۷۹۱۳۴۸
۱۶ نظر
۵۰۰۸
۱۶ نظر
۵۰۰۸
پ

نماینده مجلس: مردم خودرو پیش خرید نکنند

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: نحوه پیش فروش خودرو از سوی شرکت‎های خودروسازی به مردم برخلاف روال قانونی است و انتظار است وزیر صنعت در جهت مقابله با این موضوع هرچه سریعتر وارد عمل شود.

وب سایت خبر فوری: رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: نحوه پیش فروش خودرو از سوی شرکت‎های خودروسازی به مردم برخلاف روال قانونی است و انتظار است وزیر صنعت در جهت مقابله با این موضوع هرچه سریعتر وارد عمل شود.

امیر خجسته با انتقاد از رویکرد شرکت‎های خودروسازی در پیش فروش خودرو اظهارکرد: شرکت‌های خدورسازی چون ایران خودرو و سایپا در حال حاضر با نحوه نادرست پیش فروش خودروهای خود در حال بازی دادن مردم هستند.

وی افزود: این شرکت‎ها متعهد هستند که همانطور که با دلار ۴ هزار ۲۰۰ تومانی قطعات خودرو را خریداری کردند خودرو را با همان قیمتی که برایشان تمام می‎شود عرضه کنند در حالیکه متاسفانه این روند تا به امروز صورت نگرفته است.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی تصریح کرد: در شرایط فعلی شرکت‎های خودروسازی باید چیزی بالغ بر ۲۷۰ هزار خودرو باید به مردم تحویل دهند ولی متاسفانه این روند تا به امروز عملیاتی نشده است به گونه‎ای که تا به امروز سایپا و ایران خودرو هیچ گونه‎ای خودرویی را به مردم تحویل نداده است.

خجسته خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرکت‎های خودروسازی خودرویی را به مردم می‎فروشند که زمان تحویل آن مشخص نیست و معلوم نیست که این خودروها چه کیفیتی دارند.

وی تاکید کرد: مردم در زمان دلار ۴ هزار ۲۰۰ تومانی خودرو خریدند اما شرکت‎های خودروسازی متاسفانه با رویکرد احتکاری درصدند تا با قیمت بیشتری خودرو را به مردم تحویل دهند.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: وزارت صنعت و معدن و شخص رئیس‎جمهور باید در جهت مقابله با شرکت‎های خودروسازی وارد عمل شوند چراکه روند فعلی این شرکت‎ها در تحویل و تعیین قیمت خودرو اجحاف در حقوق مردم است و باید با این رویه غیرقانونی برخورد شود.

خجسته اظهار کرد: امیدوارم با حضور وزیر صنعت جدید تدبیر و چاره جدی برای حل مشکلات مردم در مواجهه با خودروسازان صورت گیرد تا شاهد ضایع شدن حق مردم نباشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما هم کاری نکن ،بیخیال باش اذیت نشی

    • بدون نام

      خود نمایندگان مجلس طی تفحص اذعان داشتن ریس دولت دو تابعیتی می‌باشند وزرا عزیزمان در حال انتقال ذخایر به کشور دوست و برادر انگلستان و آنهم به خودشان هستند .
      خود نمایندگان گفتند . به چه زبانی بگویند ..
      مردم انتظار اصل پول خود را به این زودی ها نداشته باشند .
      وقتی فرار کردن دولت بعد به گردن نخواهند گرفت .

    • هادی

      جناب نماینده عزیز چرا حالا داری این حرف رو میزنی ؟ چرا اون موقع که میخواستن بنویسن شما بعنوان نماینده مردم و مجلس جلوی این کارو نگرفتید اگر میگید اشکال داره؟ چرا از وزیر صمت باز خواست نمیشه این مسائل؟ فقط بلدید یه سنگی رو تو چاه بیاندازید بعد بگید اشتباه بوده یا مردم فلان کار رو نکنن؟ خجالت هم خوب چیزیه؟ ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک داری

      • علی

        واقعا

    • AAAAAAAAAAA

      شما پس توان این را ندارید که به خودرو سازان داخلی بگوئید شما که قطعات‌ندارین پس پیش فروش نکنید.
      این هم از مجلس خنده دار است

    • بدون نام

      شرکت های خودروسازی چه تقصیری دارندبابابزارتامیتونندکلاه بزارند سرمردم چرامردم بایدنادان باشند

    • بدون نام

      جیگرتو

    • بدون نام

      نخرن ازبازارازادبگیرن بیشترتیغشون بزنید به جای عذرخواهی استعفا بدیدبی غیرتابااین وضعی که برای مردم درست کردید

    • بدون نام

      این مردم کلاه میدن اینها چرانگیرن

    • بی نام

      شرکت های خودرو ساز از نظر حقوقی حسب نامگذاری حضرات خصولتی است یعنی هم خصوصی و‌هم دولتی است که واقعیت این است انتخاب مدیران توسط بعبارتی دولت است نتیجه اینکه سیاست گذاری دولت باعث کلاه برداری و سو استفاده خودرو سازان میشود مطلب بعد مدیران خودرو ساز بر مجلس حاکم هستند نماینده تعیین می کنند و وزیر تعیین می کنند دارای چنین قدرتی هستند حالا در دعوی حقوقی مردم عادی بازنده خواهند بود اگر چنین قدرتی نداشتند مدعی العموم ورود می کرد اظهارات این‌نماینده محترم درست است ولی ایشان باید مطالبه حقوق مردم را حداقل از قوه قضاییه در خواست کند مردم واقعیت زورشان نمی رسد

    • بدون نام

      این خانه از پایه ویران است

      پاسخ ها

      • علی

        احسن

    • بهمن

      بااااع دیگه همه حمله کردن ثبت نام کردن تموم شد دیگه تازه میگید ثبت نام نکنید؟؟؟اگه ثبت نام یه سال دیگه ادامه داشت هنوز ملت توی صف بودن تا ثبت نام کنند اونم 4 تا 4 تا هههههههه

    • بدون نام

      پولاتون خورده شد رفت....

    • علی

      وای وای اخه مردم رفتن پیش فروش خریدن میدونی چند پول به جیب زدن موقعه تحویل هم با قیمت ۴۰میلیون تحویل میدهن ببینید تما شا کنید
      ما اصلا پیش فرو ش نکردیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج