جاباما
۷۹۸۷۰۱
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

کری خوانی مرگبار دو هوادار فوتبال در اردبیل

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از قتلی خبر داد که در پی کری خوانی هواداران دو تیم فوتبال رقم خورده بود.

خبرگزاری میزان: ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در گفت‌وگویی در خصوص قتلی که در پی کری خوانی هواداران دو تیم فوتبال صورت گرفته بود، اظهار کرد: هفته گذشته گزارش فوت یک جوان در ظاهر مبنی بر تصادف با خودروی پاترول واصل شد که در ابتدا موضوع تصادف منجر به فوت گزارش شده بود؛ اما با بررسی‌های صورت داده به موضوع مشکوک شدیم و مشخص شد بحث تصادف مطرح نبوده و موضوع قتل در میان است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در ادامه خاطرنشان کرد: در تحقیقات مشخص شد که دو دوست برای یکدیگر در خصوص هواداری تیم فوتبال مورد نظر خود، کری خوانی می‌کنند که مقتول در یکی از شبکه‌های مجازی مطلبی در قالب کری خوانی نسبت به تیم مقابل می‌نویسد و قاتل نیز جواب او را می‌دهد، در نهایت این دو نفر در یکی از کوچه‌های شهر اردبیل با هم به صورت فیزیکی درگیر می‌شوند.

وی بیان داشت: این دو فرد در ادامه با ضربات چاقو به یکدیگر صدمات سطحی وارد می‌کنند و پس از اینکه از هم جدا شدند متاسفانه شخصی که برای او در یکی از شبکه‌های اجتماعی پیام فرستاده شده بود با خودروی خود به دوستش که جوان ۳۰ ساله‌ای بود و به دلیل علاقه زیاد به تیم مورد علاقه‌اش، پرچم تیم مورد علاقه‌اش را روی سینه‌اش خالکوبی کرده بود ضربه وارد می‌کند و از روی او رد شده و در ادامه متواری می‌گردد.

عتباتی در ادامه اظهار داشت: پس از صدور دستورات قضایی و پیگیری کارآگاهان پلیس آگاهی، قاتل در یکی از شهر‌های استان آذربایجان غربی شناسایی شد، نهایتا خودش را معرفی کرد و پس از تفهیم اتهام توسط بازپرس جنایی و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بخدا فوتبال خوبه هواداری هم خوبه ولی تا حد خودش نه اینکه منجر به توهین و فحش و بعدشم درگیروقتل بشه،این جور هواداری از هرتیمی که میخواد باشه فقط باعث تاسف هستش که جون همدیگه رو بگیریم برای عقیده دیگری.

    • بدون نام

      خداکنم کیسه کشه مرده باشه

      پاسخ ها

      • نادر

        خاک بر سرت با این سطح شعورت

    • بدون نام

      طرفداری از تیم مورد نظر درصورتی قابل قبول هست که نه باعث بی احترامی به کسی بشه و نه از حد خودش بگذره و حتی بوی نژادپرستی به خودش بگیره در این صورت این دیگه اسمش جنون هست و نه چیز دیگری

    • بدون نام

      تعصبات احمقانه برای دو تیم آبی و قرمز
      شما فکر میکنید کک هر دو باشگاه و بازیکنان برای این دو هوادار میگزه که چه اتفاقی افتاده
      پولهای میلیاردی ماشینهای چندصدمیلیونی خانه های آنچنانی در بهترین جای تهران اونوقت چهار تا آدم احمق بخاطرشون تعصب آنچنانی دارن و جدیدن آدم کشی هم میکنند
      تا کی جهل و نادانی

    • حاج مهدی لنگ فر‌وش

      واقعا فوتبال ارزش کشتن یه ادم رو داره؟؟؟

      پاسخ ها

      • مهرداد

        عقل ک نباشه، چه فوتبال چه هرچی، ازین اتفاقا میفته دیگه

    • بدون نام

      همه لنگیارو باید کشت چون از غشر بی ارزش جامعن

      پاسخ ها

      • mohsen

        شما که با ارزشی ، جای توهین و عبرت گرفتن و تاسف از موضوع برو یه کم سواد یاد بگیر.با این کامنت آبروی هوادارای استقلال رو بردی. اون قشر هست دلبندم نه غشر. از این کامنت اسکرین شات گرفتم تو اینستا پست کنم.حالا نیایی مارو بکشی.خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج