۸۰۵۰۶۷
۲۶ نظر
۵۰۱۰
۲۶ نظر
۵۰۱۰
پ

برخورد با عوامل تنبیه دانش آموز همدانی

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: در پی تنبیه یکی از دانش‌آموزان در مدرسه شهیدمقصودی همدان معلم تعلیق و مدیر و معاون مدرسه برکنار شدند.

خبرگزاری فارس: در پی انتشار گزارشی از سوی صدا و سیمای مرکز همدان مبنی بر تنبیه دانش‌آموز پایه هفتم در مدرسه شهیدمقصودی همدان، مدیرکل آموزش و پرورش به این اتفاق واکنش نشان داده و با خاطیان برخورد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: به دنبال این اتفاق در مدرسه شهید مقصودی، مدیر و معاون آموزشی این مدرسه برکنار و معلم خاطی به حالت تعلیق درآمد و هر سه نفر به هیات تخلفات اداره کل آموزش و پرورش معرفی شدند.

محمد پورداوود در تشرح ماجرا عنوان کرد: چند روز گذشته در یکی از کلاس‌های پایه هفتم مدرسه شهید مقصودی بنابر گزارش مبصر کلاس به معلم درس علوم، یکی از دانش‌آموزان توسط این معلم تنبیه و متاسفانه به درخواست معلم تعدادی از دیگر دانش‌آموزان نیز در تنبیه دانش‌آموز مورد نظر مشارکت کردند.

وی اظهار کرد: در پی این اتفاق آموزش و پرورش استان همدان بلافاصله وارد عمل شده و براساس دستورالعمل‌های وزارتی و نیز تاکیدات وزیر آموزش و پرورش ضمن برخورد با معلم، مدیر و معاون آموزشی مدرسه، پرونده موضوع را به هیات تخلفات اداره کل ارسال کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: بنده همواره در جلسات متعدد با مدیران بخش‌های مختلف آموزش و پرورش استان تاکید کردم که تنبیه دانش‌آموزان به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید با روش‌های نوین آموزشی با دانش‌آموزان برخورد شود.

وی گفت: تلاش شده تا همواره از حقوق دانش‌آموزان و معلمان توامان با هم حمایت شود و حق کسی ضایع نشود.

پورداوود با ابراز تأسف از واقعه رخ داده، بیان داشت: امیدوارم با دقت نظر همه مدیران آموزش و پرورش و عمل به منویات وزیر آموزش و پرورش دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در سطح استان نباشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به این نگو معلم

      معلم رفتارش حرکاتش آموزش هست چنین شخصی مشخصا با پارتی بازی معلم شده

      ای کاش این شخص و امثالش رو اخراج کنند

    • بدون نام

      پناه برخدا. چی داره بسر مملکتمون میاد چرا مردم اینطوری شدن شاید فشار اقتصادی این همه ناهنجاریها رابوجود اورده ادم تا ذهنش ارام نباشد نمیتواند با بقیه ادمها درست رفتار کند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        معلم حق نداره مشکلات زندگیشو با خودش سر کلاس ببره.من خودم معلمم.بارها و بارها به دانش آموزام گفتم این کارصبر ایوب میخواد،پولم توش نیست،فقط بخور و نمیر داره.اما به یاد داشته باشید حتی اگه برخلاف میلتان مجبور به انتخاب این کارشدید،دانش آموز شما مقصر نیست.پس باید مواظب اخلاق و رفتار خودتان باشید.

    • بدون نام

      فقط منتظر اینم که یه روزی معلم دست رو بچه ام بلند کنه، با ماشینم از رو خودش و خانوادش رد میشم و منتظر آموزش و پرورش و این تنبیهات فرمالیته نمیمونم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به نظرم باید به روانپزشک مراجعه کنی و قرص های قوی بخوری یا بستری بشی .. چون زمینه های روانی و قتل و خشونت داری ...

      • بدون نام

        در ضمن مجازات کسی که به کسی مثلا سیلی میزند مرگ نیست ... باید تناسب داشته باشه ...

      • بدون نام

        این دوستمون قرصاشو سر وقت نوش کنه کافیه

    • بدون نام

      اگر حقوق معلمان افزایش پیدا کند .
      شاید شادتر کلاس را اداره کنند .

    • بدون نام

      اگر حقوق معلمان افزایش پیدا کند .
      شاید شادتر کلاس را اداره کنند .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تنها کسانی که هر سال حقوقشون افزایش پیدا میکنه معلمان هستن

    • مریم

      تو باغ وحشم این اتفاقات نمی افته که در بین مدیرو معلم نسبت به بچههای مردم داره می افته . چقدر معلمها عقده ای شدن . از اینکه هفت جدم به اموزش و پرورش خدمت کرد شرمنده ام .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو همه ی شغل ها و حرفه ها اتفاقات ناجور می افتد . . کار یک یا چند نفر در شغلی در کل کشور گویای خوب بودن یا بد بودن تمام ان افراد یا شغل نیست ...

    • زارع

      ای کاش به معنای واقعی تربیت معلم ٬ معلم تربیت کند
      هرکسی از راه رسید نمی تواند معلم باشد صعه ی صدر سرمایه ی اصلی یک معلم است این ها اصلا معلم نیستند!!؟وگرنه راه حل این قضیه تنبیه بدنی نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متاسفانه در سیستم گزینشی سلامت روان جایی نداشته و بیشتر به ... بها داده میشود.نتیجه هم همین میشه که هراز چندگاهی مشاهده میشه. واقعا متاسفم و خجالت میکشم که اینطور افرادی باعث میشوند قداست کار معلمی زیر سئوال برود.معلم یعنی پدر و مادر دوم بچه،فرقی هم نداره اون بچه دبستانی باشه،راهنمائی یا دبیرستانی..

    • بدون نام

      معلمی که از نظر مالی تامین نیست نمیتونه فکرش را هم متوجه درس و تربیت درست کنه. جرا این مطالب را این همه تو بوق و کرنا میدمن اما از ظلمها و ناحقی هایی که به معلمها میشه چیزی نمیگن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        معلومه خودت معلمه چه ربطی داره به خاطر پول بچه مردم مثل وحشی ها بزنی که حقوقت کمه

    • بدون نام

      به نظر این اخبار بیشتر تحریک کننده ست ....

    • بدون نام

      باید معلمها رو رسمی نکنند و با توجه به کاراییشان و کیفیتشان حقوق بدهند نباید معلم احساس کنه حقوقش ثابته و تابستانها هم بهشون حقوق ندهند
      ۴ ماه تابستان حقوق مفت میگیرن نایجش میشه این
      برای چی بیت المال رو میدهند معلمها ۴ ماه مفت خوری کنند اگر باتوجه کاری که میکنند حقوف بگیرند دیگه این کثافتکاری ها رو انجام نمیدهند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اکثر ا معلمی را انتخاب نمی کنند که کار انبیاء الهی است فقط برای تعطیلات زیادش است اکثرا عقده ای هستند

    • سید

      باید چهل دانش آموز بیتربیت رو تحمل کنی تا بفهمی معلم چی میکشه
      دانش آموز که خیلی راحت باد معدشو تو کلاس خالی میکنه باید چکارش کرد؟

    • فرهنگی

      اولا کاش با مفاسد اقتصادی هم به این زودی و بطور جد برخورد میشد . دوما چرا کسی نمیپرسه این دانش آموزان بی تربیت و پر رو چیکار کردن که اینجوری تنبیه شدن .؟؟؟؟

    • بدون نام

      به به چه عالی

    • نااشنا

      دررسانه میلی رو باید پهن مالید.

    • بی نام

      هیچ وقت نباید ب‌ طرفه به قاضی رفت. گر چه خشونت فیزیکی درست نیست، اما یه معلم با ۳۰، ۴۰ تا دانش آموز سر و کار داره. دانش آموزانی که اکثرا توی خونه هاشون آموزش های خوبی نمیبینن، دروغ، فریبکاری، بد دهنی اکثرا تو بچه ها نهادینه شده. کاش یه گزارش در مورد بچه ها و رفتار و گفتار نادرستشون خارج از محیط مدرسه و حتی توی مدرسه بدن . خیلی وقتا از دهن همین دانش آموزان وقت تعطیلی مدرسه گذری حرفای رکیکی که بهم میزنن رو میشنوم و فقط بحال خودشون و خانوادشون افسوس میخورم.

    • ستاره

      هیچ چیز نباید باعث این بشه که یک بزرگتر دست روی ضعیفتر ..چه بسا یه بچه بلند کنه..این نشونه ضعفه یک کسیه که قراره باشه مثل یک الگو.

    • کاکانجف

      بنظرمن دلیل اینگونه رفتارها،نبودن ضوابط درست درانتخاب وجذب معلم و همچنین عدم روانکاوی وبررسی روانی درطول خدمت است.همانگونه که درکشورهای پیشرفته اجرامی شود.
      درضمن متأسفانه به مشکل معیشتی معلمان هم بی توجهی شده وارزشی برای این مولدان واقعی نخبگان جامعه قائل نمی‌شوند.
      بنظر من حقوق معلمان بایددربالاترین سطح باشد.(البته بنده افتخار معلم بودن نداشته ام.گرچه درطول تحصیل بصورت رایگان برای کمک به آشنایان وسپس حین کار درامرآموزش فعالیت هایی داشته ام).

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج