۷۹۷۰۳۶
۱۹ نظر
۵۰۱۹
۱۹ نظر
۵۰۱۹
پ

زن جوان: به ناچار همسر موقت مرد همسایه شدم

زن ۲۴ ساله که برای شکایت از راننده جوان یک خودرو به قانون پناه آورده بود، در حالی که بیان می کرد کاش قبل از وقوع این حادثه با پلیس تماس می گرفتم، ماجرای این حادثه را به گذشته تلخ خود گره زد و به کارشناس اجتماعی کلانتری سپاد مشهد گفت: چهار سال بیشتر نداشتم که با طلاق پدر و مادرم سرنوشت من نیز تغییر کرد.

خراسان نوشت: بزرگ ترین اشتباه من این بود که به جای کمک خواستن از پلیس به خاطر مزاحمتی که راننده یک خودرو برایم ایجاد کرد، خودسرانه با او وارد مجادله شدم چرا که در برابر توهین زشت او کنترل خودم را از دست دادم و چون در شرایط بدی قرار گرفته بودم دیگر نفهمیدم که ...

زن ۲۴ ساله که برای شکایت از راننده جوان یک خودرو به قانون پناه آورده بود، در حالی که بیان می کرد کاش قبل از وقوع این حادثه با پلیس تماس می گرفتم، ماجرای این حادثه را به گذشته تلخ خود گره زد و به کارشناس اجتماعی کلانتری سپاد مشهد گفت: چهار سال بیشتر نداشتم که با طلاق پدر و مادرم سرنوشت من نیز تغییر کرد.

آن زمان مادرم به دلیل اعتیاد پدرم از او جدا شد و به دنبال زندگی خودش رفت. دیگر من مانده بودم و پدر معتادی که فقط در پی تامین هزینه های اعتیادش بود. همسایگان وقتی زندگی فلاکت بار مرا نزد پدرم دیدند، با پلیس تماس گرفتند و این گونه بود که به حکم قانون راهی بهزیستی شدم چرا که پدرم توان مراقبت از مرا نداشت. سال ها در بهزیستی ماندم تا این که به اولین خواستگارم پاسخ مثبت دادم. آن زمان فکر می کردم ازدواج بهترین راه برای رهایی از شرایط زندگی در بهزیستی است.

در واقع به نعمت هایی که خدا به من داده بود ناشکری کردم چرا که احساس می کردم با محدودیت هایی روبه رو هستم وبا ازدواج طعم آزادی و خوشبختی را خواهم چشید ولی در حالی که دخترم نیز به دنیا آمده بود همواره مورد سرزنش همسرم قرار می گرفتم. او پرورشگاهی بودن مرا مدام به رخم می کشید و تحقیرم می کرد به همین دلیل زندگی ما دوام چندانی نداشت و روزی مهر طلاق بر شناسنامه من خودنمایی کرد. بعد از این ماجرا همسرم دخترم را از من گرفت و من هم به ناچار به همان منزل پدری ام بازگشتم تا این که حدود چهار ماه قبل یکی از همسایگان مرتب برایم هدیه و گل می فرستاد و از این طریق از من خواستگاری می کرد.

برایش پیغام دادم که شما متاهل هستید و من نمی توانم با شما ازدواج کنم اما او با اصرار می گفت با همسرم اختلافات شدیدی داریم و در حال متارکه هستیم. خلاصه با اصرارهای زیاد همسایه، به عقد موقت او درآمدم اما همسرش به محض این که متوجه ماجرا شد، به زندگی اش بازگشت و من دوباره طعم یک شکست دیگر را حس کردم. هوویم هر روز به منزل ما می آید و از من می خواهد دست از سر شوهرش بردارم.

در همین شرایط سخت روحی برای خرید به مرکز تجاری آمدم و منتظر خودرو بودم که ناگهان راننده ای مقابلم ترمز و با بوق های ممتد مرا دعوت به سوارشدن کرد. من که احساس می کردم او مسافرکش نیست از سوارشدن به خودروی او امتناع کردم ولی او دست از سرم برنمی داشت و ناگهان مرا زن بدکاره خطاب کرد. از این توهین زشت او آن قدر برآشفتم که از شدت عصبانیت لگدی به خودرواش کوبیدم او هم پیاده شد و مرا کتک زد تا این که مردم جلوی او را گرفتند.

آن راننده مدعی بود باید خسارت خودرواش را بپردازم من هم به جای کمک گرفتن از پلیس و برای رهایی از شر او حلقه طلایم را از انگشتم بیرون کشیدم و گفتم این امانت نزد شما باشد فردا قرار می گذاریم من خسارت شما را می دهم شما هم حلقه طلا را بازگردانید ولی دیگر خبری از او نشد و من به ناچار به قانون متوسل شدم اگرچه می دانم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازم مشهد!!! ....

    • بدون نام

      اگرباپوشش خوب وایستاده بودی ماشین کنارت ترمزنمیزد.واصراربه سوارشدنت نمیکرد.اگه ی دخترباپوشش خوب بیرون بره حتی نصف دوازده شبم باشه کسی جرات نمیکنه چپ بهش نگاه کنه...

      پاسخ ها

      • مریم

        ...
        من چادریم بدون یک قلم آرایش اما همین پریشب ساعت 8شب درحالیکه دخترم بغلم بود از پشت یه بیشرف بهم دست زد

    • ساسان

      جامعه پر شده از زنهای مطلقه ای که کارشان ،صیغه مردان شدن وازهم پاشاندن زندگی زنان متاهل است،نزدیک بود زن مطلقه ای زندگی مادرم رااز هم بپاشاند،خانم ها ی متاهل ،شماجای مادران وخواهرانم هستید ،مراقب زنهای مطلقه که تعدادشان درجامعه زیاداست باشید

    • بدون نام

      چه داستان بی سر و ته ای یا دروغ نوشتی اقای نویسنده یا کامل اش نه نوشتی سانسور کردی

    • ماهور

      بازم مشهد مقدس...جناب رئیسی خواب تشریف دارن..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه مسیول مشهد اقای رییسی هستند؟
        عزیزم کلید کار نمیکنه
        کلید ساز میخواد

    • بدون نام

      خیلی مزخرف بود

    • بدون نام

      بازم مشهد اقاترابخدا بگید چه خبره تواین شهر؟؟؟؟؟؟!!!@

    • ناشناس

      چرا اکثر اتفاقات از این دست در مشهد رخ میده...

    • داریوش

      چه راننده بیشرفی!واقعا به زور میخواسته زن مردم را سوار کنه وای که اگع سوار میشد چه به روزش میرفت....خانم محترم حداقل پلاک ماشینش را بر میداشتی؟

    • منتظر

      شما زنی یا دختری پیدا نمی کنید که در مسیر رفت و برگشت به سر کار یا دانشگاه یا بازار آماج متلک های یک سری بی ناموس
      نشود.
      اگر دوست دار خانواده خود هستید پیگیری کنید

    • بدون نام

      چوب خدا بی صداست.نفهمیدی که ازدواج موقت یعنی چه؟کارشمااشتباه وحرام حرام حرام بوده

    • گـنـدم مجیدي*'* پـونـڪ قـزویـن

      خااااااااک .

    • بدون نام

      خاک توسرت ....

    • £ℓi

      شگفتا تو ایران هیچی بعید نیست

    • حدیث

      چه چرت

    • حدیث

      چه چرت

    • حمید

      از مسئول محترمی که مطالب را تایید نهایی میکنند و روی سایت میگذارد تعجب میکنم که چگونه چنین خبر بی سر تهی را تایید کردن لطفا برای مخاطب احترام قائل بشید و فقط بفکر پر کردن عنوان خبری نباشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج