۸۰۰۶۹۰
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

سیدجلال: مدیران پشت ما پنهان شده‌اند

مصدومیت دو بازیکن جدید پرسپولیس، کاپیتان این تیم را حسابی عصبانی کرده است.

وب‌سایت نود: کاپیتان پرسپولیس این روزها فشار زیادی را تحمل می‌کند. جلال حسینی که بیش از همه در این مدت به دلیل کمبود بازیکن و شرایط تیمش به عنوان کاپیتان تحت فشار است از مسئولان باشگاه عصبانی است و آنها را در مشکلات پیش‌آمده مقصر می‌داند.

عصبانیت او بعد از پایان بازی‌های آسیایی و بحث بازی با پیکان بیشتر از همیشه است. او اعتقاد دارد که مسئولان تیم نباید به هیچ عنوان زیر بار برگزاری بازی در آن شرایط می‌رفتند و موافقت آنها برای بازی کردن مقابل پیکان بسیار غیرحرفه‌ای بوده است.

جلال حسینی بعد از این اتفاقات خودش را ممنوع المصاحبه کرده است و اعتقاد دارد که هر کسی هر سوالی دارد باید از مدیران تیم بپرسد.

او درصحبتی کوتاه گفت: «من به عنوان بازیکن و کاپیتان پرسپولیس هیچ حرفی برای گفتن ندارم. به نظرم گفتنی‌ها نزد مدیران و مسئولان باشگاه است. آنها که بعد از برد تیم مقابل پیکان پشت این برد پنهان شدند و نگفتند چرا حق ما را نگرفتند و اجازه دادند با این همه مصدوم و غایب به مصاف پیکان برویم.

این بازیکنانی که هر بازی مصدوم می‌شوند مقصرش مدیران باشگاه هستند. ما فقط با یک جلسه تمرین با پیکان بازی کردیم و هیچ کس حمایتی از ما نکرد. اگر در آن بازی یکی از بازیکنان باز هم رباطش پاره می‌شد یا مصدومیت شدیدی پیدا می‌کرد کدام یک از این آقایان پاسخگو بودند؟ من هیچ مصاحبه‌ای در هیچ موردی انجام نمی‌دهم و هر سوالی دارید از مدیران تیم بپرسید شاید پاسخگو باشند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بنده خداها چه کارکنند نه تنها پشت شما را خالی نکردند بلکه با رایزینی ها مسنمر با بازیکان تیم های رقیب وهوای کردن انهابا دادن وعده های سرخرمن،مثل بازی پیکان گل مفتی که دروازبان می خورد،یا با بازیکنان خوب وتاثیرگذار تراکتور که یهوی نا پدید می شوند،یا بازیکنان پدیده و یا دیگر تیم ها، حمایت داورها نگرفتن پنالتی تیم های رقیب،مردود کردن گل سالم انها،حمایت گزارشگرها از جمله فردوسی پور با ان گزارش جانبه دارانه خودبه جهت انحراف اذهان عمومی مردم،اقا سیدجلال فکر کردی اینها همینطوری بدست میاد خواهشا مدیران ومسئولان را مقصر ندانیدانها دارند زحمت خودشان را می کشند.لطفا دنبال بهانه نگردید همینطور که تو یک اتاق دربسته به شماجام میدن مطمئن باش قهرمانی را هم به شما می دهند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک

      • بدون نام

        این رو هم اضافه کنید که وقتی آوردنش برنامه ی نود ومی تونست همه ی حقایق رو بگه شروع کرد به تعریف وتمجید از مدیران تیم وپشت سرهم تشکر می کرد ازشون تا یه موقع حقوقش دیر نشه.فقط طارمی پته شونو ریخت رو آب.چون داشتن همه ی تقصیرهارو مینداختن گردنش.

      • masoud

        (((( جک سال
        مردود کردن گل سالم آنها :)))))
        همین یک جملت معلومه از سوزش داری حرف میزنی همینکه دشمنیتون رو و غریب پرستی خودتون رو به همه ثابت کردین جواب همه سوالارو دادید. تحلیلهایی از روی سوزش

    • بدون نام

      بابادیگه شورش درنیا

    • بی نام

      نمی دونم چطور بازیکنان درلیگ برتر انگلستان یا لالیگا هرسه روز یک بازی انجام میدن اونهم با تمام توان دقت کنید با تمام توان یعنی درهربازی بالای ۸ کیلومتر دوندگی بعدش بازیکنان تیم های به اصطلاح لیگ برتر کشورمون میخوان هر ۸ روز یکبازی انجام بدن تا خدای نکرده مصدوم نشن

    • فتاح

      انگار برای بقیه تیم ها محروم شدن عزیز برادر جعل کردید بازیکن غیر قانونی آوردید شش بازی هم براتون عقب انداختن از رییس جمهور گرفته تا وزیر وکیل هم دنبال کارهاتونن هر کاری هم میکنید که فوقش توبیخ در پرونده بهتون بدن کارت قرمز هم که هیچ نمیگیرن براتون گل هم میخورید که آفساید اعلام میشه تازه دلال هم میگه یه اوت بهمون هدیه ندادن البته شما دیگه این چیزها رو حق مسلم خودتون میدونید هدیه نیست که

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چطور کیسه رفت تو بحران بازیشو لغو کردن ؟؟؟!!!
        یه کم بفهمیم کیسه کشا

    • بدون نام

      برو گم شو پیری آخرین نفس های فوتبالیت است پابرلب گور استی مثلی سگ دروغ میگوی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج