جاباما
۷۹۵۲۴۰
۱۴ نظر
۵۰۰۲
۱۴ نظر
۵۰۰۲
پ

اشک‌های بازیکنان پس از دست دادن قهرمانی

تماشاگران و بازیکنان پرسپولیس در چند صحنه از نیمه دوم بازی با کاشیما آنتلرز ژاپن، به تصیمیمات داور اعتراض کردند.

خبرگزاری تسنیم: تیم‌های فوتبال پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

* برانکو ایوانکوویچ با هر توپی که بازیکنانش از دست می‌دادند یا فرصتی که نمی‌توانستند به صورت کامل روی دروازه کاشیما خلق کنند، کنار نیمکت حسرت می‌خورد.

* ابتدای نیمه دوم داور عمانی مسابقه به دلیل تلف کردن وقت، به دروازه‌بان کاشیما تذکر جدی داد.

* مصدومیت محمد انصاری نگرانی هواداران را به دنبال داشت که پس از اینکه او به نیمکت علامت تعویض را داد، آه بلندی در ورزشگاه بلند شد.

* تماشاگران در نیمه دوم با هر تصمیم داور که علیه پرسپولیس بود، صدای اعتراض‌شان بلند می‌شد.

* تماشاگران کاشیما آنتلرز ژاپن با وجود اینکه صدای تشویق‌شان به گوش نمی‌رسید، لحظه‌ای از تشویق منظم تیم‌شان دست نمی‌کشیدند.

* در دقیقه ۷۳ که شایان مصلح در محوطه جریمه کاشیما تعادلش را از دست داد، هواداران پرسپولیس منتظر سوت داور به نشانه پنالتی بودند که با تصمیم داور مبنی بر ادامه بازی اعتراض شدیدی کردند. در این لحظه یکی از هواداران در طبقه دوم شیپور خود را به نشانه اعتراض به طبقه اول پرتاب کرد.

* در دقیقه ۷۶، بازیکنان کاشیما به دلیل مصدومیت یکی از بازیکنان‌شان توپ را به بیرون زدند و شایان مصلح مانع از این کار نشد، در ادامه علی علیپور به شدت به مصلح اعتراض کرد که به دلیل وقت تلف کردن تیم حریف نباید این اجازه را به آنها می‌داد.

* تماشاگران حاضر در ورزشگاه از سوی گوینده ورزشگاه ۱۰۰ هزار نفر اعلام شد.

* شجاع خلیل‌زاده با مربی تیم کاشیما وارد درگیری لفظی شد که بازیکنان این تیم معتقد بودند داور باید به مدافع پرسپولیس کارت زرد نشان دهد.

* پس از اینکه بازی با تساوی بدون گل و قهرمانی تیم ژاپنی خاتمه یافت، هواداران پرسپولیس به تشویق تیم‌شان و بازیکنان پرداختند.

* زلاتکو برادر برانکو ایوانکوویچ پس از سوت پایان بازی، به سمت داور عمانی رفت و به او به خاطر قضاوتش اعتراض کرد. همچنین سیدجلال حسینی نیز به داور عمانی اعتراض کرد. این اتفاق هم از سوی برانکو هم انجام شد.

* در حالی که بازیکنان با چهره ناراحت و اشک آلود روی زمین افتاده بودند، سید جلال حسینی آنها را به سمت تماشاگران برد. در سوی دیگر، تماشاگران ژاپنی به شادی و جشن قهرمانی پرداختند.

* علیرضا بیرانوند که به نشانه ناراحتی سرش را به تیر دروازه تکیه داده بود، هواداران شروع به تشویق او کردند.

* دو بازیکن برزیلی کاشیما با پرچم برزیل شادی خود را با تماشاگران کاشیما تقسیم کردند.

* علیرضا بیرانوند کنار زمان در حال انجام مصاحبه با شبکه تلویزیونی بود که هواداران او را به شدت تشویق کردند و دروازه‌بان پرسپولیس نیز برای احترام به هواداران تعظیم کرد.

* برانکو همراه بازیکنان به سمت همه تماشاگران رفته و از آنها تشکر می‌کرد.

* به جز بخش‌هایی از طبقه دوم ورزشگاه، هیچکدام از هواداران ورزشگاه را ترک نکرده و در حال تشویق برانکو ایوانکوویچ و شاگردانش بودند.

* بازیکنان کاشیما در وسط زمین سرمربی خود را با آب بطری خیس کردند که جشنی مرسوم پس از قهرمانی تیم‌های فوتبال در دنیاست.

* بازیکنان کاشیما زمانی که به سمت تماشاگران خودی رفتند که یکی از بازیکنان این تیم به سمت هواداران پرسپولیس مشت گره کرد. در این لحظه، پرسپولیسی‌ها با نشان دادن پرچم ایران به تشویق ایران ایران پرداختند.

* در زمان برگزاری مراسم، بیش از نیمی از تماشاگران ورزشگاه را ترک کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرش

      شانسی رفتن بالا

    • بهزاد

      پرسپولیس و هواداران بی ادب و بی غیرت و بی لیاقتشون باعث سرافکندگی هستن.اتوبوس خراب شده کاشیما توسط پرسپولیس هم نتونست کمکشون کنه.لگدپراکنی وحشی ها به اتوبوس کاشیما هم نتونست مانع قهرمانی کاشیما بشه.لیاقتتون سطل آشغاله.تا شما باشید شعار و فش نژادپرستانه ندید.فک کردید ایرانه داور به دادتون برسه؟کلی خوشحال شدیم.درود به کاشیما درود به تراکتورتف به پرسپولیس و هواداراش

    • وروجک

      اشکال نداره.......

    • تبریز

      باخت قهرمانانه پرسپولیس را تبریک عرض میکنیم.یاشاسین کاشیما

    • #یه پرسپوایسی *۲۴*

      مابا هیچی رسیدیم اینجا بدون هیچ بازیکنی تازه امروز انصاری هم مصدوم شد ولی بازیکنا واقعا تلاش کردن وهواداراهم که سنگ تموم گذاشتن دمشون گرم

    • بدون نام

      شما لنگپوشان دو تا برد شانسی اوردین خدا رو بنده نبودین ولی کاشیما خوب نهاد تو کاستون دمش گرم حالا برید منم منم کنید تا اینجاش هم که اومدید از سرتون زیاد بود و خودتون هم بارتون نمیشد خلایق هرچی لایق
      رهبری فر چرکو کجایی قرار بود با رئال مادرید بازی کنید پس چی شد زررر زدی درست و حسابی

    • بدون نام

      شما لنگپوشان دو تا برد شانسی اوردین خدا رو بنده نبودین ولی کاشیما خوب نهاد تو کاستون دمش گرم حالا برید منم منم کنید تا اینجاش هم که اومدید از سرتون زیاد بود و خودتون هم بارتون نمیشد خلایق هرچی لایق
      رهبری فر چرکو کجایی قرار بود با رئال مادرید بازی کنید پس چی شد زررر زدی درست و حسابی

      پاسخ ها

      • فهيمه

        با دست خالی، پنجره بسته نقل و انتقالاتو چند تا بازیکن مصدوم باختن توی فینال آسیا بهتر از عوض کردن برد با باخت جلوی تیم سایپای 10 نفره ست

    • بدون نام

      کاشیما تو کشور خودش کار رو تموم کرد با دو گلی که زد این تفاوت فوتبال بین ما و اونا رو نشون میده و تفاوت بین بازیکن حرفه ای و آماتور. در کل قهرمانی حق کاشیماست و پرسپولیس هم با تجربه ای که الان کسب کردن انشاءالله فصل بعد قهرمان بشن

    • بدون نام

      ایشالا همیشه اشکها و مصدومیتهاتونو ببینیم ما سپاهانیا ذوب آهنیا تراکتوریا استقلالی‌ها.
      لنگ کثیف
      مافیای لجن
      سوگلی حکومت

    • بدون نام

      توهم سرخ که میگن هگینه! تا همینجاشم با خرشانسی و کلی حمایت اومدین، برین خدا رو شکر کنین که رنگ فینال رو دیدین، شنا لیاقت دیدن فینال رو هم نداشتین، اون مربی کودنتون که حرف از قهرمانی جهان هم زده بود خخخخ!!!

    • بدون نام

      پایان توهم سرخخخخخ خخخخ!!!

    • مجید

      آرش ، بهزاد، و تراکتوریها و سپاهانیها و استقلالی و کلا همه وطن فروشان بی مایه و حقیری که اینجا دیدم، یه لحظه فکر کنید ببینید اینهمه عکس العمل نشون دادن شما و از مال اینو اون بالا رفتن نشونه ی چیه؟ چیزی جز عقده میتونه باشه؟ خوشحالم که عقده ی ما رو دارید

    • امیر

      اگه به شانسه چرا استقلال نیومد بالا شمااگه شانس نداشتید بازی السد تو ازادی فاجعه رخ داده بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج