۸۰۰۲۱۲
۲۸ نظر
۵۴۹۱
۲۸ نظر
۵۴۹۱
پ

سلبریتی‌هایی که قتل آن‌ها همچنان در پرده‌ای از ابهام است

در میان پرونده‌های جنایی مخوفی که بدون پیدا شدن قاتل یا قاتلین مختومه شده‌اند در کنار چهره‌های معمولی، افراد سرشناسی را نیز شاهد هستیم که باتوجه به اینکه مدت‌هاست از مرگ مرموز آن‌ها می‌گذرد، اما ماموران قانون نتوانسته‌اند از راز قتل این سلبریتی‌ها پرده بردارند.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: در میان پرونده‌های جنایی مخوفی که بدون پیدا شدن قاتل یا قاتلین مختومه شده‌اند در کنار چهره‌های معمولی، افراد سرشناسی را نیز شاهد هستیم که باتوجه به اینکه مدت‌هاست از مرگ مرموز آن‌ها می‌گذرد اما ماموران قانون نتوانسته‌اند از راز قتل این سلبریتی‌ها پرده بردارند.

به احتمال شهرت و افتخار پای این سلبریتی‌ها را به جاهایی باز کرده است چشم ‌آن‌ها چیزهایی مگویی را دیده که هر کسی نباید ببینید و همین امر نیز مرگ‌های رمزآلودی را برای این سلبریتی‌ها به دنبال داشته است.

در ادامه با هم نگاهی به فهرستی از سلبریتی‌های خواهیم داشت که قتل آن‌ها همچنان در پرده‌ای از ابهام باقیمانده است.

مرلین مونرو

سلبریتی‌هایی که قتل آن‌ها همچنان در پرده‌ای از ابهام است

حتی اگر اهل سینِما و تلویزیون هم نباشید باز هم بدون شک مرلین مونرو را می‌شناسید.

این چهره سرشناس که یکی از معروف‌ترین سلبریتی‌های قرن بیستم به‌حساب می‌آید زمانی که در اوج محبوبیت بود و یکی از پول‌سازترین ستارگان هالیوود شناخته می‌شد در سن ۳۶ سالگی به‌طرز عجیبی دنیا را ترک کرد.

در تاریخ ۱۴ مرداد سال ۱۳۴۱، جسم بی‌جان مرلین مونروی زیبارو در حالی که گوشی تلفن در دستش خشک شده بود در رختوابش در لس‌آنجلس پیدا شد.

در آن زمان گفته شد که مرلین مونرو با مصرف بیش از حد داروهای خواب‌آور خودکشی کرده است اما برای مرلین‌ مونرویی که دنیا را در آستین خود داشت چنین مرگی بعید به نظر می‌رسد و همین امر گمانه‌‌زنی‌های زیادی را در پی داشت.

یکی از مهمترین فرضیه‌های مرگ مرلین مونرو، ارتباط این هنرپیشه زیبا با افراد سرشناسی مانند جان اف کندی، رئیس جمهور آمریکا و برادرش رابرت اف‌ کندی است.

گفته می‌شود که ارتباط مرلین مونرو با این دو نفر باعث شده تا وی چیزهایی را ببیند که هرگز نباید می‌دهید و در نتیجه برای ساکت کردن او به وی داروهای خواب‌آور خورانده‌اند.

جالب است بدانید سازمان سیا آمریکا از زمان مرگ مرلین مونرو تا به امروز هرگز این پرونده را مختومه اعلام نکرده است و سرنخ‌های جدیدی به آن‌ اضافه می‌شود اما بعید به‌نظر می‌رسد راز مرگ مرلین مونرو تا قیام قیامت بر کسی آشکار شود.

ناتالی وود

سلبریتی‌هایی که قتل آن‌ها همچنان در پرده‌ای از ابهام است

این چهره سرشناس و سلبریتی موفق در تاریخ ۸ آذرماه سال ۱۳۶۰ همراه با همسرش رابرت واگنر در یک قایق تفریحی بودند که در دریا غرق شد.

رابرت واگنر مدعی شد ناتالی وود شب قبل نوشیدنی زیادی خورده و ناپدید شده است. چندین ساعت بعد نیز پیکر بی‌جان ناتالی در حالی که صورتش در آب قرار داشت و لباس ابریشمی فاخری به‌تن کرده بود، شناور در آب پیدا کشد.

از آنجایی که ناتالی وود نوشیدنی زیادی مصرف کرده بود در ابتدا رسانه‌ها خبر از مرگ تصادفی او دادند اما پس از بررسی‌های بیشتری در پزشکی قانونی مشخص شد که کبودی‌های زیادی روی جنازه ناتالی وود وجود دارد و این امر حکایت از قتل وی داشت.

در نتیجه رابرت واگنر که این روزها ۸۷ سال دارد به‌عنوان مظنون اصلی قتل ناتالی وود شناخته شد. مدتی پیش نیز خواهر ناتالی وود و ناخدای قایق واگنر در برنامه تلویزیونی حضور پیدا کردند و مدعی شدند رابرت واگنر قاتل ناتالی وود است.

در همین زمینه اف‌.‌بی‌.‌آی در سال ۲۰۱۲ پرونده مرگ ناتالی وود را از غرق شدن اتفاقی به غرق شدن به دلایل نامشخص تغییر داد اما از آنجایی که این حادثه سال‌ها پیش باز می‌گردد بعید به‌نظر می‌رسد شواهد کافی پیدا شود و مرگ ناتالی وود همچنان در پرده‌ای از ابهام باقی خواهد ماند.

تلما تاد

سلبریتی‌هایی که قتل آن‌ها همچنان در پرده‌ای از ابهام است

این هنرپیشه زیبای فیلم‌های کلاسیک در سال ۱۳۱۴ در حالی که با مونواکسید کربن مسموم شده بود، پشت فرمان خودروی لینکلن‌اش پیدا شد.

لحظه‌ای که شاهدین جسد بی‌جان تلما را پیدا کردند موتور خودرو خاموش بود و روی گردن تلما آثار ضرب و جرح مشاهده می‌شد.

این موارد باعث شد تا کارآگاهان به این فرضیه برسند که فردی قصد داشته لوله گاز را به زور داخل گلوی تلما نگه دارد تا او با استنشاق کار مونواکسید کربن ناشی از اگزوز خودرو کشته شود.

در این شوهر تلما که وی را طلاق داده بود به عنوان یکی از اصلی‌ترین مظنونین شناخته شد، یکی دیگر از مظنون‌ها معشوقه آن زمان تلما بود و لاکی لوچیانو نیز که یکی از خلاف‌کارهای شهر بود به عنوان سومین مظنون تشخیص داده شد.

از قرار معلوم تلمای بیچاره یک هفته قبل از مرگ‌اش نامه‌های تهدید آمیزی دریافت می‌کرد و در این نامه‌ها به او گفته شده بود باید ۱۰ هزار دلار پرداخت کند و در غیر این‌صورت او را خواهند کشت.

بر اساس گزارش‌هایی که لس‌آنجلس تایمز در زمینه مرگ تلما تاد منتشر کرد دادگاه نتوانسته بود اسناد لازم را برای مجرم شناختن مظنونین فراهم کند.

در نتیجه به‌رغم اینکه مرگ بسیار مشکوکی برای این سلبریتی اتفاق افتاد اما هرگز کسی نتوانست این مرگ را تصادفی یا عمدی تشخیص دهد.

توپاک شکور

سلبریتی‌هایی که قتل آن‌ها همچنان در پرده‌ای از ابهام است

در سال ۱۳۷۵ توپاک شکور از دنیا رفت. این خواننده رپ پرطرفدار که فعال اجتماعی نیز شناخته می‌شد پس از تماشای مسابقه مشت‌زنی بین مایک تایسون و بروک سلدون، زمانی که در خیابان مشغول عبور بود از جانب سرنشینان یک خودروی کادیکلاک به رگبار بسته شد.

توپاک شکور زخم‌های مهلکی در این حادثه برداشت و چند روز بعد در بیمارستانی در نوادا از دنیا رفت.

توپاک شکور تنها ۲۵ سال سن داشت و قتل شکور به‌عنوان یکی از مرموز‌ترین جنایت‌های ایالت نوادا شناخته می شود.

از قرار معلوم دو سال قبل توپاک شکور با پاف دَدی (Puff Daddy) و کریستوفر والاس که به‌عنوان خواننده رپ رقیب شکور شناخته می‌شد درگیری‌های لفظی پیدا کرده بود.

شش ماه بعد از زمان این درگیری‌ها والاس در لس‌آنجلس به قتل رسید و قاتلین این دو خواننده هرگز به پای میز محاکمه کشیده‌ نشدند.

مرگ توپاک شکور رازهای جالب دیگری نیز دارد که دانستن آن‌ها برای شما خالی از لطف نخواهد بود.

آخرین آلبومی که توپاک در آن خوانندگی کرد با نام "The Don Killuminati: The Seven Day Theory " منتشر شد. اگر حرف‌های عنون این آلبوم را با هم جابجا کنید به جمله "OK on the ۷th u think I'm dead yet I'm really alive" می‌رسید.

این جمله در زبان ما به این معنی است که شما بر این باور هستید که من در روز هفتم خواهم مرد اما من هنوز زنده‌ام. از طرف دیگر به توپاک ۱۲ تیر شلیک شد که ۷ تای آن‌ها به جانش نشست.

ساعت مرگ توپاک نیز ۴:۰۳ دقیقه صبح بود که جمع این عدد‌ها برابر با ۷ می‌شود. او زمانی که مرد ۲۵ سال بیشتر نداشت که جمع ۲ و ۵ برابر ۷ است!

الیزابت شُرت

سلبریتی‌هایی که قتل آن‌ها همچنان در پرده‌ای از ابهام است

بیست و پنج دی‌ماه سال ۱۳۲۵ بدن بی‌جان الیزابت شرت در حالی که جراحت‌های مهلکی داشت در یک پارکینگ خالی در یک محوطه متروکه در لس‌آنجلس پیدا شد.

بدون الیزابت از وسط به‌ دو نیم شده بود و خون او را کاملاً خالی کرده بودند. در صحنه جرم نیز هی اثری از مجرم نبود و تمامی آثار جرم با دقت پاک شده بود.

این جنایت تنها یک شاهد داشت که مدعی بود یک سدان مشکی را مشاهده کرده بود اما این شاهد گواه دیگری مطرح نکرد.

نظریه‌های مختلفی در خصوص مرگ خونین و رمز‌آلود الیزابت مطرح شد اما این نظریه‌ها هرگز راه به جایی نبرد و قاتل نابکار و بی‌رحم توانست از چنگ قانون بگریزد.

جرج ریوز

سلبریتی‌هایی که قتل آن‌ها همچنان در پرده‌ای از ابهام است

این سلبریتی سرشناس که در دهه ۵۰ میلادی در سریال‌ ماجراهای سوپرمن نقش اول را بر عهده داشت در سال ۱۳۳۷ در سن ۴۵ سالگی از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

در خصوص مرگ اولین سوپرمن دنیای سینما و تلویزیون گمانه‌زنی‌های مختلفی مطرح شده است و بعضی‌ها بر این باور هستند که او خودکشی کرده اما بعضی دیگر هم معتقدند که گوله اتفاقی از تفنگ در رفته و به سر جرج اصابت کرده است.

این حادثه زمانی اتفاق افتاد که جرج ریوز به همراه نامزدش و دو دوست دیگرش دور هم جمع شده بودند و به همین دلیل احتمال قتل یا کشته‌‌شدن اتفاقی جرج ریوز بیشتر از خودکشی او وجود دارد اما با توجه به گذشت سال‌ها از مرگ جرج ریوز بعید به‌نظر می‌رسد در آینده پرده از راز مرگ او برداشته شود.

جانی استامپاناتو

سلبریتی‌هایی که قتل آن‌ها همچنان در پرده‌ای از ابهام است

استامپاناتو یکی از گانگسترهای معروف هالیوود بود و در سال ۱۳۳۶ با چندین ضربه چاقو به قتل رسید.

در آن زمان پلیس نتوانست پرده از این مرگ مخوف بردارد اما شایعاتی وجود داشت که گفته میشد احتمال داشت لانا ترنر، دوست‌دختر جانی استاپاناتو و یکی از هنرپیشه‌های معروف آن زمان هالیوود جانی را به قتل رسانده باشد.

شایعه دیگری نیز وجود داشت که بر اساس آن دختر ۱۴ ساله لانا ترنر قاتل جانی استامپاناتو شناخته میشد.

لانا ترنر در آن زمان در سریال‌ها و فیلم‌های معروفی مانند پیتون پلِیس (Peyton Place) و پستچی همیشه دوبار زنگ می‌زند بازی کرده بود و شهرت زیادی داشت.

از طرف دیگر جانی استامپاناتو به زور به ترنر تعرض می‌کرد و در نتیجه این احتمال می‌رفت که لانا ترنر، جانی استامپاناتو را به قتل رسانده و صحنه‌قتل را به گونه‌ای انجام داده که دخترش به دلیل دفاع از خود جانی را با ضربات چاقو کشته است.

در نهایت هیئت منصفه قانع شد که دختر ترنر برای دفاع از خودش مجبور به قتل استامپاناتو شده است و این پرونده مختومه شد لانا ترنز مدت‌ زیادی است که از دنیا رفته است اما دخترش چریل کرین، که در دفاع از خود جانی را به قتل رساند هنوز زنده است و پس از گذشت سال‌ها حاضر نیست در خصوص دلیل اصلی قتل جانی استامپاناتو لب به سخن باز کند.

باب کرِین

سلبریتی‌هایی که قتل آن‌ها همچنان در پرده‌ای از ابهام است

سریال Hogan's Heros در دهه ۶۰ طرفداران زیادی پیدا کرد و ستاره این سریال، باب کرین در آپارتمان خود در آریزونا در سال ۱۳۵۶ به‌طرز فجیعی به‌قتل رسید.

مرگ باب کرین شگفتی زیادی در میان هواداران و رسانه‌ها ایجاد کرد و باعث شد تا جنبه‌های دیگری از زندگی شخصی این سلبریتی معروف دهه ۶۰ میلادی افشا شود.

باب کرین بیمار جنسی بود و بسیاری بر این باور هستند که دوست قدیمی‌اش جان کارپنتر او را به قتل رسانده اتس. به همین منظور در سال ۱۹۹۴ دادگاهی برای محاکمه جان کارپنتر برگزار شد و نبود شواهد کافی باعث تبرئه شدن او گردید.

چهار سال بعد نیز کارپنتر از دنیا رفت و راز مرگ باب کرین را برای همیشه با خودش به گور برد. مرگ باب کرین به‌عنوان یکی از پیچیده‌ترین قتل‌های تاریخ شناخته می‌شود که ماموران قانون را بهت‌زده کرده بود.

ویرجینیا رَپ (Virginia Rappe)

سلبریتی‌هایی که قتل آن‌ها همچنان در پرده‌ای از ابهام است

در سال ۱۳۳۹، ویرجینیا رَپ، بازیگر فیلم‌های صامت و یکی از اولین سلبریتی‌های سینِما بر اثر زخم‌های داخلی در هتل سنت‌فرانسیس در سانفرانسیسکو از دنیا رفت.

ظاهراً در این هتل مهمانی پرسر و صدایی برگزار شده بود و به‌رغم اینکه در آن زمان مشروبات الکلی در سانفرانسیسکو ممنوع بود باز هم مهمانان در این مهمانی، مقدار زیادی الکل مصرف کرده بودند.

حاضرین در مهمانی گزارش داده بودند که ویرجینیا رپ و راسکو آرباکل، که یکی از هنرپیشه‌های مرد موفق آن زمان بود در اتاقی با هم بودند که ناگهان صدای داد و فریاد وریجینیا از این اتاق به‌گوش رسید.

پس از اینکه حاضرین سراسیمه خودشان را به اتاق می‌رسانند با ویرجینیا روبرو می‌شوند که رعشه به بدنش افتاده و از درد به‌خودش می‌پیچد. ویرجینیا به سختی صحبت می‌کرد اما باز هم توانست به یکی از دوستانش بگوید که راسکو آرباکل این بلا را سرش آورده است.

سه روز بعد وریجینیا رَپ از دنیا رفت و همان‌گونه که انتظار می‌رفت راکو آرباکل به دلیل قتل وریجینیا بازداشت داشت اما پس از برگزاری جلسه‌های مختلف دادگاه، آرباکل تبرئه شد.

مرگ ویرجینیا رپ، تأثیر زیادی بر زندگی حرفه‌ای راکو آرباکل داشت و او در سن ۴۶ سالگی بر اثر حمله قلبی از دنیا رفت.

پرنسس دایانا

سلبریتی‌هایی که قتل آن‌ها همچنان در پرده‌ای از ابهام است

بسیاری بر این باور هستند جدایی پرنسس دایانا و پرنس چارلز تأثیر زیادی بر ذهن و روان دایانا داشت و در چند ماه آخر زندگی‌اش به رغم اینکه سعی میکرد وانمود کند زندگی معمولی دارد باز هم دائم از اینکه ممکن است به قتل برسد ترس داشت و می‌گفت که دست‌‌آخر در یک سانحه اتومبیل کشته خواهد شد.

روزگار به پیش‌بینی دایانا جامه عمل پوشاند و پرنسس دایانا در یک تصادف مرموز و عجیب که در داخل تونل صورت گرفت کشته شد.

تحقیقات ماموران قانون برای مشخص کردن دلیل این تصادف و مرگ پرنسس دایانا ماه‌ها به طول انجامید اما نتیجه‌ای نداشت و مرگ پرنسس دایانا به عنوان یکی از مرموزترین مرگ‌ها در میان درباریان بریتانیا در دهه‌های اخیر شناخته می‌شود.

جیل دَندو (Jill Dando)

سلبریتی‌هایی که قتل آن‌ها همچنان در پرده‌ای از ابهام است

جیل دندو یکی از سرشناس‌ترین روزنامه‌نگاران بریتانیایی بود که در اثر اصابت گلوله به ناحیه سر در ششم اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۸ به قتل رسید.

کشته‌شدن جیل دندو یکی از مرموز‌ترین جنایت‌ها در بریتانیا شناخته می‌شود و در همین زمینه فردی با نام بَری جورج (Barry George) به محاکمه کشیده شد، جورج که سابقه تعرض جنسی نیز داشت به دلیل نبود مدارک لازم برای اثبات قتل جیل دندو از دادگاه بی‌گناه بیرون آمد.

از آنجایی که جیل یک روزنامه‌نگار معتبر و سرشناس بود، شایعه‌های زیادی مبنی بر انگیزه‌های سیاسی برای قتل او مطرح شده است.

جیل دندو در کنار نگارش گزارش‌های سیاسی، مطالب و گزارش‌های اجتماعی مختلفی نیز در رسانه‌ها منتشر کرده بود که این امر احتمال قتل وی بدست گروه‌های خلافکارانه را بیشتر کرده است اما بعید به‌نظر می‌رسد در نهایت شاهد اجرای قانون و مجازات قاتل جیل دندو باشیم.

بانی لی بِیکلی (‌Bonnie Lee Bakley)

سلبریتی‌هایی که قتل آن‌ها همچنان در پرده‌ای از ابهام است

بانی لی بیکلی همسر رابرت بلیک، هنرپیشه معروف سینما بود و در تاریخ ۱۴ اردی‌بهشت سال ۱۳۸۰ در یک خودرو منتظر همسرش بود با گلوله به قتل رسید.

ابتدا رابرت، همسر بای لی بیکلی، متهم اصلی شناخته شد و سه نفر شاهد مدعی شدند رابرت زمانی که همسرش داخل اتومبیل در حال مرگ بود رفتار عجیبی را از خودش نشان می‌داد و میلی به کمک و نجات همسرش نداشت.

ظاهراً بلیک نفرت زیادی از بیکلی داشت و به اجبار با وی ازدواج کرده بود. در نتیجه دنبال راه چاره‌ای بود تا به هر ترتیبی که شده از شر بیکلی خلاص شود و حضانت دخترش را بر عهده بگیرد.

از طرف دیگر بلیک دست داشتن خودش در قتل بیکلی را انکار کرده و مدعی است بیکلی دشمنان زیادی داشته است. دادگاه نیز نتوانست دلایل محکم برای محکوم کردن بلیک را ارائه دهد و مرگ بانی لی بیکلی همچنان در هاله‌ای از ابهام باقی‌مانده است.

بریتنی مورفی

سلبریتی‌هایی که قتل آن‌ها همچنان در پرده‌ای از ابهام است

این بازیگر زیبا و جوان را که هنرنمایی وی در فیلم ۸ مایل را حتماً به‌خاطر دارید در سن ۳۲ سالگی در حمام خانه‌اش غش کرد و پس از انتقال به بیمارستان دچار ایست قلبی شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

بریتنی مرگ عجیبی داشت و حتی کالبد شکافی نیست نتوانست دلیل اصلی مرگ او را تشخیص دهد.

علت مرگ او نوعی خاص از بیماری ذات‌الریه ذکر شد که این دلیل در ابتدا خیلی جدی گرفته نشد تا اینکه حدود شش ماه بعد همسر بریتنی مورفی نیز دقیقاً به همین بیماری عجیب مبتلا شد و از دنیا رفت.

مرگ همسر بریتنی مورفی باعث شد تا ادامه بهداشت لس‌آنجلس آزمایش‌های بیشتری را در خانه آن‌ها ترتیب دهد و مشخص کرد که نوعی خاصی از قارچ باعث مرگ بریتنی مورفی و همسرش شده است.

این دلایل هرگز طرفداران بریتنی مورفی را قانع نکرد، پدر بریتنی نیز مدعی شد که بریتنی با سم آرسنیک مسموم شده بود اما پلیس حرف‌های پدرش را جدی نگرفت و مرگ بریتنی مورفی که در اوج سلامت و شهرت قرار داشت به یکی از مرگ‌های عجیب و تاسف‌بار هالیوود تبدیل شد.

رانی چیسن (Ronni Chasen)

سلبریتی‌هایی که قتل آن‌ها همچنان در پرده‌ای از ابهام است

ممکن است اسم رانی چیسن به گوش شما نخورده باشد اما جالب است بدانید رانی ید طولایی در پشت‌صحنه هالیوود داشت و چهره‌های بزرگی مانند مایکل داگلاس را به دنیای سینما معرفی کرده بود.

رانی در تاریخ سه‌شنبه ۲۵ آبان سال ۱۳۸۹ در حالی که از صحنه‌فیلم‌برداری به خانه باز می‌گشت به گلوله بسته شد و در دم جان باخت.

در ابتدا شایعه‌هایی از دست داشتن رانی چیسن در معامله‌های مشکوک و به‌قتل رسیدن وی در همین راستا مطرح شد اما مدتی بعد پلیس از انگیزه قصد به دلیل سرقت خبر داد.

اما مردان قانون نتوانستند مجرم اصلی را تحویل قانون دهند و به احتمال زیاد قاتل رانی چیسن هنوز هم در جامعه آمریکا سالم و سلامت در حال زندگی است.

در این قسمت به پایان فهرست سلبریتی‌هایی رسیدیم که هرگز پرده از راز قتل آن‌ها برداشته نشده است. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم به پرونده‌های جنایی مشکوک و عجیب علاقه‌ دارید و مورد خاصی در نظر شماست، در قسمت نظرات این موارد را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط یک عاقا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دو تا بودنا!

      • بدون نام

        الیزابت باید فامیلیش رو عوض کنه

    • بدون نام

      اون زمان چه تیپ به روز و زیبا بوده خانم مرلین در واقع اولین عکس از چهره های اون زمان میبینم که زیبا بوده و بقیه عکسها نیم قرن پیش تیپ سوفیا هستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زیر گل تماما پوسیده .خوبی زندگی اینه کوتاهه و دنیاپرستها فرصت چندانی ندارند

      • بدون نام

        کاربر 6و56 دلیل میشه به بهانه اخرت زندگی رو به خودمون زهرمار کنیم؟

    • بدون نام

      سلبریتی باشی و با دیکتاتورها مخالفت کنی زنده نمیمونی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ناصر عبداللهی

    • تیموری

      در مورد خاشقچی چرا ننوشتید پاسخگو باشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخ

    • eminem

      2pac ىکى از بهترىن و روشن فکر ترىن هنرمند هاى کل تارىخه

    • بهنام

      آقا تختی

    • بدون نام

      مایکل جکسون رو یادتون رفت بگید. اینا کار آدماییه که جزء برنامه نظم نوین جهانی هستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیز جان زیاد پای صحبتای بی پایه و اساس امثال رائفی پور نشستی؛



        اینا دچار توهم توطئه هستن و حرفاشون بر اساس تعصبات و توهماته بیشتر

      • محمد

        دقیقا درسته مایکل جکسون یادشون رفت. حرف شما کاملا درسته و به حرفای زیادی و چرت مخالف های رائفی پور توجه نکن چون اینا یا اکانت فیکن یا سودشون تو نفهمیدن و انکار این حرف هاست

    • مهرداد

      کاش سلبریتیای بی خاصیت و بیسواد و حتی خائن ایرانیم یکی میکشت راحت میشدیم، یه مشت بیسواد ک با تکرار تکرار این شد اوضاعمون، تو همه چی هم متخصصن، یه مشت سگ و گربه باز دو تابعیتی ک حاضر نیستن بچشون ایرانی باشه ولی تو هر مساله ای راجب ایران نظر میدن، اهای قاتل یه نگاهیم به سلبریتیای ایران بنداز

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مطمئنا شما دچار مشکلات روحی و روانی هستی ؛
        حرفات حرف آدم سالم و بامنطق و اخلاق مدار نیست. حرف آدم حسود و بخیل و مشکل داره

      • بدون نام

        تموم تیترای برترینهارو خوندی با اون مغز فندوقیت یکم فکرم نکردی همرو ترکیب کردی نتیجه گیری کردی ؟

      • ناتاشا

        مهرداد من یه روان پزشک خوب سراغ دارم می خوای شمارشو؟؟؟

    • بدون نام

      بروس لی چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گودا ااا

    • بدون نام

      پرنسس دايانا هم براي خودش شيطوني بوده ها من فكر مي جردم كه آخي چه شوهر خيانتكار و چه زن مظلومي

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هنگام مرگ پرنسس دایانا نامزدش هم همراهش بوده

      • من

        وبعدش چی براتون اشکارشد که به این نتیجه رسیدید؟

      • شسی

        پرنسس دیانا الکی قهرمان تاریخ هستش....زن کاملن فاسدی بوده با همه هم ارتباط داشته

    • بدون نام

      دایانای زیبا ...

    • بدون نام

      مطلب چندجا غلط تایپی داره اصلاحش کنید

    • هومن کیانی نژاد

      در باره بروسلی و پسرش چیزی ننوشتید همینطور مرحوم تختی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج