جاباما
۷۹۳۷۵۲
۱۴ نظر
۵۰۰۰
۱۴ نظر
۵۰۰۰
پ

افشاگری همسر ایرانی ساموئل علیه پلیس انگلیس

هلیا سهیمی همسر ایرانی جی لوید ساموئل درباره مرگ این بازیکن می‌گوید:ما هنوز نمی‌دانیم که موبایل جی لوید بعد از تصادف چه طوری روشن شد؟

هلیا سهیمی همسر ایرانی جی لوید ساموئل دیشب با انتشار ویدئویی در اینستاگرامش پلیس انگلیس را به کارشکنی در موضوع کشف رازهای مرگ بازیکن سابق استقلال متهم کرد.

حرفهای او در این ویدئو مفصل و شگفت آور است و اگر حقیقت داشته باشد به این معناست که مرگ جی لوید ساموئل علت دیگری جز تصادف داشته و ممکن است یک قتل برنامه ریزی شده باشد.

قرار بود جی به آفریقا بیاید

سلام من هلیا سهیمی سامول ،همسر جی لوید تافاری ساموئل هستم در تاریخ ۱۵ می ۲۰۱۸ تصادفی در منچستر اتفاق می افتد که به نام همسر من جی لوید ساموئل ثبت می شود، در آن زمان من داخل پروازی بودم به سمت مراکش و قراربود پرواز جی لوید هم ۲ ساعت بعد از پرواز من در مراکش بنشیند.مقصد نهایی ما بعد از ورود به مراکش به سمت یکی از کشورهای آفریقایی بود جایی که من ، مقیم آن کشور بودم به همین دلیل هم من اخبار را ۸ ساعت بعد از دیگران شنیدم.

صحنه تصادف جمع شده بود

زمانی که این خبر را به خانواده همسرم می دهند ، بلافاصله خواهر جی لوید و پدر شوهرم و یکی از دوستانشان از لندن به سمت منچستر حرکت می کنند و حدود ۴ ساعت بعد به منچستر می رسند و وقتی که به محل مورد نظر می رسند، می بینند که صحنه تصادف جمع شده است . وقتی جویای جسد جی لوید می شوند، پلیس به آنها می گوید که جسد را به بیمارستان وارینگتون منچستر منتقل کرده اند خواهرش به سرعت به بیمارستان وارینگتون می رود و کارمندان بیمارستان اظهار بی اطلاعی می کند و اعلام می دارند که امروز هیچ جسدی به ما تحویل داده نشده است.

افشاگری همسر ایرانی ساموئل علیه پلیس انگلیس

افشاگری همسر ایرانی ساموئل علیه پلیس انگلیس

شروع دروغ ها وخطاهای پلیس

این شروع دروغ ها وخطاهای پلیس بود ،مثلا یک قانونی در انگلیس وجود دارد که به محض اینکه تصادفی منجر به جرح می شود سریعا تابلوهای زرد رنگی را به با یک سری علامت های تصادف در همان محل قرار می دهند که اگر شاهدی بوده با پلیس تماس حاصل کند .اما برای جی لوید این تابلو ها را نصب نمی کردند.برای انجام شدن این کار، خوهر او ۱۲ روز مجبور شد به پلیس التماس کند و بعد از ۱۲ روز پلیس یک تابلوی بسیار کوچک در محل تصادف نصب نمود.

تبعیض بزرگ

یکی دیگر از خطاهای واضح پلیس از ابتدا این بود که یک فرد غریبه ای را، از دوستان مادر بچه های جی لوید ،به عنوان واسطه بین پلیس و خانواده قرار دادند که ایشان نه از اقوام بودند و نه سمت و تحصیلات خاصی داشتند و به خواهر او (جی لوید) گفتند که از این به بعد حق تماس مستقیم با پلیس را به هیچ وجه ندارید و در صورتی که قصد تماسی را داشتید، باید از طریق این خانم با ما در ارتباط باشید ، به این صورت که شما باید به این خانم ایمیل بزنید و ایشان به ما ( پلیس) اطلاع دهد.

یعنی با چنین فرضی خانواده جی لوید را از کمترین حقشان یعنی صحبت کردن مستقیم با پلیس و پرسیدن سوالاتشان محروم نمودند و ما هرگز دلیل این همه تبعیض را تابه حال متوجه نشدیم .

جسد تحویل داده شده 7 سانتی متر کوتاه بود

همانطور که گفتم جسد در آن بیمارستانی که پلیس معرفی کرده بود وجود نداشت، از همان روز با تمام پیگیری های خواهر جی لوید و با تمام کار شکنی های پلیس، ۲۱ روز طول کشید تا موفق شد جسدی که به نام جی لوید ساموئل ثبت شده بود را در تاریخ ۶ ژوئن ۲۰۱۸ در فینرال هوم ببیند .

فینرال هوم جایی مثل سرد خانه است که اجسادی که قرار است به خاکستر تبدیل شوند ،در آن جا نگهداری می کنند. خواهر جی لوید زمانی که جسد را می بیند متوجه می شود ، که نه تنها قابل شناسایی نیست بلکه به چند دلیل هم هیچ شباهتی به جی لوید ندارد از جمله این که جسد ۷ سانتی متر کوتاه تر از برادرش بوده است.

کارشکنی برای آزمایش دی ان ای

بنابر این او درخواست آزمایش DNA به صورت خصوصی می دهد و پلیس به او می گوید که ما دراین رابطه هیچ اقدامی نمی کنیم و خودتان باید هماهنگ کنید.سپس خواهر جی لوید با فینرال هوم صحبت می کند و آنها می پذیرند ، اما می گویند، که ما برای این کار کسی را نداریم که بتواند نمونه برداری کند و این کار را باید خودتان انجام دهید. در نهایت در تاریخ ۱۱ ژون ۲۰۱۸ با هماهنگی و آگاهی پلیس ، خواهر ش به سرد خانه می رود و مجبور می شود با چاقوی جراحی ، جسدی را که به نام برادرش و همسرمن جی لوید ساموئل ثبت شده را برش دهد و تکه ای را به عنوان نمونه برای آزمایش DNA جدا کند.

چند روز بعد خواهرش با یک آزمایشگاهی برای انجام آزمایش تماس می گیرد و به او می گویند که نمونه برداری در سرد خانه (فینرال هوم)غیر قانونی است و نمی توانند آزمایش را انجام دهند.

افشاگری همسر ایرانی ساموئل علیه پلیس انگلیس

ادامه کارشکنی ها

صحبت من این است که پلیس و سرد خانه هر دو نهاد، به نسبت شغلشان آگاه بوند که نمونه برداری غیر قانونی است ، پس چطور به خواهر جی لوید اجازه دادند که این چنین حرکت دردناکی را انجام دهد. ایمیل ها و پگیری های مکرر خواهر جی لوید باعث شد سازمانی به عنوان HUMAN TISHO که مربوط با بافتهای انسانی در انگلستان هست فقط چند ساعت مانده به خاک سپاری یعنی 40 روز بعد از تصادف، ایمیلی به پلیس بزند و از آنها بخواهد تا یک نمونه DNA تحت قانون جلوی چشم ما به ما تحویل بدهند، به دلیل مسافت زیاد بین لندن تا منچستر ، خواهر جی لوید مجبور شد از یکی از دوستان نزدیک و مورد اعتماد جی لوید خواهش کند که به بیمارستان برود و شاهد نمونه برداری از جسد باشد.فقط نیم ساعت بعد دوست جی لوید به بیمارستان می رسد و به او می گویند که نمونه برداری صورت پذیرفته است و به دلیل اینکه خارج از وقت اداری هم هست، شما اجازه ورود به بیمارستان را نیز ندارید.

آزمایش دی ان ای در ایران

این یعنی در نهایت، این نمونه برداری مقابل چشمان ما انجام نگردید.و همین مسائل باعث شد که امروز بصورت علنی اعلام کنم که تمام تلاش خودم را می کنم که یکی از آن نمونه هارو بصورت قانونی به کشور خودم یعنی ایران عزیزم بیاورم و آزمایش DNA انجام بدهم.

سئوالات بی شمار

بیشتر از 5 ماه گذشته و ما کمترین اطلاعاتی را نداریم ،حتی اولین سوالاتمان بدون جواب مانده است. ما هنوز این را نمی دانیم که ماشین رنجرور دیزلی چرا منفجر شد؟ ما هنوز نمی دانیم که موبایل جی لوید بعد از تصادف چه طوری روشن شد؟ اولین ایمیل سوالات خواهرش بعد گذشت 5 ماه هنوز بی پاسخ مانده است و بعد از بیشتر از 5 ماه ، چند روز گذشته تنها اجازه دادند خواهرش بالاخره ماشین را ببیند و فایل های تصادف را به او تحویل دادند.

اما نه تنها اجازه ندادند که از ماشین عکسی بگیرد، بلکه از او در رابطه با چیزی که دیده امضا گرفته اند که در ارتباط با فایل ها و چیزی که دیده است حق ندارد که روی فضای مجازی و بخصوص اینستاگرام صحبتی به میان بیاورد.

افشاگری همسر ایرانی ساموئل علیه پلیس انگلیس

به ما کمک کنید

امروز همان جایی نشستم و این ویدئو را ضبط کردم که جی لوید شهادتینش را گفت و از خدا می خواهم صدایم را بشنود و از شما می خواهم همانطور که تا امروز بی نظیر ترین و یار ترین مردم دنیا بودید، کمکمان کنید تا حقایق روشن شود. نداشتن جی لوید به اندازه کافی سخت هست و رفتار نامهربانانه و به دور از انسانیت پلیس انگلستان، همه چیز را سخت تر کرده و به امید آن روزی که کسی این فایل را بشنود و ما را کمک کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا با این‌ قیافش ساموئل هم نباید اینو میگرفت ازش سرتره
      این جور آدما واسه پول هر کاری میکنن بعید نیس کار خودش باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به تو میگن انسان نما بویی از شرافت وانسانیت نبردی همینطور اسلام ومسلونی رو خراب میکنی

      • 13 bedar 58

        آره کار خودشه الانم داره التماس میکنه توروخدا بیایین منو دستگیر کنین
        توهم مواظب خودت باش چشم نخوری

      • بدون نام

        خفه شو عوضى

    • خیال پرداز

      چرت و پرت

    • پرویز

      سفارت ایران در لندن می تواند رسما از طریق وزارت خارجه انگلیس درخواست تحقیقات و حتی دی ان ان را بکند زیرا یک طرف دعوا همسر ایرانی مرحوم ساموئل می باشد و از لحاظ کنوانسیون وین این حق را دارد

    • وحید

      همسر ایرانی ، یعنی چند تا زن داشته ک یکیش ایرانی بوده ما خودمان یکیو میخوایم از حقمون دفاع کنه! خانم سام و در آخر تسلیت

    • ایمان

      در افکارت تجدیدنظر کن متوهم همینجوری هرچی دلت میخواد میگی اصلا به تو چه که سرتره یا نه؟

    • بدون نام

      بیکاربودی زن خارجی شدی مگه ایرانی وجودنداشته پول اینقدرمی ارزید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این خوراکش شوهر سیاهپوست بوده اهل دلاش میفهمن چی میگم

    • بدون نام

      روحت شاد ساموئل عزیز تو هیچ گاه از ذهن ما طرفداران استقلال پاک نخواهی شد

    • بدون نام

      چقدبیمعرفتیداگه کاری ازدستت برنماد براش بکنین حرف نامربوط هم نزنید فکرکنید خواهرخودتونه به ملت خودش پناه آورده

    • بدون نام

      این بایدم شوهر سیاهپوست میگرفت!

      پاسخ ها

      • sarvar

        چرا ما ایرانی ها انقدر راحت درمورد یا پشت دیگران انقدر راحت حرف میزنیم واقعا حالم از این اخلاقهااا بهم میخوره انگار تا توزندگی دیگران دخالت نکنیم روزمون نمیگذره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج