جاباما
۷۹۲۴۱۸
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

نصیرزاده: داور مقصر شکست نبود

کارشناس داوری با تاکید بر اینکه دیدار تیم های پرسپولیس و کاشیما هیچ صحنه مشکوکی نداشت، گفت: مقصر شکست پرسپولیس در این بازی، خودش است نه داور و چگونگی عملکردش.

خبرگزاری مهر: هوشنگ نصیرزاده با تأکید بر اینکه هر دو گل به ثمر رسیده در جریان دیدار تیم‌های پرسپولیس و کاشیما، کاملاً درست بود گفت: بخصوص گل دوم نتیجه کار خوب کمک داور بازی بود و اینکه به اشتباه آفساید بازیکنان حریف را اعلام نکرد.

وی در این رابطه ادامه داد: یکی از نکات جالب در صحنه‌ای که گل دوم نماینده ژاپن به ثمر رسید، این بود که در موقعی که بازیکن ژاپنی در آفساید بود و توپ به او می‌رسید، هم‌تیمی دیگر او بازی با توپ را آغاز می‌کرد. برای گل دوم، بازیکنان ژاپنی سه پاس به هم دادند که در نتیجه گل دوم به ثمر رسید. کمک داور در این صحنه دقت کافی داشت.

این کارشناس داوری فوتبال با تأکید بر اینکه نتیجه دو بر صفر در دیدار تیم‌های پرسپولیس و کاشیما، هیچ ارتباطی به عملکرد داور نداشت، گفت: در کل این بازی هیچ صحنه مشکوکی که عملکرد داور در آن تأثیرگذار بوده باشد، وجود نداشت. داور بازی کاملاً باتجربه و منطقی در مقابل همه صحنه‌ها و درگیری‌ها سوت زد. اصلاً نمی‌توان باخت پرسپولیس در این بازی را حتی به اندازه یک درصد به داوری ربط داد.

نصیرزاده با اشاره به صحنه‌ای که بازیکن حریف با وجود اعلام آفساید داور به توپ ضربه زد و توپ هم وارد دروازه پرسپولیس شد، گفت: فاصله زمانی میان اعلام آفساید و ضربه به توپ، خیلی کم بود. در چنین مواردی معمولاً به بازیکن زننده توپ اخطاری داده نمی‌شود ضمن اینکه در ارزیابی کلی عملکرد داور، به این‌گونه موارد اصلاً توجهی نمی‌شود. اگر هم به این بازیکن کارتی داده می‌شد، هیچ تأثیری در جریان بازی و نتیجه نهایی نداشت.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود یادآور شد: البته خطاهای داخل زمین و در جریان بازی از طرف بازیکنان کاشیما انجام شد اما داور به نفع پرسپولیس سوت نزد؛ بابت این‌گونه صحنه‌ها که خیلی هم زیاد و تأثیرگذار در روند کلی بازی نبود، پرسپولیسی‌ها طلبکارند اما در ارزیابی کلی تأکید می‌کنم که قضاوت بازی کاملاً منصفانه و منطقی بود و باخت پرسپولیس هم اصلاً به عملکرد داور مربوط نمی‌شود.

نصیرزاده همچنین در مورد صحنه‌ای که بازیکن پرسپولیس... س. در نیمه اول در حال حرکت به سمت دروازه کاشیما به دلیل کشیده شدن پیراهنش توسط بازیکن حریف متوقف شد، تصریح کرد: داور در این صحنه به بازیکن خاطی ژاپنی‌ها کارت زرد داد که کاملاً هم درست بود؛ اصلاً لزومی به کارت قرمز برای این صحنه نبود چرا که جلوتر از بازیکن پرسپولیس، چند ژاپنی دیگر حضور داشتند. شاید اگر آنها نبودند، باید کارت قرمز داده می‌شد اما داور برای اعلام کارت زرد تصمیم درست و منطقی گرفت.

وی اخراج سیامک نعمتی به دلیل دریافت دو کارت زرد در جریان این بازی را درست عنوان کرد و گفت: هر دو کارت زردی که به نعمتی داده شد، بدون اشکال و ابهام بود؛ خود نعمتی باید مراقبت می‌کرد تا کارت زرد دوم را دریافت نکند.

این کارشناس داوری در پایان مجدد تأکید کرد که به چگونگی قضاوت داور چینی و کمک‌های او در جریان دیدار تیم‌های پرسپولیس و کاشیما هیچ اِشکال و انتقادی وارد نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برو احمق کیسه کش عوضی.اگر تیم کیسه بود هزار ایراد از داور میگرفتی.

    • بدون نام

      لنگ حقیر داور داخلی نبود بنفع شون صوت بزند

    • پیر مرد پرسپولیسی.

      ببند اون گاله رو ،،،کدوم احمقی از تویی معلوم الحال که همیشه ارث بابات رو از پرسپولیس طلبکاری ،نظر خواست؟

    • ب ن

      زر نزن کیس کش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاک تو سرت بااین کارشناسیت...عالم وآدم دیدندکه سوتهای اشتباه داورکمرپرسپولیس برید...این داوربه سبک داعشی قضاوت کرد...خدا ازش نگزره...داوری کاملا بوداربود

    • بدون نام

      گل دوم آفساید بود عقب مونده!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج