جاباما
۸۰۳۱۵۷
۵۰۲۷
۵۰۲۷
پ

کارگر برای پذیرایی و نظافت

همچنین اگر در مهمانی‌ها خودتان کار‌ها را بر عهده بگیرید، فرصت خوش گذراندن و همنشینی وهم صحبتی با مهمان‌ها را ازدست می‌دهید. درنتیجه برای بهتر و راحت‌تر شدن برگزاری میهمانی‌ها بهتر است از کارگر پذیرایی (مهماندار) استفاده کنید.

برترین‌ها: یکی از رویداد‌های مهم در زندگی افراد برگزاری یک مراسم خاص است. مانند جشن عروسی، جشن تولد، مراسم ختم، میهمانی‌ها و .... آماده کردن همه چیز برای این مراسم از عهده‌ی یک شخص خارج است، و اگر چند نفر نباشند که به شما کمک کنند آن همه کار، فکر و جسم شما را خسته می‌کند.

همچنین اگر در مهمانی‌ها خودتان کار‌ها را بر عهده بگیرید، فرصت خوش گذراندن و همنشینی وهم صحبتی با مهمان‌ها را ازدست می‌دهید. درنتیجه برای بهتر و راحت‌تر شدن برگزاری میهمانی‌ها بهتر است از کارگر پذیرایی (مهماندار) استفاده کنید.

کارگر پذیرایی نقش بسیار مهمی در مراسم ایفا می‌کند. رشته‌های دانشگاهی و دروس مختص برای کارگر پذیرایی و مهمانداری در دانشگاه‌ها تدریس می‌شود. پس لزوما کارگر پذیرایی یک فرد معمولی و کم سواد در این رشته نیست.

کارگر برای پذیرایی و نظافت

وظایف کارگر پذیرایی

  • کارگر پذیرایی باید آداب پذیرایی متناسب با هر مجلس را بداند.
  • اگر مهمان‌ها به کمک نیاز داشتند، کارگر پذیرایی باید کمکشان کند.
  • کارگر پذیرایی نباید زیاد در مجلس بچرخد و فقط درصورت نیاز برای پذیرایی حاضر شود.
  • کارگران پذیرایی نباید در یک محل اجتماع کنند و مشغول کار‌ها و صحبت‌های متفرقه شوند. کارگران پذیرایی باید در کل سالن حضور داشته باشند و به نیاز‌های مهمان‌ها در کل سالن رسیدگی کنند.
  • کارگر پذیرایی باید به مهمان‌ها احترام بگذارد و با آن‌ها وارد بحث نشود.
  • کارگر پذیرایی بهتر است با جملات کوتاه و لحن مودبانه پاسخ مهمان‌ها را بدهد و سعی کند از کلمات منفی مانند خیر، نداریم و نمی‌توانم استفاده نکند.
  • کارگر پذیرایی باید سرعت عمل خوبی داشته باشد و به موقع درخواست مهمان‌ها را برآورده کند و کارش را به تاخیر نیاندازد.
  • یک کارگر پذیرایی خوب باید بتواند همه مهمان‌ها با روحیات مختلف را راضی نگه دارد و در مواجهه با مهمانان ناراضی آرامش خود را حفظ کند.
  • کارگر پذیرایی هنگام ورود مهمانان باید کنار در ورودی بایستد. ممکن است برخی مهمانان با سالن غریبه باشند. کارگر پذیرایی باید باید با خوشرویی به آن‌ها خوش آمد بگوید و راهنمایی شان کند.
  • کارگران پذیرایی در پایان مراسم باید کنار در خروجی حضور داشته باشند و مهمان‌ها را مشایعت کنند و از آن‌ها خداحافظی کنند.

هزینه کارگر پذیرایی

قیمت کارگر پذیرایی در تهران به نوع خدمات، تجربه کارگر پذیرایی و ... بستگی دارد. بطور معمول قیمت کارگر پذیرایی در تهران به ازای هر ساعت ۱۵ الی ۲۰ هزار تومان است..

کارگر برای پذیرایی و نظافت

کارگر نظافت

کارگر نظافت شخصی است که از طرف شرکت‌های خدماتی نظافت فرستاده می‌شود و کار نظافت محیط را تمام و کمال انجام می‌دهد. کارگر نظافت در زمینه تمیز کردن منزل، شرکت، راه پله، درمانگاه ها، موسسات آموزشی و ... فعالیت می‌کند.
در گذشته بیشتر افراد خودشان به کار نظافت می‌پرداختند یا کارگر نظافت توسط دوست و آشنا معرفی می‌شد. اما امروزه با بیشتر شدن مشغله‌ها و تحول در سبک زندگی، نیاز به کارگر نظافت بیشتر شده است. بطوری که نظافت به صورت یک حرفه درآمده و کارگر نظافت نیز آموزش‌های لازم در این حرفه را می‌بیند. کارگر نظافت باید با اصول نظافت و تمیزکاری آشنا باشد. اما مشکلی که وجود دارد عدم شناخت کارگر نظافت است و نمی‌توان به سادگی به هر کارگر نظافتی اطمینان کرد. باید توجه داشته باشید که کارگر نظافت را از یک شرکت خدماتی معتبر انتخاب کنید که مطمئن باشید خانه یا شرکت شما در هنگام نظافت امن است و کار نظافت به درستی و خوبی توسط کارگر نظافت انجام می‌شود.

کارگر برای پذیرایی و نظافت

ویژگی‌های کارگر نظافت

  • کارگر نظافت باید خودش ظاهر تمیزی داشته باشد و با اصول نظافت آشنا باشد. وقتی کارگر نظافت به نظافت خود اهمیت دهد، می‌تواند به نظافت محیط هم اهمیت دهد.
  • کارگر نظافت باید همراه با مهارت، سرعت خوبی هم داشته باشد و در کار خود تعلل نکند.
  • کارگر نظافت باید همراه با تجربه، دقت لازم را داشته باشد. زیرا داشتن تجربه به تنهایی کافی نیست، و دقت و حوصله در کار، لازمه‌ی آن است.
  • کارگر نظافت باید با وسایل پاک کننده آشنایی کافی داشته باشد. تا در هنگام تمیز کردن، صدمه‌ای به وسایل نزند.
  • کارگر نظافت بهتر است نیروی بدنی خوبی داشته باشد. البته نیروی بدنی کارگر نظافت بستگی به کاری که انجام می‌دهد نیز دارد. برای همین برای فعالیت‌های مختلف کارگر نظافت خانم یا کارگر نظافت آقا مناسب‌تر است. مثلا برای نظافت منزل، کارگر‌های نظافت خانم به دلیل اینکه دقت و حوصله‌ی بیشتری دارند و با امور نظافت منزل آشناترند مناسب ترند؛ و کارگر‌های نظافت آقا در اموری مانند نظافت دیوار‌ها و راه پله که به نیروی بدنی بیشتری نیاز دارند و دشوارترند، مناسب ترند.
  • کارگر نظافت باید وسایل مورد نیاز برای نظافت را به همراه داشته باشد. اما اگر از آن دسته افرادی هستید که به مسائل نظافتی اهمیت می‌دهید، بهتر است خودتان یک پکیج کامل از وسایل نظافتی داشته باشید و به کارگر نظافت بدهید.

کارگر نظافت باید چه خدماتی انجام دهد؟

وظیفه‌ی کارگر نظافت بسته به نوع خدمتی که برای منزل، شرکت، بیمارستان و ... انجام می‌دهد متفاوت است. پاره‌ای از وظایف کارگر نظافت عبارتند از: جارو و گردگیری، نظافت دیوارها، نظافت راه پله، شست و شوی سرامیک ها، نظافت پنجره ها، شست و شوی ظروف، تمیز کردن پنجره ها، آشپزی، مرتب کردن کابیت‌ها و ....

هزینه کارگر نظافت

قیمت کارگر نظافت بسته به نوع فعالیت، زمان نظافت، متراژ نظافت، خانم یا آقا بودن کاگر نظافت، مواد شوینده‌ی مورد استفاده و ... متفاوت است.
دستمزد کارگر نظافت به طور ساعتی یا کلی داده می‌شود. همچنین اگر بطور مداوم به کارگر نظافت نیاز دارید، می‌توانید با شرکت‌های خدمات نظافتی قرارداد هفتگی یا ماهانه بیندید.
بطور معمول، قیمت نظافت منزل با کارگر نظافت خانم برای ۴ ساعت کار، حدود ۶۰۰۰۰ تومان، و با کارگر نظافت آقا حدود ۵۰۰۰۰ تومان است. قیمت کارگر نظافت برای نظافت راه پله‌ی ساختمان برای ۴ ساعت کا، حدود ۵۰۰۰۰ تومان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج