۷۹۶۱۷۵
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

تعیین رئیس سازمان سینمایی تا ۲۶ آبان

وزیر ارشاد: رئیس سازمان سینمایی تا ۲۶ آبان‌ماه تعیین خواهد شد و اگر به نتیجه قطعی نرسیم احتمال دارد که سرپرست معرفی کنیم.

خبرگزاری صبا: سیدعباس صالحی در حاشیه جشنواره فیلم کوتاه تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به اینکه «چه کسی قرار است در سمت رئیس سازمان سینمایی قرار بگیرد؟»، گفت: من هنوز نمی‌توانم جواب قطعی به شما بدهم اما تا پایان هفته یا ۲۶ آبانماه قطعی خواهد شد و کسی را که سکاندار سینمای ایران خواهد شد، مشخص می‌کنیم.

او درباره علت به تعویق افتادن اعلام جایگزین توضیح داد: این مسیری که با فاصله اتفاق افتاد به این علت است که وقتی قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان ابلاغ شد، فرصت دو ماهه‌ای به وجود آمد که چون آقای حیدریان بازنشستگی زودتر از موعد داشتند در حال گفت‌وگو بودیم که آیا کسانی که بازنشستگی زودتر از موعد دارند می‌توانند از منظر حقوقی دوباره به کار گرفته شوند یا خیر. بعد که روشن شد این امکان وجود ندارد، ما در صدد برآمدیم به دنبال جایگزین باشیم.

وزیر ارشاد اظهار کرد: گزینه‌های متعددی از داخل صنف سینما و مدیران حوزه‌های فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت و اسم‌های مختلفی مطرح شد.

در یک فرصت یک ماه و نیمه به جمع‌بندی رسیدیم و تا حدود ۲۵ روز قبل اسامی مختلفی را ارجاع دادیم چون باید با معاونین وزرا و حوزه نهاد ریاست جمهوری هماهنگی‌هایی صورت بگیرد و همچنین مراحل استعلام‌ها طی شود که این امر زمان‌بر است. امیدواریم تا ۲۶‌ آبان به نتیجه قطعی برسیم؛ البته احتمال این هم وجود دارد که کسی را به عنوان سرپرست این سازمان منصوب کنیم.

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اعتراض اهالی رسانه به انتخاب محل برگزاری جشنواره فجر در سال گذشته (پردیس ملت) گفت: برای جشنواره فیلم فجر مکان دیگری هم مدنظر قرار گرفته شده است و صحبت هایی هم صورت گرفته و امیدواریم اگر این اتفاق بیافتد و مکان جدید تثبیت شود، بتوانیم شرایط بهتری رابرای جشنواره فجر در سال جدید رقم بزنیم. ولی هنوز به دلیل قطعی نبودن این فضا نمی توانیم اطلاع رسانی کاملی از محل برگزاری آن بدهیم.

صالحی در پایان در پاسخ به این سوال که سامانه ای که برای ثبت نظرات اهالی رسانه در سال گذشته راه اندازی شد چه نتایجی داشت و چرا به اطلاع نرسید گفت: سال گذشته این این سامانه برای جمع آوری نظرات اهالی رسانه راه اندازی شد و مجموع این نظرات جمع بندی شد و من درحال حاضر حضور ذهنی در خصوص درصدهای این نظرات ندارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج