۷۹۰۳۹۵
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

والورده: احساس لوپتگی را کاملا درک می کنم

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، پس از پیروزی ۵-۱ تیمش مقابل رئال مادرید، با ابراز همدردی با سرمربی حریف، از شاگردانش خواست تا به خاطر این پیروزی درخشان، مغرور نشوند.

ورزش سه: ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، پس از پیروزی ۵-۱ تیمش مقابل رئال مادرید، با ابراز همدردی با سرمربی حریف، از شاگردانش خواست تا به خاطر این پیروزی درخشان، مغرور نشوند.

بارسلونا در شبی که لیونل مسی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، با هت تریک لوئیس سوارز و گل های فیلیپ کوتینیو و آرتورو ویدال، موفق شد با نتیجه ۵-۱ رئال مادرید را در هم بکوبد.

با این پیروز، خولن لوپتگی که پیش از این هم تحت فشار قرار داشت، در آستانه اخراج از رئال قرار دارد اما والورده معتقد است که این اتفاق برای هر مربی ای ممکن است رخ بدهد و برای سرمربی کهکشانی ها آرزوی موفقیت کرد.

او در گفتگو با خبرنگاران، همچنین از شاگردانش خواست تا به جای مغرور شدن برای این نتیجه، به فکر دیدارهای پیش رو باشند:

والورده: احساس لوپتگی را کاملا درک می کنم

استفاده از ریسک رئال مادرید

15 دقیقه دشوار داشتیم اما ما بازی خوبی انجام دادیم. نیمه اول کاملا در اختیار ما بود و آنها تنها از فواصل دور شوت می زدند. آنها نزدیک دروازه نمی شدند اما ما این کار را انجام دادیم. در ابتدای نیمه دوم ما کمی از فرم خارج شدیم و آنها گل بدی به ما زدند. اما در ادامه ما خودمان را بازسازی کردیم و از ریسک آنها، بهره بردیم.

جنگ میانه میدان

خروج ما از بازی به دلیل این بود که آنها به استفاده از نفرات زیاد در میانه زمین عادت داشتند.

واکنش رئال

آنها تیم بزرگی هستند که برای غرورشان می جنگیدند؛ این را در نیمه دوم می توانستید ببینید. آنها بعد از استراحت بین دو نیمه، خودشان را تقویت کردند، با دوئل های فردی و گل مارسلو اما ما واکنش نشان دادیم و وقتی بازی 3-1 شد، کار آنها برای جبران خیلی سخت شد.

مغرور نمی شویم

انجام چنین بازی ای، اعتبار زیادی به همراه دارد. وقتی ال کلاسیکو را به این شکل می برید، احساسات زیادی برانگیخته می شود اما ما نباید مغرور شویم و از همین حالا باید به فکر بازی های بعدی مقابل کولتورال لئونسا و رایو وایکانو باشیم.

والورده: احساس لوپتگی را کاملا درک می کنم

احساس لوپتگی

می دانم در موقعیت او بودن چه احساسی دارد. دشوار است. به نظر می رسد همه چیز بد پیش می رود و این روی مربی تاثیر می گذارد. اما فوتبال همین است؛ نمایشی که ما در آن حضور داریم. اتفاقی که برای او رخ داد، در سه هفته می تواند برای من رخ بدهد. توپ گرد است و هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. من برای او بهترین ها را آرزو می کنم. در مورد اینکه او باید اخراج شود یا نه، صحبتی نمی کنم. به نظر من، هر اخراجی، ناعادلانه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هییس 6تایی ها حرف نمیزنند

      آخ واسه ی گل دیگه تا 6تایی میشدن.

    • بدون نام

      هه بازم چاشنی شانس استارت برد بازي برای بارسا زد چقدر خوب شد باختیم چون مربی باید عوض میشد ولی اینو بدونن مثل تمام بردهاي بیخود بارسا تو الکلاسيکو اینم همينمور بوده و نباید بلوا والورده مغرور شد چون هم بازیکن های رئال رفتند و جایگزین نشدن هم مربی رفت و نیمکت داغون شده هم بیل یه بازیکن نصفه نیمه است هم بنزما خوب نیست که همه ميدونن تازه بماند باقی مسائل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج