۷۹۴۰۷۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آنچلوتی: تساوی مقابل پاری سن‌ژرمن خوب بود

کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم فوتبال ناپولی می‌گوید کسب دو تساوی از پاری‌سن‌ژرمن نتیجه مثبتی است.

خبرگزاری تسنیم: کارلو آنچلوتی که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سن‌پائولو‌ به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک مقابل پاری‌سن‌ژرمن دست نیافتند، پس از این بازی به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: سعی کردم رویکرد محتاطانه‌ای که در نیمه اول داشتیم و کنترل بازی را بیش از حد به پاری‌سن‌ژرمن دادیم را در نیمه دوم ترمیم کنم.

با تغییر رویکرد هم فشار بیشتری به بازیکنان میانی حریف وارد کردیم و اوضاع بهتر شد. ما به مدت ۲۰ دقیقه بازی سطح بالایی ارائه کردیم و سپس سعی کردیم بیشتر به جای حمله کردن، بازی را تحت‌کنترل خود بگیریم.

وی افزود: کسب دو تساوی از پاری‌سن‌ژرمن نتیجه مثبتی است چون اگر مرحله گروهی را با امتیاز مشترک با آنها به پایان ببریم، برتری کوچکی نسبت به PSG داریم. صادقانه می‌گویم که انتظار شکست لیورپول مقابل ستاره سرخ در بلگراد را نداشتم. با این شرایط ستاره سرخ هم شانس صعود دارد. با توجه به شکست ۶ بر یک ستاره سرخ مقابل پاری‌سن‌ژرمن در پاریس، پیروزی آنها مقابل لیورپول غیرمنتظره بود. این نشان می‌دهد که رقابت تا هفته پایانی مرحله گروهی فشرده و نزدیک خواهد بود.

سرمربی ایتالیایی ناپولی در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: بوفون شناخت خوبی از اینسینیه دارد و اینسینیه هم به خوبی بوفون را می‌شناسد. جان‌لوئیجی در این بازی مانند همیشه در فرم و شکل خوبی بود. در این بازی دوستان قدیمی‌ام را دیدم اما بازیکنان قدیمی‌ام همیشه مرا به دردسر می‌اندازند. در بازی قبلی دی‌ماریا دروازه‌ ما را باز کرد و در این دیدار هم خوان برنات که هرگز موفق به گلزنی نشده بود، موفق به گلزنی به ما شد. در نیمه اول هم سعی کردیم فضای لازم به نیمار جهت بازیسازی برای امباپه را ندهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج