۷۹۴۳۳۷
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

تحلیل یک نماینده از «فرار رو به جلوی دانمارک»

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دانمارک می‌خواهد با دستگیری سه تن با اتهام حمایت از حمله الاحوازیه صورت مساله را پاک کند و درحقیقت با این کار به جلو فرار کرده است.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دانمارک می‌خواهد با دستگیری سه تن با اتهام حمایت از حمله الاحوازیه صورت مساله را پاک کند و درحقیقت با این کار به جلو فرار کرده است.

محمدجواد جمالی نوبندگانی با اشاره به دستگیری سه فرد در دانمارک به دلیل حمایت از حمله تروریستی احوازیه بیان کرد: متاسفانه ما با یک ادعاهای حقوق بشری و ضد تروریسمی در اروپا طرف هستیم اما این ادعاها نظیر مسائل حقوق بشری و استفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌ای دروغ است و اروپا عملکردی دوگانه دارد.

وی ادامه داد: زمانی که در ۳۱ شهریور ده‌ها کودک و زن در حمله تروریستی که الاحوازیه انجام داد به شهادت رسیدند تلویزیون‌های فارسی زبان مستقر در آمریکا و اروپا مصاحبه‌ای زنده با عاملان این حمله داشتند. این کار شرم‌آور است و نمی‌دانم چه پاسخی برای افکار عمومی دارند؛ علی رغم این‌که جمهوری اسلامی ایران به دانمارک اسامی تروریست‌ها را اعلام کرده است نه تنها دانمارک آن‌ها را دستگیر نکرده بلکه به بهانه‌های واهی در آستانه اقدامات ترامپ در ۱۳ آبان جمهوری اسلامی را به ترور متهم کرد.

وی تصریح کرد: دانمارک با این کار به جلو فرار کرده است و می‌خواهد با یک دستگیری صورت مساله را پاک کند. خود اروپایی‌ها فهمیده‌اند که این بحث‌های ضد تروریستی و ضد حقوق بشری صرفا یک بهانه است. ترامپ درخصوص قتل جمال خاشقجی که تابعیت آمریکا را داشت به دلیل مسائل مالی که با عربستان از قبل داشت، اقدامی انجام نداد و با دلایلی سخیف و مضحک به دنبال برداشتن اتهام از عربستان بود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اروپا و آمریکا اخلاق را فدای منافع کرده‌اند و برای کشورهایی که همسو با آن‌ها نیستند حقوق بشر و تروریست‌ را دیکته می‌کنند اما کشورهای همسو با آن‌ها هر کاری که بخواهند می‌توانند انجام دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگر شما اخلاق را فدای منافع تون نکردید!؟

    • بدون نام

      ما هر روز شاهد جنگ های جناحی و حزبی شما هستیم . آیا شماها اخلاق را رعایت میکنید؟ برعکس که باید اتحاد داشته باشید هر روز در حال کشمکش جناحی سیاسی هستید و مردم هم این وسط قرار گرفتند و شماها به منافع خودتون و به دست اوردن قدرت هستید. آیا از نظر شما این اخلاق هست؟ پس نتیجه میگیریم که هیچ فرقی با آمریکائیها ندارید

    • بدون نام

      باز وسط روضه سری به قاشقچی زد

    • بدون نام

      اقای عزیز هر دین مضحب دواع دادگاه دعوای زن وشوهر در دور این کره خاکی حتی این وهابیهای کثیف می گویند حق بر ماست کسی خودشه نمی بیند یک نفر پیدا شد بگه حقوق ما زیاد است این از حق بیت المال می خورن که نباشد آشپزخانه مجلس هر وعد بیست نو عذا درست می کنند مردم ایران سالی یک همچین غذای خوشمزه ای نمی بیند هر ماه خوراک نمایند به انداز حقوق یک سال کار مندی است این عدالت و حکومت اسلامی است برای مردم حرام برای خودشان حلال قربان عدالتی خودت داری بشورم پروردگار کریم

    • بدون نام

      پس چرا معطل کمک اروپائیان هستید که تنها موضع گیریشان در قبال ایران در مقابل تحریمها ابراز تاسف است .ایران باید بدون اتلاف وقت بیشتر سریعا فعالیتهای هسته ای تعلیق شده را از سر بگیرد تا آنها وادار به به قبول خواسته های برحق ایران شوند و دست از اینهمه ظلم و زور گوئی در قبال مردم بردارند
      حالا که آمریکا با اعتماد ۱۰۰درصد میگوید ایران یکطرفه تعهداتش را انجام میدهد و تحریمهای زیادتر و گسترده تری نسبت به قبل از برجام شده و تا حالا هم که حرفش درست بوده و هرچه امریکا خلاف قانون و فشار و تحریم میکند ایران قدمی بر نمیدارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج