۷۹۴۸۳۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آماری خواندنی از دربی شهر منچستر

 منچسترسیتی و منچستریونایتد روز یکشنبه در اتحاد به مصاف هم می روند.

وبسایت نود: روز یکشنبه ورزشگاه اتحاد بار دیگر میزبان یک دربی منچستر خواهد بود. منچسترسیتی و منچستریونایتد بعد از بردهای خوب خود در میان هفته در لیگ قهرمانان، در لیگ برتر به مصاف هم می روند. اگرچه منچسترسیتی فعلاً در این فصل در لیگ برتر شرایط بهتری نسبت به رقیب قرمزپوش خود داشته و نه امتیاز پیشی گرفته ولی در طی سه سال گذشته یونایتد تیم بهتر بازی های دربی بوده است.

در هشت جدال اخیر دو تیم در دربی، یونایتد ۴ بار برده، ۲ بازی مساوی شده و ۲ بار هم یونایتد شکست خورده است. ۱۱ گل زده برای یونایتد و ۸ گل برای سیتی. شیاطین سرخ ۴ کلین شیت هم ثبت کرده اند.

آخرین جدال دو تیم به بازی جذاب ماه آپریل بازمی گردد که یونایتد در نیمه اول ۲-۰ بازنده به رختکن رفت ولی در نیمه دوم بازگشتی اعجاب انگیز داشت و موفق شد در اتحاد تیم پپ را با نتیجه ۳-۲ شکست داده و برنده زمین را ترک کند.

آماری خواندنی از دربی شهر منچستر

آن شکست در ماه آپریل، آخرین باخت سیتی در اتحاد بوده است، بعد از آن شکست، سیتی در هشت مسابقه از نه بازی اخیرش در اتحاد پیروز شده که از این تعداد شش بازی در این فصل بوده و همگی با برد پایان یافته است. نگاهی به عملکرد هجومی و تعداد گل های زده سیتی در بازی های اخیر این تیم در اتحاد نشان می دهد که چه اندازه کار تیم مورینیو برای این مسابقه و متوقف ساختن حریف سخت است.

در نه بازی اخیر خانگی اش در لیگ برتر، من سیتی بیش از هر تیم دیگری پیروز شده، گل زده، شوت به سمت دروازه حریف داشته و مالکیت بیشتر داشته، ضمن این که تیم پپ در این تعداد بازی، ۴۳۸ بار در محوطه جریمه حریف توپ را لمس کرده که بهتر از هر تیم دیگری است. میانگین ۴۹ لمس توپ در هر بازی. آبی ها به طور متوسط در بازی های خانگی ۷۵ درصد تملک توپ داشته اند.

آماری خواندنی از دربی شهر منچستر

اما در عین حال، یونایتد هم بی امید نیست. پیروزی ماه آپریل، هشتمین برد یونایتد در اتحاد از زمان انتقال سیتی به این ورزشگاه از سال ۲۰۰۳ است. هیچ تیمی در این زمینه بهتر از یونایتد نبوده است. آرسنال، چلسی و تاتنهام همگی هفت بار برنده شده اند. ضمن اینکه شیاطین سرخ در سه جدال اخیرشان در اتحاد مقابل منچسترسیتی شکست نخورده اند. آخرین باری که سیتی در اتحاد یونایتد را شکست داد، نوامبر ۲۰۱۴ بود که یونایتد ده نفره تحت هدایت فن خال با یک گل بازی را واگذار کرد.

آماری خواندنی از دربی شهر منچستر

آگوئرو زننده گل پیروزی بخش سیتی در آن مسابقه در نوامبر ۲۰۱۴ بود. او فصل قبل تنها ۱۴ دقیقه در مقابل یونایتد بازی کرد و اگرچه با هفت گل زده جزو بهترین گلزنان دربی منچستر است ولی در سه مسابقه اخیرش در لیگ برتر مقابل یونایتد گلزنی نکرده و در پنج دربی اخیری که حضور داشته، نتوانسته پیروز شود. در لیست بهترین گلزنان دربی منچستر، بیشتر نام های بازیکنان شیاطین سرخ به چشم می خورد.

آماری خواندنی از دربی شهر منچستر

انتونی مارسیال ستاره هفته های اخیر تیم مورینیو بوده است، مارسیال در چهار مسابقه اخیر لیگ برتری یونایتد گل زده و از مجموع هشت گل اخیر یونایتد در لیگ برتر، پنج گل توسط مارسیال زده شده است. مارسیال در این فصل هر ۱۰۶ دقیقه یک بار، به طور متوسط، یک گل یا پاس گل به نام خود ثبت کرده که بسیار بهتر از دیگر بازیکنان یونایتد است.

بعد از او رشفورد است که فقط در این فصل دو گل زده و یک پاس گل ارسال کرده است. لوکاکو هم که فصل قبل بهترین گلزن تیمش بود، در این فصل نه مسابقه است که گلی نزده و سانچز هم در کل این فصل فقط و فقط یک گل زده است!

آماری خواندنی از دربی شهر منچستر

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج