۷۹۸۵۹۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کیانی: هواداران تبریزی کار را برای ما سخت می‌کنند

مهدی کیانی هافبک تیم فوتبال سپاهان که باید برای دیدار مقابل ماشین سازی به تبریز برود، از این اتفاق ابراز خرسندی کرد.

ورزش سه: مهدی کیانی بی شک یکی از مهم ترین بازیکنان سپاهان در فصل هجدهم لیگ برتر بوده و به خوبی توانسته از عهده انجام وظایف بسیار مهم خود که نقش بسزایی در حرکت تیمی طلایی پوشان دارد، برآید. سپاهان در این فصل با احتساب ۳ دیدار جام حذفی، ۱۴ بار برابر حریفان به میدان رفته که کیانی تنها در آخرین دیدار این تیم برابر سایپا غائب بود و در مابقی دیدارها به طور کامل بازی کرد. کاپیتانی طلایی پوشان در گفتگو با ایران ورزشی در مورد شرایط خود و سپاهان صحبت کرده که در ادامه می خوانید.

اوضاع در اصفهان چطور است؟ همه چیز خوب پیش می‌رود؟

خدا را شکر همه چیز خوب است. با تعطیلی که در پیش داشتیم، تلاش کردیم آمادگی تیم را حفظ کنیم و اجازه ندهیم بدن‌مان از شرایط خوب خارج شود. برنامه‌های مفصلی داشتیم تا تعطیلات اثر منفی روی تیم نگذارد. تمرینات منظم، ریکاوری خوب و البته بازی تدارکاتی خوبی داشتیم. در کل همه چیز خوب است و نگرانی بابت شروع بازی‌ها نداریم.

اوضاع خودت چطور است؟ شرایط روحی و جسمی خوبی داری؟

بله، به لطف خدا توانستم در این مدت تمرینات خوبی داشته باشم و از لحاظ جسمی و روحی کاملاً آماده هستم.

تا چند روز دیگر باید به تبریز بروی؟ فکر می‌کنم کار سختی مقابل ماشین‌سازی نخواهید داشت.

برعکس، اینطور نیست. ما در شروع مجدد لیگ یک بازی سخت پیش رو داریم. ماشین‌سازی در دو، سه بازی گذشته نشان داده که متفاوت شده است و بازی خیلی خوبی به نمایش می‌گذارد، باید مواظب از دست دادن امتیاز در تبریز باشیم. شاگردان مهاجری نترس در زمین حاضر می‌شوند و این کار را برای تیم ما سخت خواهد کرد. اگر بتوانیم بازی را از اول دست خودمان بگیریم کار راحتی خواهیم داشت، اما به‌طور حتم این اجازه به ما داده نخواهد شد و برای کنترل بازی باید از تمام توان‌مان استفاده کنیم.

هواداران تبریزی در روزهایی که تراکتورسازی بازی ندارد، به حمایت از ماشین سازی به ورزشگاه می‌آیند، این هم البته برای شما مشکل خواهد بود.

خدا را شکر می‌کنم که یک‌بار دیگر می‌توانم هواداران خونگرم و مهربان تبریزی را ببینم. این ملاقات برای ما ارزشمند خواهد بود. فکر می‌کنم حضور هواداران تراکتورسازی در هر بازی، کار را برای حریف سخت می‌کند. خودم بارها شاهد این بودم. به همین خاطر باید خیلی مواظب بازی با ماشین‌سازی باشیم.

یعنی با سه امتیاز تبریز را ترک خواهید کرد؟

قطعاً تلاش ما همین خواهد بود، ما فرصتی برای از دست دادن امتیاز نداریم و نباید عقب بیفتیم. سه امتیاز این بازی نخستین هدف ما خواهد بود و اگر پا پس بکشیم، کارمان مشکل خواهد بود.

انگار چشم به جایگاه پدیده و صدرنشینی دارید؟

چراکه نه، تیم ما از همه لحاظ آماده صدرنشینی است و قطعاً تلاش می‌کنیم خیلی زود به صدر جدول برسیم. به همین خاطر نباید امتیاز از دست بدهیم.

البته چیز زیادی هم تا نیم‌فصل نمانده، پس به قهرمانی نیم‌فصل فکر می‌کنید؟

هرچند قهرمانی نیم‌فصل لیگ برتر خیلی مهم نیست و این پایان فصل است که قهرمان را مشخص می‌کند، اما قهرمانی در نیم‌فصل هم لذت خودش را دارد و می‌تواند انگیزه تیم را برای شروع بازی‌ها در نیم‌فصل دوم، دوچندان کند. برای همین بدمان نمی‌آید در پایان نیم‌فصل اول هم صدرنشین باشیم.

اینقدر در سپاهان سرت شلوغ است که انگار تراکتورسازی را فراموش کردی؟

با توجه به مرام حرفه‌ای‌گری و پولی که از سپاهان می‌گیرم، باید همه تمرکزم روی سپاهان باشد و تلاش خودم هم این است که همین‌طور باشد اما هیچ‌گاه تراکتورسازی را فراموش نمی‌کنم بهترین روزهایم را با افتخار در خدمت این تیم و مردم تبریز بودم و هیچ‌گاه فراموش‌شدنی نیست.

شنیدی که احتمال محرومیت تراکتورسازی وجود دارد؟

یک چیزهایی در رسانه‌ها خواندم اما این مسائل اولا برای همه تیم‌ها وجود دارد و متاسفانه در فوتبال ما کم کم عادی شده است و در ثانی امیدوارم با همت مدیران این تیم این اتفاق هیچ‌گاه رخ ندهد.

راستی موضوع تمدید قرارداد آقای قلعه‌نویی را هم شنیده‌ای، ظاهراً باشگاه سپاهان تمایل به همکاری بلندمدت با این سرمربی را دارد؟

این خیلی خوب است، در طول همین چند سال اخیر ما شاهد ثمرات حضور و ثبات مربیان در برخی تیم‌ها بودیم. شما پرسپولیس را ببینید، این در وهله اول نتیجه ثبات کادر فنی است، هر چند موضوعات دیگری هم دخیل بوده است. امیدوارم باشگاه خوب سپاهان و آقای قلعه‌نویی یک همکاری بلندمدت همراه با افتخارات زیاد داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج