۸۰۴۲۹۴
۱۶ نظر
۵۰۱۶
۱۶ نظر
۵۰۱۶
پ

حکم مرگ برای مردی که زن مطلقه را در سد انداخت

مرد جوان که پس ازآشنایی با یک زن و درپی اختلاف و مشاجرات شدید، او را به سد کرج انداخته بود پس ازمحاکمه دردادگاه کیفری استان البرز به قصاص نفس -اعدام- محکوم شد.

روزنامه ایران: مرد جوان که پس ازآشنایی با یک زن و درپی اختلاف و مشاجرات شدید، او را به سد کرج انداخته بود پس ازمحاکمه دردادگاه کیفری استان البرز به قصاص نفس -اعدام- محکوم شد.

رسیدگی به این پرونده از سال ۹۲ وهمزمان با کشف جسد زن جوانی در جاده چالوس کلید خورد. بررسی‌های مقدماتی نشان داد این زن بر اثر سقوط به رودخانه جان باخته اما پزشکی قانونی علت مرگ را ضربه مغزی اعلام کرد. ازسوی دیگرخانواده زن جوانی که از گم شدن ناگهانی ماندانا-۳۹ ساله-شکایت کرده بودند با اطلاع ازکشف جسد ناشناس، خود را به پزشکی قانونی رسانده و پیکر او را شناسایی کردند.

درحالی که تحقیقات تخصصی دراین باره ادامه داشت، مرد ۳۰ ساله‌ای به نام «سیامک» به اداره آگاهی رفت و به مأموران گفت: «من و ماندانا دوسال پیش در تهران آشنا شدیم. او ابتدا خودش را مجرد معرفی کرد اما چندی بعد که ماشین‌اش خراب شده بود و از من کمک خواست متوجه شدم شوهردارد و همانجا با او آشنا شدم.ماندانا هم مرا به‌عنوان یک دوست معرفی کرد که شوهرش نیز به گرمی مرا پذیرفت.

تا اینکه پس از چند ماه رابطه من وشوهرش صمیمی‌تر شد تا اینکه پدر ماندانا فوت کرد و من در مراسم ترحیم‌اش فهمیدم فقط پدر او مسلمان است و مادر و برادرانش مسلمان نیستند. چند ماه بعد ماندانا با من تماس گرفت و گفت که از شوهرش جدا شده و قصد دارد به ترکیه برود.

پس از بازگشت مدعی شد تغییردین داده تا بتواند مانند برادرانش به امریکا برود. روز حادثه با هم به جاده چالوس رفته بودیم که بین راه سر مسائلی جرو بحث‌مان شد. ناگهان ماندانا از من خواست نگه دارم اما همین که ماشین ایستاد به طرف سد کرج رفت و خودش را پایین انداخت. من هم که خیلی ترسیده بودم با اورژانس تماس گرفتم اما فایده‌ای نداشت.»

پس از این اظهارات، کارآگاهان او را تحت بازجویی‌های فنی قرار دادند تا اینکه متهم اعتراف کرد در جریان درگیری با مقتول در لبه پرتگاه او را پایین انداخته است.به این ترتیب پرونده برای رسیدگی دراختیار شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز قرارگرفت و صبح دیروز قاضی هدایت رنجبر-رئیس دادگاه-به همراه خنک دار و یزدان پناه-مستشاران دادگاه- متهم را محاکمه کردند.

درابتدای جلسه پس از اینکه قاضی دهقان نماینده دادستان متن کیفرخواست را بیان کرد، اولیای دم خواستار قصاص قاتل شدند سپس متهم پای میز محاکمه ایستاد و در دفاع از خود گفت:« خانواده مقتول سعی داشتند مرا به زور وادار به کارهایی کنند که به هیچ عنوان حاضر نبودم. آن روز هم سر همین مسائل دعوایمان شد و این اتفاق افتاد و...»

پس از پایان اظهارات متهم، قضات وارد شور شدند و متهم را به اتهام قتل به قصاص نفس محکوم کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آیدین

      شوهرش به گرمی منو پذیرفت؟!؟!؟!؟! عجب!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یا خدا چقدر راحت آدم میکشن سر یه جروبحث

    • زهرا

      حالابرواعدام شوتابازن کافرنگردی

    • MMIISSSEEE

      مگه میگزارند گروه هایی هست که قاتلان را نجات میدهند.

    • م۴

      خیلی نامردی است طرف از شوهرش طلاق گرفته به تودل خوش کرده بوده بعد تو این بلا سرش اوردی خیلی نامردی

    • رز

      گرگ نر وحشی از خیانتهات با خبر شده بود کشتیش عوض کرد دین چه ربطی ب تو داشت بعدشم اگه ناراحت بودی مومن همون موقع که فهمیدی قطع میکردی عوضی بو کندو

      پاسخ ها

      • گـنـدم مجیدي*'* پـونـڪ قـزویـن

        شما ادب و احترام و شعور نداري ؟؟ این چه طرز صحبت کردنه .؟ واقعا برات متاسفم . هرکسي شخصیت و شعور خودشو داره .

    • سروش

      امان از دست زنان مطلقه.....که مردان رابه خاک سیاه مینشانند،قدیم زن مطلقه کم بود وازخجالت درجمع ظاهرنمیشدندولی الان دارای انواع انحرافات....هستند

      پاسخ ها

      • امیررضا

        برعکس امان از مردهای هوسباز و تنوع طلب که چشمشون دنبال ناموس مردم است

    • بدون نام

      این دروغ هایی که قاتل ها مگن حتی با امکانات پزشکی قانونی در قرن 18 هم قابل تشخیصه

    • بدون نام

      ولی تو باهاشون بودی و الان خارج شدن از دین را فقط برای نجات مطرح و در غیر این صورت مقید بودی ارتباط خودتو قطع میکردی هنگام شوهرداریش دوست معرفی شدی بعدش ....مستحق اعدام هستی دروغگو

    • بدون نام

      البته همان موقع هم همین اظهارات رو کرد که متاسفانه بخاطر فرار از ایران و دریافت اقامت.....مرزها را باز کنید ویکم بازبون هم با مردم هم با دنیا حرف بزنید که اقامت بدن تابیشتر خسارت به دین وارد نکردید.اه

    • نااشنا

      پیشاپیش .انشاالله که عاقبت همه بخیر بشه.

    • بدون نام

      اعدامش کنید شوهرش هم خیلی بی شرف بوده دوست چه معنی میده بعضیها خودشان را به ندیدن ونشنیدن میزنن وسود میبرند با بی غیرتی

    • بدون نام

      کوه غیرت بوده شوهرش ،

    • بدون نام

      مرد به تو میگن ! معلومه هنوز مردونگی وجود داره . همه باید به این مرد اقتدا کنند . منتهی یه چیز! مرد داریم اما سد کم میاریم .اینها رو کجا خالی کنیم ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج