۷۹۹۴۹۸
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

هافبک ایتالیایی به دنبال ایجاد انقلاب در فوتبال

تیاگو موتا، هافبک سابق و ایتالیایی تیم هایی چون: پاری سن ژرمن، اینتر و بارسلونا قصد دارد انقلابی بزرگ در دنیای فوتبال ایجاد کند.

ورزش سه: تیاگو موتا، هافبک سابق و ایتالیایی تیم هایی چون: پاری سن ژرمن، اینتر و بارسلونا قصد دارد انقلابی بزرگ در دنیای فوتبال ایجاد کند.

اگرچه تیاگو موتا یک فصل فوق العاده را زیر نظر ژوزه مورینیو در اینتر سپری کرد، اما سبک کاری او با سرمربی پرتغالی کاملا متفاوت است و تیاگو موتا می‌خواهد از سیستم نوین و فوق تهاجمی ۲-۷-۲ بهره ببرد.

هافبک ایتالیایی به دنبال ایجاد انقلاب در فوتبال

تیاگو موتا در حال حاضر سرمربی تیم زیر 29 ساله های پاری سن ژرمن بوده و هدف او ساختن تیمی است که کنترل بازی را با پرس شدید و تحرک زیاد، با و بدون توپ در دست بگیرد و دروازه بان تیمش همانند یک هافبک عمل کند.

در مصاحبه ای با گاتزتا دلا اسپورت، هافبک پیشین PSG تاکتیک مورد نظر خود را اینگونه توضیح داد: "ایده من مبتنی بر ارائه بازی تهاجمی بوده است و تیم فشرده من قصد دارد کنترل بازی را با پرس شدید و حرکت فراوان، با و بدون توپ در دست گیرد.

من می خواهم که بازیکنانی که توپ را در اختیار دارند همیشه 3 یا 4 راه حل داشته باشند و 2 بازیکن هم تیمی به آنها نزدیک باشند. معمولا مشکل اصلی در فوتبال انجام ساده کارها شامل کنترل اساس بازی، پاس دادن و دریافت راحت آن است.

هافبک ایتالیایی به دنبال ایجاد انقلاب در فوتبال

خیلی به اعداد در فوتبال علاقه ای ندارم؛ زیرا آنها شما را فریب می دهند. شما می توانید نمایشی هجومی با سیستم ۲-۳-۵ یا عملکرد دفاعی با روش ۳-۳-۴ داشته باشید. حتی در تیم من بسته به کیفیت بازیکنان، در یک بازی ۲ مدافع کناری در پایان بازی در نقش بازیکنان شماره ۹ و ۱۰ بازی می کردند. البته این بدان معنا نیست که من علاقه ای به ظهور مدافعانی چون کیه لینی و والتر ساموئل ندارم.

در سیستم ۲-۷-۲ دروازه بان به عنوان یکی از ۷ هافبک می‌باشد و برای من، مهاجم ، اولین مدافع و دروازه بان، اولین مهاجم است. سنگربان باید بازی را با پا آغاز کند و مهاجم نیز اولین نفری باشد که پرس را شروع می کند."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • m

      یا حضرت ترکیب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج