جاباما
۷۹۷۲۰۱
۳ نظر
۵۱۲۰
۳ نظر
۵۱۲۰
پ

پاسخ تند و تیز بنجامین مندی به توییت ترامپ

درخواست گستاخانه توییتری «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا با مضمون «عظمت را به فرانسه بازگردانیم»، با پاسخ تند و تیز «بنجامین مندی» بازیکن تیم ملی فرانسه مواجه شد.

ایرنا: درخواست گستاخانه توییتری «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا با مضمون «عظمت را به فرانسه بازگردانیم»، با پاسخ تند و تیز «بنجامین مندی» بازیکن تیم ملی فرانسه مواجه شد.

شبکه تلویزیونی راشا تودی روز چهارشنبه نوشت: رابطه بسیار صمیمانه ترامپ و «امانوئل مکرون» رییس جمهوری فرانسه در جریان دیدار پایان هفته ترامپ از پاریس، به شکلی آشکارا به پایان رسید.

در جریان این دیدار که به شکلی فاحش با ملاقات پیشین این دو رهبر سیاسی تفاوت داشت و تنش مابین آنها به وضوح قابل رویت بود، مکرون با بیان جمله «ناسیونالیسم خیانتی است به میهن پرستی» آشکارا از ترامپ انتقاد کرد.

پاسخ تند و تیز بنجامین مندی به توییت ترامپ

هنگامی که ملاقات به پایان رسید، ترامپ خشمگین بار دیگر به توییتر پناه برد و پیش از آنکه رگبار توییتری خود را با درخواست گستاخانه «عظمت را به فرانسه بازگردانیم» به پایان برساند، به تمسخر مکرون، تهدید فرانسه به اعمال تعرفه های جدید در مورد واردات برخی کالاها و زیر سوال بردن ایده «ارتش اروپایی» پاریس پرداخت.

در این بین، مدافع تیم ملی فرانسه و باشگاه منچسترسیتی که از قضا یکی از فعال ترین کاربران رسانه های اجتماعی هم محسوب می شود و مشخصا از توهین های ترامپ به وطنش راضی به نظر نمی رسید، برای ممانعت از ادامه تجاوزهای لفظی ترامپ به کشورش، وارد مشاجره شد.

بنجامین مندی توییت ترامپ را با ضمیمه کردن پیام «نگران نباش اخوی» و افزودن 2 ستاره به نشانه تعداد قهرمانی های آبی ها در جام جهانی، بازنشر کرد.

پست توییتری مندی که بیش از یک میلیون دنبال کننده دارد، متجاوز از 50 هزار بار «لایک» گرفت.

مردم فرانسه نیز برای پاسخ به توییت اصلی ترامپ دست به کار شدند و با انتشار تصاویری از قهرمانی فرانسه در جام جهانی به همراه انتقادهایی بی شمار از رییس جمهوری آمریکا، دلایل خود را برای اثبات این موضوع که فرانسه همین حالا هم به اندازه کافی عظمت دارد، به رخ وی کشیدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این بشر دیوونه است .بارزترین و بزرگترین رئیس جمهورديوونه تاریخ آمریکاست نه موفق ترین

    • بدون نام

      فکرکنم مندی تاریخ معاصرم نخونده، سیاه ...اگه آمریکا تو جنگ جهانی دوم نیروهاشو تو گالکس نورماندی فرانسه پیاده نمیکرد چیزی به نام فرانسه وجود نداشت پس قدرشناس باش،مجسمه آزادی هم به پاس قدردانی فرانسه به آمریکا هدیه شد،سیاه ب..

    • بدون نام

      فکرکنم مندی تاریخ معاصرم نخونده، سیاه بوگندو اگه آمریکا تو جنگ جهانی دوم نیروهاشو تو گالکس نورماندی فرانسه پیاده نمیکرد چیزی به نام فرانسه وجود نداشت پس قدرشناس باش،مجسمه آزادی هم به پاس قدردانی فرانسه به آمریکا هدیه شد،سیاه بوگندو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج