۷۹۱۶۹۳
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

ردپای موساد در پرونده سازی دانمارک

مقامات رژیم صهیونیستی در ادامه سیاست خصمانه و سناریوی بحران سازی منطقه ای روز چهارشنبه اعتراف کردند که تل آویو در جریان پرونده سازی دانمارک علیه ایران نقش مستقیم داشته است.

خبرگزاری ایرنا: مقامات رژیم صهیونیستی در ادامه سیاست خصمانه و سناریوی بحران سازی منطقه ای روز چهارشنبه اعتراف کردند که تل آویو در جریان پرونده سازی دانمارک علیه ایران نقش مستقیم داشته است.

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست به نقل از سازمان اطلاعات (موساد) گزارش داد: این سازمان به دانمارک اطلاعاتی داد که طرح ایران برای ترور رهبر یک گروه مخالف تهران در یک کشور اسکاندیناوی را خنثی کرد.

بر اساس این ادعا، اطلاعاتی که موساد در اختیار دانمارک گذاشته است، منجر به بازداشت یک ایرانی تبار شده که ادعا می‌شود تصمیم به ترور یکی از رهبران گروهک جدایی طلب را داشته است.

براساس این گزارش، موساد همچنین مدعی شده است که ماه ژوئن گذشته (خرداد ۹۷) نیز درباره برنامه احتمالی حمله به کنفرانس گروهک منافقین در فرانسه، اطلاعاتی در اختیار مقام های پاریس قرار داده است.

سناریوی دانمارک علیه ایران، دیروز سه شنبه و پس از آن شکل گرفت که «فین بورچ اندرسون» رئیس سازمان اطلاعات این کشور در جریان یک کنفرانس خبری بدون ارائه سندی مدعی شد: قرار بود رهبر گروه موسوم به الاحوازیه ترور شود.

«بهرام قاسمی» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران ضمن تکذیب این ادعا، آن را توطئه ای از سوی دشمنان برای تحت تاثیر قرار دادن روابط رو به گسترش ایران با اروپا ارزیابی کرد.

قاسمی اخبار مغرضانه منتشره درخصوص طرح عملیات نافرجام علیه یکی از مخالفان ایرانی در دانمارک و ادعای انتساب آن به جمهوری اسلامی ایران را تکذیب کرد.

گروهک تروریستی و جدایی طلب الاحوازیه مسئولیت حمله به رژه نیروهای مسلح ۳۰ شهریور ماه سال جاری در اهواز را بر عهده گرفت. در آن حمله ۲۴ تن از شهروندان ایرانی از جمله چند غیرنظامی شهید و ۶۰ نفر زخمی شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بهرام قاسمی بجز تکذیب کردن کار دیگه ای هم بلده؟

    • بدون نام

      تو دعوا حلوا که پخش نمی کنند عاقبت دشمنی همینه دیگه

    • بدون نام

      بعد از اینکه صدای بعضی خارجی ها نسبت به قتل خاشقچی در اومد و بدی عربستان بیشتر از قبل جلوه گرفت ؛ حتی تا جاییکه که از تحریم عربستان گفته میشد؛ اتفاقی مشابه با قتل خاشقچی اما از نوع ایرانیش صورت گرفت که از نظر بنده میخواند بگند ایران هم فرقی با عربستان نداره... پس اینطوری عربستانو از دید توجه و انتقاد خارج کنند... درحالی که برفرض هم ایران نقش هم داشته باشه که بسیار بعیده ، الاحوازیه با خاشقچی اصلا قابل قیاس نیست.... هنوز خون ده ها هموطنمون خشک نشده... و این دانمارکه که باید جواب پس دهد که این گروه تروریستی در کشورشون چه کار میکند...

    • کارمند

      در این شرایط حساس نباید از این بهانه ها دست دیگر کشورها داد

    • بی نام

      خدالعنت کنه گروههای مخالف وخدا نابودکنه طرفدارها وتوطئه گرهایی که میخوان بری ایران دردسر درست کنن دانمارک هم شریک خون ریخته شده شهدای اهوازه...ایناکه اینقدر دم ازحقوق بشرمیزنن ولی خودشون هرغلطی میخوان میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جهنم که کشته بشه خیانت کرده به وطن حتما باید میخواهید حقوق هم براش بفرستیم سگهای ولگرد مرگ بر اسراییل وخواهر بزرگش ترامپ دیوانه فیلم بازی میکنن آقا ایران باج نمیدهد مثل عربستان کور خوندید اینم فیلم هندی هست

    • بدون نام

      همه دنیا دارن برای ایران توطئه میکنن
      همه دروغ میگن
      فقط این‌ها راست میگن!!!!
      نتیجه راست گفتن شما وضعیت کشوره
      خجالت بکشید و در مقابل دنیا طلبکار نباشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج