل مخاطبانش را به دست آورد.

اولین عکس‌ها از فیلم جدید کلینت ایستوود

کلینت ایستوود که بیشتر افتخارات دوران زندگی خود را مدیون بازیگری است تلاش فراوانی برای کارگردانی داشته اما تنها یک بار برای فیلم "عزیز میلیون دلاری" مورد تشویق اهالی سینما قرار گرفته است. آثار ایستوود به شدت درگیر میهن پرستی مفرط است. اتفاقی که اکثر منتقدان آن را بی دلیل و بسیار سطحی می دانند.

از نکات جالب این حضور ایستوود به عنوان بازیگر نقش اول فیلم است. در کنار ایستوود "بردلی کوپر" نیز حضور دارد. بازیگری که تجربه موفق تک تیرانداز را با ایستوود تجربه کرده است.

اولین عکس‌ها از فیلم جدید کلینت ایستوود

"مانی مونتانا"، "مایکل پنا"، "تایسا فارمیگا"، "لاونرنس فیشبورن"، "دیانا وسط"، "جیل فلینت"، "آلیسون ایستوود" و رابرت لاساردو از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من که نزدیک هفتاد سالمه از دیدن فیلم های کلبنت ابستوود سیر نمیشوم و عاشقانه او را مثل هنرمندان قبل از انقلاب اسلامی ایران دوست دارم و برای سلامتی و طول عمر آنان دعا میکنم،

    • مسعود

      تورورخدا اخبار سینمایی تون رو با دقت بیشتری انتخاب و نشر بدبد..آخه ایستوود تلاش بی ثمر برای کارگردانی و جلب نظر داشته؟ شما پیشینه کارگردانی ایستوود رو میشناسی؟ نابخشوده ..رودخانه مرموز..پرچم پدران ما...و....بیخیال اخبار سینمایی بشید توروخدا..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج