۷۹۴۰۹۰
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

پیروزی جمهوریخواهان در مجلس سنا

نتایج بدست آمده از صندوق های رای انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا حکایت از پیروزی جمهوریخواهان در کسب کرسی های سنا دارد.

خبرگزاری مهر: نتایج بدست آمده از صندوق های رای انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا حکایت از پیروزی جمهوریخواهان در کسب کرسی های سنا دارد.

هر چند دموکرات ها توانستند کرسی های مجلس نمانیدگان آمریکا را تصاحب کنند اما در سنا این جمهوریخواهان بودند که توانستند کرسی ها خود را حفظ کنند.

بر اساس نتایج بدست آمده، دموکرات‌ها در انتخابات میاندوره‌ای روزسه شنبه کرسی‌های بیشتری را در سنا از دست دادندو ایالت های فلوریدا و تگزاس شاهد رقابت نزدیک دو حزب عمده در انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا بودند.

در ایالت فلوریدا نامزدهای جمهوریخواه برای فرمانداری و سنا در رقابتی شانه به شانه رقبای دموکرات خود را پشت سرگذاشتند. در تگزاس نیز سناتور جمهوری‌خواه تد کروز با اختلاف کمی از رقیب دمکرات خود یعنی بتو آروررک اکثریت آراء را کسب کرد. در یکی از حساس ترین رقابت‌ها در این زمینه در ایالت ایندیانا، سناتور دموکرات جو دانالی از رقیب جمهوری‌خواه خود شکست خورد.

در همین حال، سناتور دموکرات جو منشن در ایالت ویرجینیای غربی به پیروزی رسیده است و کرسی خود را حفظ کرده است.

به گزارش فاکس نیوز در حدود ۳۸ میلیون رای دهنده پیش از موعد رای گیری در روز سه شنبه رای خود را ارسال کرده‌اند که نسبت به انتخابات میان‌دوره ای در سال ۲۰۱۴ یعنی بیش از ۲۷ میلیون رای دهنده،۱۰ میلیون افزایش داشته است.

در این انتخابات رای دهندگان برای تعیین ۴۳۵ نمایندگان مجلس نمایندگان،۳۵ کرسی از ۱۰۰ کرسی مجلس سنا و ۳۶ فرماندار ایالتی از ۵۰ فرماندار کشور به پای صندوق‌های رای رفتند.

انتخابات مجلس نمایندگان آمریکا هر دو سال یکبار برگزار می شود که یکبار آن با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همزمان می‌شود و دوره دیگر در میانه دوره چهار ساله رئیس جمهوری برگزار می‌شود که به آن انتخابات میان‌دوره‌ای می‌گویند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هاهاها

      خبری بد برای اصول گرا و اصلاح طلب

    • بدون نام

      مجلس تاثیرگذار در آمریکا مجلس نمایندگان آمریکاست که بعد از سالها از تسلط جمهوری خواهان خارج شد , ترامپ حالا در مقابل اقدامات احمقانه اش دست انداز و سرعت گیر بزرگی می بیند

    • بدون نام

      پس معلوم میشه اینهمه رسانه های داخلی که می‌گفتند ترامپ طرفدار ندارد دروغ میگفتند و پس از آمدن ترامپ جمهوری‌خواهان بسیار محبوب تر از گذشته شده اند

    • مهدی

      خییییییلی عالی شد.مبارک باشه

    • بدون نام

      ایول ترامپ

    • بدون نام

      سی زرد برادر شغال است دمکرات و جمهوری خواه جه در مجلس چه در مسند ریاست جمهوری آمریکا هیچ تفاوتی ندارد سیاست کلی آمریکا دشمنی با ایران است
      دوستان دولتی و مجلس در داخل کشور زیاد از این جابجایی ها خوشحال یا سرخورده نشوند نگاهتان به داخل کشور باشد لطفا وطن پرستان

    • بدون نام

      وقت مردم یک کشور از رئیس جمهور راضی باشند از او حمایت میکنند

    • بدون نام

      تبریک به ترامپ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج