adexo3
۸۰۰۶۳۶
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

نصیرزاده: سپاهان نباید با پول مردم پُز بدهد

هوشنگ نصیرزاده در مصاحبه ای به اظهارات مسعود تابش مدیرعامل سپاهان پاسخ داد.

ورزش سه: مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان پس از تساوی تیمش مقابل ماشین سازی در مصاحبه ای به انتقاد از مالکیت باشگاه ماشین سازی پرداخت؛ اینکه چرا دو باشگاه در لیگ برتر باید تحت مالکیت یک نفر باشد.

اظهارات مدیرعامل سپاهان با ناراحتی هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی روبرو شده و او در مصاحبه ای به صحبت های مدیرعامل سپاهان پاسخ های تندی داده است.

هیچ یک از صحبت های تابش واقعی نیست

آقای تابش در یک گفتگوی غیرمتعارف و با ناشی گری کامل قضاوتی داشته، که هیچ کدام واقعی نیست. او به مالکیت خصوصی همزمان دو تیم ایراد گرفته، در حالی که خودش به همراه آقای شیعی از پیکان، توحیدی از مس کرمان و جواهری از مس کرمان، عضو هیئت هیئت مدیره باشگاه های صنعتی یک وزارتخانه ( وزارت صنعت، معدن و تجارت) هستند.

انگار یادتان رفته از جیب مردم تیم داری می کنید !

انگار یادتان رفته از جیب مردم تیم داری می کنید؛ مقصر مهاجمین ما بودند که چهار توپ تک به گل را به ثمر نرساندند، وگرنه با گل های بیشتری تبریز را ترک می کردید. شما اطلاعات داوری‌اتان آنقدر ضعیف است، که تصور می کنید داور برای اجرای کرنر باید به وقت بازی اضافه کند؛ در حالی که فقط ضربه پنالتی است که داور برای اجرای آن باید منتظر بماند.

شما مهارت مصاحبه ندارد !

انجام مصاحبه خارج از چارچوب، آن هم در حالی که هیچ حرفی برای گفتن در بنیان دیزل نداشتید و ربط دادن گلی که از ۳۰ متری دریافت کردید به مالکیت باشگاه، نشان از این دارد که شما مهارت مصاحبه ندارید.

شما و 10تیم دیگر از بیت المال هزینه می کنید

داور مسابقه به اشتباه بازیکن ما را از زمین اخراج کرد و ۷۰ دقیقه مقابل شما ۱۰ نفره بودیم و چهار موقعیت گل هم از دست دادیم. متاسفانه شما به همراه ۱۰ تیم دیگر از بیت المال هزینه می کنید و در مقابل برای فردی که از جیب خود برای دو تیم هزینه می کند، یقه پاره می کنید.

چشم بصیرت برای دیدن حقایق وجود ندارد

اساسنامه فیفا حاکی است، هیچ کمپانی یا فردی نمی تواند بیش از دو تیم در یک سری از مسابقات را هدایت و کنترل کند؛ در حالی که وزارت صنعت، معدن و تجارت هم اکنون ۵ تیم، وزارت نفت ۴ تیم و وزارت ورزش ۲ تیم در مسابقات لیگ برتر را کنترل و هدایت می کنند، ولی چشم بصیرت برای دیدن آنهایی که از جیب مردم هزینه می کنند، نابینا شده.

متاسفانه شما حرمت شکنی کردید

باشگاه شما فصل گذشته به شهادت آمار برنامه نود، بیشترین سود را از اشتباهات داوری برده بود؛ اما با این توصیف باز هم کاندیدای سقوط بودید. متاسفانه شما حرمت شکنی کردید؛ مربی خارجی خود را به کنفرانس فرستادید، که به جای مسائل فنی به مالکیت باشگاه بپردازد و خودتان نیز دست به مصاحبه زدید، که تمام اظهاراتتان ناشی از اطلاعات ناقص بود و همینطور باشگاه شما نیز بیانیه داد.

در زمین مبارزه جانانه کردیم و این چه ربطی به مالکیت دارد !

شما به چه دلیل تصور می کنید که باید بازی را برنده از زمین خارج شوید، در حالی که حتی یک موقعیت گل هم نداشتید و چهار موقعیت استثنایی ما هم به هدر رفت. ما در زمین با هم مبارزه جانانه کردیم؛ این موضوع چه ربطی به مالکیت باشگاه دارد.

چرا به فروش امتیاز سپاهان نوین اعتراض نکردید !

زمانی که سپاهان نوین به لیگ برتر صعود کرد، وزارت خانه شما امتیاز آن را به فولادخوزستان داد که از لیگ برتر سقوط کرده بود؛ آن موقع شما کجا بودید که به این موضوع اعتراض کنید. از نکات جالب اینکه به داشتن ۱۰ تیم در مسابقات رضایت نمی دهید و باز هم در مصاحبه گلایه کرده اید که مانع تشکیل سپاهان نوین می شوند و متوجه این نکته نیستید که ما از جیب خودمان خرج می کنیم و شما از جیب مردم.

جای سپاهان بودیم با پول بیت المال پز نمی دادیم

باشگاه ما برای مجموعه شما و شخص سرمربی شما، احترام زیادی قائل است ولی این خودداری که در این چند روزه انجام شد، برای احترام به هواداران سپاهان شد، اما شما متاسفانه حرمت شکنی کردید و اشتباهات داوری که به ضرر ما بود را به زیان خودتان معرفی کردید. ما اگر جای شما بودیم، با پول بیت المال این همه پز نمی دادیم و غرور ما را نمی گرفت.

ماشین سازی و تراکتورسازی هیئت مدیره مجزا دارند

ماشین سازی و تراکتورسازی جهت اطلاع شما (مسعود تابش مدیرعامل سپاهان)، دارای دو هیئت مدیره مجزا و کاملا مستقل و بدون رابطه نسبی و سببی با یکدیگر و دارای پروانه مجزا بوده، اما هر دو به مجموع سرمایه گذاری "دریک" در تبریز تعلق دارند؛

همانطور که تیم شما، ذوب آهن، پیکان، سایپا، گل گهر سرجان، مس کرمان، مس رفسنجان، مس سونگون، فولادخوزستام و آلومینیوم اراک دارای هیئت مدیره مجزا هستید، ولی همگی زیر نظر وزارت صنعت و معدن می باشید. در پایان هم افکار عمومی حق بدهد، ما باید مورد اعتراض قرار بگیریم که از جیب خودمان خرج می کنیم، یا شما که از جیب مردم هزینه می کنید؟!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از وقتی مدیرعامل یک باشگاه شدی حرفای بیربط زیاد میزنی آقای نصیرزاده. قبلا منطقی و طبق قوانین و اصول فیفا صحبت میکردی و ادله میاوردی پس چی شد اون شخصیت و کارشناس برجسته فیفا که برای همگان و بدون جانبداری همین مسائل و مشکلات باشگاه و باشگاهداری رو به همگان گوشزد میکرد؟ گویا شما فقط سخنور هستید ولی در عمل قانون رو براحتی دور میزنی مثل همه ی کلاشها

    • بدون نام

      دارن میسوزن فقط سوزش باعث میشه همچین حرفهایی بزنن.
      فرقی هم نمکنه چ تهرانی باشن چ شعله زردهای اصفهان

    • بدون نام

      حرف حق

    • بدون نام

      احسنت

    • بدون نام

      اقای نصیرزاده شما براساس روابط مدیر عامل باشگاه شده اید وگرنه اگر بر اساس ظوابط پیش میرفتی شما را مدیر عامل ی مرغداری هم نمیگذاشتن . تو کجا سابقه مدیریت داشتی . فقط به خاطر مطالعه چند کتاب در باره فونبال با استفده از بند پارتی یهویی شدی کارشناس داوری

    • بدون نام

      شاید تابش مدیر عامل خوبی نباشه ولی خود تو از مدیریت هیچی سر در نمیاری . وجدانا اگر امتحان مدیریت بدی نمره ات زیر صفره

    • محمد

      نمیدونم مشکل بعضی ها با آتا زنوزی چیه.. اگه کسی پیدا میشه مثل زنوزی تو شهرهای دیگه بسم‌الله.. آفرین به نصیر زاده با بیان رسا وکامل..

    • ناصر

      احسنت به آقای نصیرزاده

    • بدون نام

      سپاهان بااون پولهای کثیفش ،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج