adexo3
۷۹۲۶۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

شرکت دارویی پوراطب

توصیه برای دریافت ویتامین ها

ویتامین‌ها و مواد معدنی، موادی هستند که بدن انسان برای رشد و عملکرد طبیعی به آنها احتیاج دارد.بعضی از آنها واکنش‌های شیمیایی مهم و حیاتی را تسهیل می‌کنند و بعضی دیگر در ساختار بدن نقش دارند.

ویتامین ها و مواد معدنی برای تقویت سیستم ایمنی بدن، رشد و توسعه سلولها و ارگانهای بدن مورد نیاز هستند. ویتامین ها به دو نوع محلول در چربی ( A, K, D, E ) و محلول در آب ( ویتامین C ، ویتامین های گروه ب مانند B۶، B۱۲ ، نیاسین، ریبوفلاوین، فولات) تقسیم می شوند. بدن انسان برای رشد و سالم ماندن به مواد معدنی مانند ( کلسیم، کروم، مس، ید، آهن، سلنیوم، روی ) نیز نیاز دارد.

توصیه برای دریافت ویتامین ها

متأسفانه اغلب مردم مقادیر مناسبی از ویتامین ها را در طول روز دریافت نمی کنند چرا که باید حداقل ۵ وعده در روز میوه و سبزی مصرف شود. شاید به همین دلیل بعضی متخصصان برای مردم مولتی‌ویتامین تجویز می‌کنند چون اکثریت مردم رژیم غذایی مناسبی ندارند.میلیون ها نفر در سراسر دنیا هر روز بدون استثنا یک عدد مولتی‌ویتامین مصرف می‌کنند.
با انتخاب درست یک مکمل مناسب، می توان علاوه بر حفظ سلامتی، احساس شادابی بیشتری داشت و توانایی جسمی را در مقابله با سرطان یا هر نوع بیماری دیگر افزایش داد.

توصیه برای دریافت ویتامین ها

مولتی دیلی نیچرمید حاوی ۱۴ ویتامین و ماده معدنی ضروری جهت حفظ سلامتی بزرگسالان است. این محصول ۱۰۰ درصد نیاز روزانه افراد را به ۱۲ ویتامین و مواد معدنی مرتفع می سازد. با مصرف این محصول نیاز روزانه افراد به روی، آهن، کلسیم، ویتامین C، ویتامین های خانواده B و ویتامین E تامین می شود.

توصیه برای دریافت ویتامین ها

شرکت دارویی پوراطب

pourateb.com

شماره تماس: 406 82 -021

مرکز مشاوره و اطلاعات دارویی


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج