۸۰۱۱۶۳
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

ترامپ خواستار مقابله با «شبکه سی ان ان» شد

رئیس جمهور آمریکا با متهم ساختن شبکه سی ان ان به ارائه گزارشهایی مغرضانه از عملکرد دولت آمریکا در عرصه بین المللی، خواستار راه اندازی یک شبکه تلویزیونی بین المللی برای معرفی بهتر آمریکا شد!

خبرگزاری مهر: به نقل از واشنگتن اگزمینر، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه خواستار راه اندازی یک شبکه تلویزیونی بین المللی برای رقابت با شبکه سی ان ان در بازارهای بین المللی شد.

ترامپ پیشتر از این شبکه تلویزیونی به دلیل انتشار گزارشهایی جانبدارانه در مورد عملکرد دولت آمریکا در عرصه بین الملل شکایت کرده بود.

رئیس جمهوری آمریکا با انتشار چندین پیام توئیتری نوشت: «در حالی که در داخل آمریکا و بر مبنای رتبه بندی، عملکرد سی ان ان چندان چشمگیر نیست، این شبکه در خارج از آمریکا رقبای اندکی دارد».

در بخشی دیگر از این پیامهای توئیتری آمده است: «در سرتاسر جهان، سی ان ان از این نفوذ مقتدرانه برخوردار است که چهره ای دروغین و غیرمنصفانه از آمریکا را ترسیم کند. باید کاری انجام داد، از جمله راه اندازی یک شبکه جهانی متعلق به آمریکا که ما را آنگونه که واقعاً هستیم، عالی و درخشان، به جهانیان نشان دهد!»

این نخستین بار نیست که ترامپ، ستاره یک برنامه پرطرفدار تلویزیونی که در سال ۲۰۰۴ شرکت فیلمسازی خود را تأسیس کرد، تلاش می کند تا در صنعت تهیه و پخش اخبار (رادیو و تلویزیون) دخالت کند.

ترامپ در اکتبر ۲۰۱۷ نیز از بازبینی احتمالی مجوز شبکه ان بی سی سخن گفت. دلیل این بازبینی آن بود که شبکه مذکور در گزارشی مدعی شد «رکس تیلرسون» وزیر خارجه سابق آمریکا رئیس جمهور را فردی «احمق و ابله» خوانده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیخیال بابا فکر کردی ملت گول حرف های تورو ميخورن سگ زرد برادر شغاله شما دستتون تو یه کاسه است تا نشون بدین انگلیس بی گناهه در صورتیکه تمام اينکارا زیر سر انگلیسهاست آمریکا مثل بازار تجارت انگلیس هست مردم آمریکا اصلا برای اونا مهم نیستند از اول هم برپایی امريکا مقصود همین بود و هست

    • بدون نام

      شبکه سی ان ان یک شبکه زرد وهوچی گر هست اصلا با روح وروان وسبک زندگی امریکن سازگار نیست .در امریکا خیلی کم بیننده داره که عموما افراد مسن با سواد کم هستند

    • بدون نام

      شبکه سی ان ان مثل یک لکه ننگ روی صورت امریکا میمونه ....چطور اجازه میدن همچین شبکه ای در اونجا فعالیت کنه؟!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج