۷۹۴۰۷۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

والورده: همه باید اینتر را جدی بگیرند

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا می‌گوید شاگردانش باید در دو بازی بعدی به فکر صعود به عنوان تیم اول گروه B لیگ قهرمانان اروپا باشند.

خبرگزاری تسنیم: ارنستو والورده در پی تساوی یک بر یک شب گذشته (سه‌شنبه) شاگردانش در خانه اینتر در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با حضور در کنفرانس خبری گفت: ما باید در دو بازی بعدی صعودمان به عنوان تیم اول گروه را قطعی کنیم و این اولین هدف ما در این بازی بود اما با این وجود با خوشحالی به خانه برمی‌گردیم. مالکوم هم گل فوق‌العاده‌ای به ثمر رساند و برای او خیلی خوشحال هستیم.

وی افزود: در نیمه اول لحظاتی بود که دو تیم می‌توانستند به دردسر بیفتند. با این حال ما بازیخوانی خوبی داشتیم. ما تیمی هستیم که به هم فشرده بازی می‌کنیم و فضای لازم برای بازیسازی‌مان را هم پیدا می‌کنیم. همیشه مشکلاتی هم هست اما ما عالی بازی کردیم و این از آن دست بازی‌هایی بود که همه چیز داشت. هدف ما همیشه کسب سه امتیاز از بازی‌های‌مان است و همیشه به دنبال کنترل بازی و در اختیار داشتن توپ هستیم.

سرمربی بارسلونا در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه بارسلونا در بین باشگاه‌هایی است که قصد خروج از لیگ قهرمانان اروپا و شرکت در سوپرلیگ جدیدی هستند، اظهار داشت: من اطلاعی از این موضوع ندارم اما لیگ قهرمانان خودش سوپرلیگ است. شما این موضوع را اینجا دیدید که چه جو فوق‌العاده‌ای بود، درست مثل جو بازی‌هایی که ما در ومبلی و نوکمپ داشته‌ایم.

والورده ادامه داد: اینتر نشان داد که می‌تواند حمله کند و به حریف فشار بیاورد. با این حال به مانند بازی رفت، فضای زیادی در اختیار آنها قرار ندادیم. نمی‌دانم که اینتر تا چه در لیگ قهرمانان پیشروی خواهد کرد، اما چیزی که قطعی است این است که همه ما باید آنها را جدی بگیریم.

وی در پایان در مورد غیبت مسی در ترکیب بارسلونا با وجود همراهی این تیم در سفر به میلان خاطرنشان کرد: نمی‌توانستیم در مورد استفاده از مسی ریسک کنیم. درست است که او در تمرینات حاضر بوده اما تمرینات به مانند بازی نیست. ما در این مورد با لئو صحبت کردیم و او هم شرایط را درک کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج