اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۹۵۵۹۹
۱۴ نظر
۵۰۰۳
۱۴ نظر
۵۰۰۳
پ

بازی‌های معوقه پرسپولیس بدون بازیکنان جدیدش

پرسپولیسی‌ها بدون بازیکنان جدید خود باید سه بازی عقب افتاده در لیگ برتر را برگزار کنند.

وبسایت نود: پرسپولیس تهران که روز گذشته نایب قهرمان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شده است به دلیل حضور در این رقابت‌ها ۳ بازی‌اش در لیگ برتر مقابل تیم‌های پیکان تهران، ذوب‌آهن و سپاهان به تعویق افتاده است.

سرخپوشان پایتخت که دو پنجره‌ی نقل و انتقالاتی از جذب بازیکن محروم بوده‌اند، حسین ماهینی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و وضعیت محمد انصاری که در بازی روز گذشته بعد از مصدومیت تعویض شد، هنوز مشخص نشده است و از طرفی باید بدون بازیکنان جدید خود که می‌توانند از نیم فصل دوم برای این تیم بازی کنند، این ۳ بازی عقب افتاده‌ی خود را برگزار کنند.

در همین ارتباط سعید فتاحی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ می‌گوید: «قاعدتا باید بازی‌های پرسپولیس قبل از آغاز نیم فصل دوم و بدون بازیکنان جدید این تیم برگزار شود چون ما می‌خواهیم عدالت را بین تیم‌های حاضر در لیگ برتر برقرار کنیم. همان طوری که ما در به تعویق انداختن بازی‌های پرسپولیس با این تیم همکاری کردیم آن‌ها هم باید با ما همکاری لازم را داشته باشند و این همکاری هم به نظر من از طرف آقای برانکو با سازمان لیگ وجود دارد».

فتاحی در پایان حرف‌هایش در مورد اینکه با توجه به برگزاری جام ملت‌های آسیا در دی ماه بازی‌های عقب افتاده‌ی پرسپولیس بدون بازیکنان ملی‌پوش آن‌ها برگزار می‌شود یا نه هم گفت: «ما سعی می‌کنیم بازی‌های عقب افتاده‌ی پرسپولیس را قبل از نیم فصل بگذاریم.

قاعده‌اش این است که این بازی‌ها قبل از نیم فصل تمام شود. ما اگر می‌خواستیم با باشگاه پرسپولیس همکاری نکنیم می‌توانستیم مانند کاشیما که قبل از هر دو بازی فینال خود مقابل پرسپولیس در لیگ ژاپن بازی برگزار کرد، برای پرسپولیسی‌ها هم در لیگ برتر بازی بگذاریم اما چون بازی‌های پرسپولیس فشرده می‌شد، این کار را انجام ندادیم.

تا آنجایی که امکان دارد سعی می‌کنیم بازی‌های پرسپولیس با ملی‌پوشان آن‌ها برگزار شود ولی اگر دیگر این امکان وجود نداشت، این ۳ بازی عقب افتاده را بدون ملی‌پوشان خود باید برگزار کنند».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردک پرسپولیس با ملی پوشاش 11نفر نمیشه شما حساب کن نورالهی و رسن و بیرانوندهم نباشن حرف مفت میزنی یکم انصاف و شعور هم خوبه

    • بدون نام

      پ ن پ میخوای بزار برا نیم فصل دوم

    • کاردوک

      بدون ملی پوش و بازیکن جدید؟
      احتمالا برانکو باید خودش و کریمم بذاره تو لیست واسه بازیا.

    • بدون نام

      مگه بازیکن دارن

    • بدون نام

      اگر عدالتی بود، شما که نباید در این منصب بودید و این چرت وپرت ها را میگوفتید شما باید الان گوسفند ای روستایتان را میچروندید

    • بدون نام

      اگر عدالتی بود، شما که نباید در این منصب بودید و این چرت وپرت ها را میگوفتید شما باید الان گوسفندان روستایتان را میچروندید

    • بدون نام

      شما که حرفت یکی نیست

    • فتاح

      جام حذفی هم باید بدون بازیکنان جدیدشون باشه

    • بدون نام

      عدالت؟؟؟ تو دیگه دم از عدالت نزن اسدق لالی کثیف.... تو اگه عدالت حالیت بود بازی تیم درب و داغونتون با پدیده رو لغو نمیکردی.ترسیدی که تیم حقیرت آبکش بشه مقابل پدیده.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخه چقدر فرافکنی. بازی استقلال بخاطر لونگ لغو سد پرسپولیس بدون حتی یک بازی با شرق اسیا 4بازی عقب افتاده داره ولی هیچ تیمی درشرایط سخت ترازان اینهمه بازی معوق نداشت مثالش استقلال وذوب اهن بادوبازی مقابل شرقیها وسپاهان که جام باشگاههای جهان روهم داشت گریه وزاری کمبود بازیکن هم طرفندی بودبرای تعویق ها وگرنه استقلال وتراکتورهم بدلایل کاملا ساده تر (ونه تخلف وجعل)محروم شدند ولی رسانه های قلم به مزد سکوت ذلت بار کردند ودم برنیاوردند.

      • احمد.

        بچه لنگی سوزشت از چیز دیگست حالا به فینال رسیدین حداقل یه گل میزدین میدیدین گل زدن تو فینال چه لذتی داره

    • بدون نام

      دست فتاحی دردنکنه بخاطرهمکاری باپرسپولیس ولی بایداینوهم درنظربگیره که بازیهای کاشیمابا۱۱نفرذخیره انجام شدحالاحساب کن پرسپولیس کیو داره

    • تاج کبیر. چهارفینال آسیا .دوقهرمانی آسیا

      اعتراف ب حمایت ازلنگ

    • علی

      یاد تختی بخیر با یک دست کشتی گرفت اونوقت اینا خوشحالند بازیکنان پرپولیس محروم و مسدومند چقدر بدبختید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج