۷۹۵۶۷۶
۱۸ نظر
۵۰۰۱
۱۸ نظر
۵۰۰۱
پ

با دایی و خداداد قهرمان نشدیم، با این نسل چطور؟

ما با نسل رویایی علی دایی، خداداد عزیزی، مهدی مهدوی کیا، فرهاد مجیدی و ... در آسیا، طعم قهرمانی را نچشیدیم؛ حالا با این وضعیت که یک گردان در انتظار زمین خوردن کی روش در جام ملت های آسیاست، از تیم ملی جام می خواهیم؟

خبر ورزشی: تقصیر کی روش است یا نه، تقصیر این و آن است یا خیر، تقصیر هر کسی که هست به نظر می رسد در حکایت تیم های لیگ برتری و تیم ملی ایران دچار نوعی لجاجت خطرناک شده ایم.

فهرست تیم ملی اگر قبل از فینال آسیا اعلام شود یک جور حرف و حدیث می سازند و اگر پس از آن منتشر شود باز داستان تازه ای سرهم بندی می شود.

سرمربی تیم ملی بابت هر بازیکنی که به تیم ملی دعوت می کند باید به هزار نفر پاسخ بدهد. یکی مبلغ قرارداد و قیمت بالای دلار را دبه می کند، دیگری به انتخاب های کی روش چنگ می اندازد و رفتارهایش را تقبیح می کند، آقای کارشناس در برنامه ای غیرمرتبط و غیر تخصصی در فوتبال از فدراسیون فوتبال گرفته تا سرمربی تیم ملی را به باد انتقاد می گیرد.

در این حال و هوای غبارآلود و مشمئزکننده، آن وقت توقع داریم که تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا قهرمان شود! چگونه چنین چیزی امکان دارد؟

ما با نسل رویایی علی دایی، خداداد عزیزی، مهدی مهدوی کیا، فرهاد مجیدی و ... در آسیا، طعم قهرمانی را نچشیدیم؛ در سال هایی که همه یار و همراه هم بودیم قهرمان نشدیم؛ حالا با این وضعیت که یک گردان در انتظار زمین خوردن کی روش در جام ملت های آسیاست، از تیم ملی جام می خواهیم؟

این همه حس کینه و تنفر از کجا می آید؟ اگر به تعبیر بعضی ها کی روش دچار استحاله شده، ما حواس خود را جمع کنیم که منافع ملی را فدای بحث های چندش آور نکنیم.

اگر دیگران منطقی نیستند و صلاح فوتبال را نمی دانند ما منطقی باشیم. در فوتبال ملی که دعوا نداریم، داریم؟
کاشیما ژاپن را دیدید که در فینال لیگ قهرمانان آسیا چگونه بود؟ ما در جام ملت ها اگر بتوانیم به مراحل بالا صعود کنیم به مصاف ژاپن خواهیم رفت. کاشیما از دل فوتبال ژاپن پدیده آمده؛ ژاپن هم همان تیم رویایی جام جهانی روسیه است...

بنابراین بازی های بسیار سختی در انتظار تیم ملی ایران است؛ باید بدون کینه و ترویج تنفر میان این و آن در جام ملت ها شرکت کنیم. کمی با هم باشیم. جای دوری نمی رود...

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      هیچ پرسپولیسی ازتیم کیروش حمایت نخواهدکرداینوشک نکن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به درک زارتپولیس بیتالمال خور حکومتی

    • الف

      تا کی روش هست بیخیال جام

    • بدون نام

      معلومه تو هم از کی روش بهت چیزی می ماسه ولا احمق تیمی که تا فینال اسیاه رسیده یک بازیکن حقشه و یک دروازه بان شما که از همه انتقاد میکنی به کارشناسان که به حق حرف میزنند خورده نگیر

    • ۶۶۶۶۶۶

      شما نگران نباش اقای کی روشی زاده

    • بدون نام

      فرهادمجیدی هیچ وقت جزو بازیکنان تاثیر گذار ملی نبود.

    • بدون نام

      چرا چرت و پرت میگی حرف دل مردم چیز دیگه ای هستش . چرا الان را با گذشتا مقایسه میکنی . این امکانات کجا و اون کجا . هشت ساله سرمربیه

    • بدون نام

      حالا فرهادمجیدی کجا قرارداشت که به اینها چسپوند

    • rira

      جای دوری میرود دوست نویسنده من. هیچ کس به جرات میگم هیچ کس تو ایران با کیروش مشکل نداشتو همه عاشقش بودن. ولی امان از نفرت و کینه. کیروش دلالی میکنه،پول زیاد میگیره،نوش جونش،ولی با این همه لج بازی و کینه و نفرتش چه کنیم؟برخوردهای دوگانش چی؟پس جای دوری میرود

    • cr7

      جام ملتها هم میبینیم خخخخ شما عراق رو ببر ژاپن پیش کش

    • ع.م

      روزنامه خبر ورزشی، همه می دونن که از سردبیر و نویسنده تو، جیره خوار و مجیز گوی کیر وش هستید. یک کم فکر کن و ببین چرا حال و روز تیم ملی اینه؟ چه کسی مقصره؟ حتما از نظر تو همه مردم ایران... هنوز هم نمی خواهی باور کنی که مقصر خود کیر وشه؟ چرا ورزشگاه بزرگ آزادی، اگر دیروز میلیون نفر گنجایش داشت، پر می شد ولی اکثریت مردم حتی از تلویزیون هم بازی های ملی رو تماشا نمی کنن؟ مردم ما جدای از رنگ ها و نژادها، فوتبال را خوب می فهمند و فرق بین انسان خوب و دلسوز را با اجنبی کینه ای و بی تربیت، خوب تشخیص می دهند. خدا روزی شما رو هم جای دیگه حواله کنه که دست از این طرفداری بیهوده و هدفمند بردارید.

    • بدون نام

      بزرگترین دشمن و رقیب ما ایرانی ها، خودمان هستیم ختم کلام

    • پیکاسو

      فرهاد مجیدی چ افتخار ملی داشته و چ دوره ای،بازیکن فیکس،بوده که در کنار اساطیرر تیم ملی اسمش،اورده شده؟؟؟؟؟

    • شهرام

      جناب خبرورزشی . کمتر تملق و چاپلوسی کن . ما نفهمیدیم که تو و کیروشی پور چی بهتون میماسه که دائم از این مربی دفاع میکنید . اساسا از چی چیه این مربی دفاع میکنید . اصلا کجاش قابل دفاعه . نتیجه های درخشانش ؟؟ جام های رنگ و وارنگش ؟؟ اخلاق خوبش ؟؟ دستمزد کمش ؟؟ امکانات کمش ؟؟ ما با تیم ملی مشکلی نداریم ولی وقتی ۸ سال با اینهمه امکانات و پول و ...... هیچ چی برای عرضه به مردم ندارن ، ما هم عطای تیم و مربیشو و متملقان رو به لقاش میبخشیم . لیست تیم ملی همیشه اشکال داشته و داره و اینو هر فوتبال کم فهمی میفهمه و اگر تو نفهمیدی قطعا مشکل در بیسوادیه توست . مربی تیم ملی بین بازیکنان تیم های باشگاهی علی الخصوص پرسپولیس تفرقه انداخته . دیشب اگر پرسپولیس قهرمان نشد مقصرش کیروشه . هرچند که پرسپولیس برای من قهرمانه حتی دوم باشه . بجای این مقاله بی سروته و چرند بهتر بود برانکو رو الگوی کیروش قرار میدادی و با افتخار مینوشتی که با دستهای خالی هم میشه قهرمان بود . با دلار و کمپ و امکانات قهرمان شدن نه تنها هنر نیست بلکه ۸ سال بدون جام ماندن نهایت آبروریزی برای مربی تیم ملیه . کیروش وقتی نمیاد استادیوم تا فینال رو تماشا کنه یعنی زنگ خطر برای فوتبال ملی و فدراسیون و امثال شما اجنبی دوستان . ولی افسوس که زبان و قلمتون عاجز از نوشتن و بیان حقیقته . حقیقتی که مثل بختک ۸ ساله افتاده روی فوتبال ایران و شماها نمیزارین که شرش کم بشه . وقتی بازیکنان مصدوم دعوت میشن به تیم ملی و وقتی اردو شده مجلس سلفی و تفریح و وقتی ناز بچه های شیرخوار رو برای حضور در اردو میکشن یعنی بازم حذف میشیم . بازم میبازیم . بازم دست از پا درازتر برمیگردیم . و بازم شما و فردوسی پور قراره که از حذف یه حماسه بسازین . همونجور که توی روسیه ساختین . آقای طالبی بیش از ۲۰ سال پیش با ۳ امتیاز حذف شد و بعد از یک چهارم قرن با کیروش ۴ امتیاز گرفتیم و حذف شدیم . چطور اون بد بود ولی این یکی رستم دستان شد . از خودتون شرم کنید بهتره تا برای کیروش مقاله بنویسید و به مردم اعتراض کنید . چون حق اعتراض به مردم را نداری . چون تیم ملی و کارلوس خان با پول این ملت خوش میگذرونن و باید جوابگو باشن . شما هم سکوت کنی سنگین تری.

    • مهدی مهدی

      دقیقا،عالی بود

    • بدون نام

      باز این لنگای وطن فروش شروع کردن

    • بدون نام

      ‌خدایش چند گرفتی این منتو بنویسی ؟؟؟

    • بدون نام

      چقد خوش خیالین
      صعود هم نمیکنیم
      چ برسه ب قهرمانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج