۸۰۲۰۹
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

بهترین گجت‌های سال ۲۰۱۳

این گجت ها شامل انواع محصولات تکنولوژی هستند و از بهترین گوشی هوشمند موبایل گرفته تا دوربین عکاسی، نرم‌افزار، بازی، اتومبیل و وب سرویس ها را شامل می شود.

بهترین گجت‌های سال 2013

برترین ها: در این مطلب به معرفی گجت هایی پرداخته ایم که مجله فناوری استاف به عنوان برترین محصولات سال 2013 میلادی آنها را انتخاب کرده است. این گجت ها شامل انواع محصولات تکنولوژی هستند و از بهترین گوشی هوشمند موبایل گرفته تا دوربین عکاسی، نرم‌افزار، بازی، اتومبیل و وب سرویس ها را شامل می شود.

بهترین گجت‌های سال 2013

برترین گجت سال در حوزه تناسب اندام: ( ۸۰پوند) Fitbit Flex

Fitbit تا پیش از امسال، گیره هایی برای نصب به لباس کاربر ارایه می کرد که نوعی ردیاب تناسب اندام فرد بود. اما امسال دستنبدی تهیه کرده است که روند بسیار بهتری دارد. با داشتن بلوتوث نسخه ۴، کاربر می تواند اطلاعات را از دستبند به اسمارت‌فون خود منتقل کند.

این دستبند میزان خواب کاربر را بررسی می کند. با کوچک ترین ضربه روی نمایشگر آن، لامپ های LED روشن می شوند و به کاربر نشان می دهند چقدر به اهداف روزانه خود نزدیک شده است. این دستبند همچون ساعت های ارتباطی فیلم های علمی- تخیلی است.

بهترین گجت‌های سال 2013


برترین بازی موبایل سال: New Star Soccer 1.5 (رایگان)

با این بازی زیبا و هیجان انگیز اندروید می توانید به یک سوپر استار واقعی تبدیل شوید و مهارت های خود را در بازی فوتبال بالا ببرید. کاربر با شرکت در تیم های پایین کار خود را شروع می کند و کم کم راه خود را به لیگ های بالاتر باز می کند و با مهارت های جدیدتر بازی می کند. در این بازی حتی انتخاب کفش خوب برای بازی می تواند شانس شما را برای سوپر استار شدن افزایش دهد. گیم پلی ساده، گرافیک عالی با محیطی واقعی، انواع لباس ها و کفش های متنوع و رایگان بودن از جمله ویژگی های این بازی هستند.

بهترین گجت‌های سال 2013


برترین گوشی هوشمند سال: ( 470پوند) LG G2 470

شاید برای شما هم باور این مساله که ال‌جی بتواند از دیگر برندهای گوشی موبایل سبقت بگیرد و در ردیف بهترین و مقام نخست بنشید، سخت باشد. اما باید قبول کنید این برند کره‌ای تا اندازه ای پیشرفت کرده است که با معرفی G2 توانست نام خود را در میان برترین ها ثبت کند. G2، صفحه نمایش 5.2 اینچ دارد که به نظر بسیار بزرگ است اما خوشبختانه عمر باتری خوبی دارد. کاربر می تواند با دوبار کلیک روی نمایشگر گوشی را از خواب بیدار کند.

بهترین گجت‌های سال 2013


گجت برتر سال در حوزه موسیقی: ( 170پوند) Sonos Play

Sonos برندی شناخته شده و مشهور در زمینه سیستم های بی سیم صوتی است و همیشه محصولات hi-fi بسیار گران قیمت تولید و عرضه می کند. این سیستم ها انواع امکانات لازم صوتی را دارند. یکی از بهترین محصولات این برند، بلندگوهای Play است. Play:1 که امسال عرضه شد بسیار کوچک هستند و می توان در هر مکانی به راحتی آن را قرار داد. البته این بلندگو بی سیم و قابل جابه جایی نیست و بلوتوث نیز ندارد اما کیفیت صدای عالی و قیمت بسیار مناسبی دارد.

بهترین گجت‌های سال 2013


برترین اپلیکیشن سال: Citymapper (رایگان)

در سال 2013 اپلیکیشنی عرضه شد که راهنمای راه کاربران بود. با این اپلیکیشن امکان گم شدن کاربر صفر بود. Citymapper اطلاعات لازم در مورد مسافت با پای پیاده، با وسایل نقلیه عمومی، تاکسی، قیمت بلیت و ... را به کاربر می دهد. البته این نرم‌افزار در لندن و نیویورک کار می کند.

بهترین گجت‌های سال 2013


برترین اپلیکیشن خلاقانه سال: Vine (رایگان)

اپلیکیشن Vine برای ضبط و به اشتراک گذاری ویدیوهای کوتاه کاربرد دارد، در اصل متعلق به توییتر است و برای انواع سیستم عامل های اندروید، iOS و ویندوزفون عرضه شده است.

بهترین گجت‌های سال 2013


برترین تبلت سال: (از 400 پوند) Apple iPad Air

iPad Air‏ پنجمین نسل آی‌پد و مجهز به سیستم‌عامل iOS 7 است. این تبلت در ۲۲ اکتبر سال ۲۰۱۳ میلادی به همراه آی‌پد مینی با صفحه‌نمایش رتینا در سان‌فرانسیسکو رونمایی شد. این آی‌پد که طراحی مشابه آی‌پد مینی دارد دارای سیستم‌عامل پردازنده ۶۴ بیتی A7 است و از اول نوامبر ۲۰۱۳ در اختیار عموم قرار گرفت. این تبلت 20 درصد باریک تر از نسخه های پیشین است. پردازنده قوی تر، وای‌فای سریع تر، عمر باتری 10 ساعته و بدنه باریک از جمله ویژگی های این تبلت هستند.

بهترین گجت‌های سال 2013


برترین اسباب‌بازی فنی سال: ( 8هزار پوند) Evobike Bomber


آیا می توان یک دوچرخه برقی که می تواند با سرعت ۸۰ کیلومتر در ساعت حرکت کند و ۸ هزار پوند هم قیمت دارد را اسباب بازی نامید؟ بدون شک خیر. اما استاف این دوچرخه را در ردیف اسباب بازی بزرگسالان دسته بندی کرده است. از جمله ویژگی های آن باید به جعبه دنده ۹ سرعته، دیسک ترمز هیدرولیک، کمک فنر قابل تنظیم و تایرهای مناسب انواع جاده ها اشاره کرد.

بهترین گجت‌های سال 2013


برترین اپلیکیشن ابری سال: ( 6 پوند ماهیانه) Netflix


کاربران پیش از حضور نتفیلیکس چطور برنامه های مورد علاقه خود را تماشا می کردند؟ به سختی. یا باید دستگاه های دی‌وی‌دی را تنظیم می کردند تا در ساعت معین، برنامه مورد علاقه آنها را ضبط کند یا از دیدن برنامه محروم بودند. اما اکنون با وجود این اپلیکیشن و پرداخت ۶ پوند به صورت ماهانه می توانند هر برنامه تلویزیونی را در هر زمان که می خواهند، تماشا کنند.

بهترین گجت‌های سال 2013


برترین لپ‌تاپ سال: مک‌بوک ایر 13 اینچ (از 950 پوند)


این لپ‌تاپ با اینکه صفحه نمایش رتینا ندارد اما بسیار باریک و سبک است و حمل آن برای کاربر بسیار آسان خواهد بود. سرعت این لپ‌تاپ بالا است و در زیر بدنه زیبا، تراشه جدید Haswell و باتری قدرتمندی قرار دارد که تا ۱۲ ساعت استفاده را پاسخ‌گو است. سیستم‌عامل این دستگاه OS X Mavericks است. از مشخصات این لپ‌تاپ باید به نسل چهارم پردازنده Core i۵ اینتل به همراه گرافیک HD ۵۰۰۰ اینتل، فضای ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی SSD (تا ۵۱۲ گیگابایت قابل سفارش است)، صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچ با وضوح ۱۴۴۰×۹۰۰ پیکسل، تراکم تصویر ۱۲۸ پیکسل در هر اینچ، وای‌فای ۸۰۲.۱۱ac و دو میکروفون اشاره کرد.

بهترین گجت‌های سال 2013


برترین ماشین سال: جگوار F-Type (از 58,520 پوند)


مدل های F-Type بسیار زیبا هستند و با هدف رانندگی راحت و آسایش سرنشینان طراحی و تولید شده اند. این خط تولید ۴ مدل مختلف دارد. مدل کلاسیک آن موتور V۸ دارد و برای مسافرت های جاده ای بسیار مناسب است. موتور آن ۵ لیتری است و در عرض ۴.۲ ثانیه از صفر تا یکصد کیلومتر شتاب می گیرد.

بهترین گجت‌های سال 2013
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تعویض عکس صفحه موبایل در قسمت
      برترین اپلیکیشن خلاقانه سال: Vine (رایگان)
      تو حلقم !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج