۷۹۷۹۱۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ثانیه پایانی باز هم بلای جان کشتی ایران شد

نماینده وزن ۹۲ کیلوگرم ایران در حالیکه در یک کشتی زیبا و تماشاگر پسند با نتیجه ۱۰ بر ۹ از حریف روس خود پیش بود،یک ثانیه مانده به پایان مبارزه یک امتیاز از دست داد و شکست خورد و به دیدار فینال نرسید.

ایسنا: در ادامه رقابت‌های ۵ وزن دوم و پایانی کشتی آزاد امیدهای جهان در رومانی،حسین شهبازی نماینده وزن ۹۲ کیلوگرم ایران در دیدار نیمه نهایی برابر اصلان‌بک سوتیف از روسیه در حالیکه تا ثانیه پایانی با نتیجه ۱۰ بر ۹ پیش بود با زیرگیری برق‌آسای حریف مواجه شد و یک امتیاز از دست داد و با نتیجه ۱۰ بر ۱۰ شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

یک امتیاز پایانی کشتی‌گیر روس از سوی داو میدان به او داده نشد اما با اعتراض مریبان روسیه و بازبینی فیلم یک امتیاز به این کشتی‌گیر روس داده شد و به این ترتیب شهبازی علی‌رغم شایستگی از رسیدن به فینال بازماند و به دیدار رده بندی رفت.

ثانیه پایانی باز هم بلای جان کشتی ایران شد

شهبازی پیش از این در دور نخست استراحت کرد،سپس در دور دوم ایلجا ماتوهان از آلمان را ۱۰ بر صفر مغلوب کرد.وی در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی نیز برابر تاکاشی ایشیگورو از ژاپن با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد.

پیش از این کامران قاسمپور در وزن 86 کیلوگرم اولین و تنها فینالیست کشتی ایران در این رقابت‌ها شد و ایمان صادقی نیز در وزن 61 کیلوگرم به دیدار رده بندی رفت.نوید زنگنه نیز در وزن 74 کیلوگرم راهی گروه بازنده‌ها شد تا برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند.

امین طاهری نیز در سنگین وزن در مرحله یک چهارم نهایی در حالیکه از حریف روس پیش بود او نیز در ثانیه پایانی امتیاز از دست داد و از رسیدن به فینال بازماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج